Vitesse - PSV | Zondag 23 februari | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Vitesse is echt matig, maar ze hebben leger aan ex-PSV'ers in de gelederen, en die spelen ergerlijk genoeg doorgaans telkens de beste wedstrijd van hun carrière tegen PSV, dus ik ga er vanuit dat dit a.s. zondag ook weer het geval is. Ik weet bijvoorbeeld niet of Pasveer daar nog eerste doelman is, maar zo ja, dan reken er maar op dat die de meest onmogelijke ballen gaat stoppen, Matavz gaat ineens gaat scoren, enz.
 
Vitesse is echt matig, maar ze hebben leger aan ex-PSV'ers in de gelederen, en die spelen ergerlijk genoeg doorgaans telkens de beste wedstrijd van hun carrière tegen PSV, dus ik ga er vanuit dat dit a.s. zondag ook weer het geval is. Ik weet bijvoorbeeld niet of Pasveer daar nog eerste doelman is, maar zo ja, dan reken er maar op dat die de meest onmogelijke ballen gaat stoppen, Matavz gaat ineens gaat scoren, enz.
Vergeet Obispo niet, die zal vast een van onze spelers eruit trappen om de traditie onder verhuurde PSV spelers levend te houden.
 
Wordt een pittige wedstrijd, waarbij PSV kantje boord gaat winnen met veel hangen en wurgen en een vleugje geluk vanuit de arbitrage...ik zeg als eindstand: 2 - 3 !!
 
Wordt een pittige wedstrijd, waarbij PSV kantje boord gaat winnen met veel hangen en wurgen en een vleugje geluk vanuit de arbitrage...ik zeg als eindstand: 2 - 3 !!
Heb je gezien wie er fluit
Makkeli, dus t geluk uit de arbitrage kan weer in de koelkast
 
0-2
1x Baumgartl
1x Guti
Bijz. Glaszuivere Goal Unnerstall op onbegrijpelijke wijze afgekeurd.
 
Laatst bewerkt:
Wordt weer billen knijpen met dat matige middenveld. Onze 2 slechtste spelers staan er gewoon weer in. We spelen eigenlijk met 9 tegen 11, maar Makkelie fluit dus 9 tegen 12
 
Vitesse uit, ik zie het als een test na onze vorige 2 wedstrijden. Winnen we dan zie ik het laatste deel van de competitie met enig vertrouwen tegemoet. Zoniet, dan....
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan