Vitesse - PSV | Zondag 23 februari | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Unnerstall weet eens in de fout met het spelen van de bal. Laat dat voetballen maar aan anderen over en beperk je tot het tegenhouden van de bal.
 
Het is altijd makkelijk om mensen eruit te willen. Spannender wordt het om te zeggen wie dan wel moeten spelen. Zeker op rechts. Afijn, deze discussie hier al zo vaak gehad...

Ik snap gewoon niet dat je vóór een wedstrijd al zo negatief bent - het is ook een beetje voor de lol, hè?

Ik snap niet dat je positief kan zijn met dit psv en zit weer naar angsthazenvoetbal te kijken. Op eigen helft kijken wat de tegenstander doet en wachten op 1 - 0 achter en wie er anders in moet is door mij ook al zo vaak gezegd.
 
Ik snap niet dat je positief kan zijn met dit psv en zit weer naar angsthazenvoetbal te kijken. Op eigen helft kijken wat de tegenstander doet en wachten op 1 - 0 achter en wie er anders in moet is door mij ook al zo vaak gezegd.

Toch niet.... Guti, hè? Zeg me dat het niet zo is. Een zwakke linkspoot op rechts... Tja.
 
De helft van de 1e helft zit er alweer op. Het is geen hoogstaand niveau m.a.w. het is uitermate saai. :sleep:
 
Wil ik net iets positiefs neertikken, nemen ze zo'n corner... T is nog niet veel (van 2 zijden)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan