Vitesse - PSV | Zondag 23 februari | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dus een vergelijking als “beter dan” gaat niet op. Appels met peren vergelijken.
Hoezo appels met peren, ik denk dat je ze prima kunt vergelijken. Guti kan niet goed voetballen en Mauro wel. Ze zijn beiden middenvelders
Mauro heeft tenminste nog iets in zich, Guti heeft geen enkele kwaliteit. Uiteindelijk moet je toch kiezen en dan zou ik liever Mauro in de selectie hebben. Guti hoort meer bij een team dat om degradatie speelt. Van Mauro weten we nog niet of hij het PSV niveau heeft, maar hij heeft wel talent
 
Laatst bewerkt:
Danny Makkelie zag de handsbal van Pablo Rosario niet tijdens de wedstrijd: "Als ik hem had gezien op het scherm, had ik hem op de stip gelegd."

link

Tsja ... VAR willekeur ... :maniac:

Makkelie: "Ik persoonlijk vind het een strafschop."
Van Gangelen: "Dat is wel extra zuur, want even later, 2 minuten later, ligt hij voor PSV erin.
Makkelie::"Ja, dat is heel vervelend."

Zuur voor Van Gangelen en vervelend voor Makkelie, maar helemaal niet voor ons. :p :ROFL: :lmao:
 
Laatst bewerkt:
Danny Makkelie zag de handsbal van Pablo Rosario niet tijdens de wedstrijd: "Als ik hem had gezien op het scherm, had ik hem op de stip gelegd."

link

Tsja ... VAR willekeur ... :maniac:

Makkelie: "Ik persoonlijk vind het een strafschop."
Van Gangelen: "Dat is wel extra zuur, want even later, 2 minuten later, ligt hij voor PSV erin.
Makkelie::"Ja, dat is heel vervelend."

Zuur voor Van Gangelen en vervelend voor Makkelie, maar helemaal niet voor ons. :p :ROFL: :lmao:
Is m ook gevraagd waarom ie Obispo spaarde? Of mekkeren we slechts een kant uit. Ach, laat ook maar, kan t antwoord al raden.
 
Is m ook gevraagd waarom ie Obispo spaarde? Of mekkeren we slechts een kant uit. Ach, laat ook maar, kan t antwoord al raden.

Precies? Nee omdat PSV een lastige uitpot wint, gaat het natuurlijk om de penaltysituatie van Rosario. Misselijk die Van Gangelen. Obispo deed ff een Ritzmaier. Ging puur voor de benen van Lammers. Had donkerrood moeten krijgen verder.
 
Is m ook gevraagd waarom ie Obispo spaarde? Of mekkeren we slechts een kant uit. Ach, laat ook maar, kan t antwoord al raden.
Precies, het is Beeldvorming met de grote B #PSVheeftgeluk Als nou iedereen bij Fox ook een half uur over de handsbal van Tagliafico had gezeurd #groaja vorig seizoen...of over de overtreding van Obispo.
Als we Bruma niet meer opstellen. En maximaal 1 uit Hendrix/Rosario, doen we over 6 wedstrijden mee om het kampioenschap #watikjebromsnor
 
Precies, het is Beeldvorming met de grote B #PSVheeftgeluk Als nou iedereen bij Fox ook een half uur over de handsbal van Tagliafico had gezeurd #groaja vorig seizoen...of over de overtreding van Obispo.
Als we Bruma niet meer opstellen. En maximaal 1 uit Hendrix/Rosario, doen we over 6 wedstrijden mee om het kampioenschap #watikjebromsnor

Nu hopen dat AZ-Feyenoord een gelijkspel wordt, en dan winnen van zowel Feyenoord thuis als AZ uit; twee 'zes punten' wedstrijden; dan is er nog hoop op een tweede plaats; hoe een rampseizoen nog een beetje kan worden gered. Maar, als we achter Feyenoord of AZ eindigen, of achter beiden, dan is het wel nog steeds een rampseizoen.
 
Nu hopen dat AZ-Feyenoord een gelijkspel wordt, en dan winnen van zowel Feyenoord thuis als AZ uit; twee 'zes punten' wedstrijden; dan is er nog hoop op een tweede plaats; hoe een rampseizoen nog een beetje kan worden gered. Maar, als we achter Feyenoord of AZ eindigen, of achter beiden, dan is het wel nog steeds een rampseizoen.

Het blijft een rampseizoen. Ook als we op de 2e plaats eindigen. We hebben geen spelers meer over en het spel is heel vaak niet om aan te zien.
 
Nu hopen dat AZ-Feyenoord een gelijkspel wordt, en dan winnen van zowel Feyenoord thuis als AZ uit; twee 'zes punten' wedstrijden; dan is er nog hoop op een tweede plaats; hoe een rampseizoen nog een beetje kan worden gered. Maar, als we achter Feyenoord of AZ eindigen, of achter beiden, dan is het wel nog steeds een rampseizoen.

Naja. Top 4 haal je wel. Mocht je vierde worden, wat ik niet hoop, dan nog speel je Europees volgend jaar. Ervan uit gaan dat Ajax of Feyenooit de beker wint, want dan hoef je die verschrikkelijke playoffs niet te spelen tegen de Groningen's, Vitesse's van deze wereld.

Kortom, nog alles om voor te spelen. Drie keer op rij gewonnen, concurrenten zien nu ook dat PSV aan het opkrabbelen is. Daarom is het zo belangrijk dat er volgende week van Feyenooit wordt gewonnen.
 
Het blijft een rampseizoen. Ook als we op de 2e plaats eindigen. We hebben geen spelers meer over en het spel is heel vaak niet om aan te zien.

Dat is ook weer waar, maar de mate van de ramp is dan uiteindelijk wat minder zwaar dan waar iig ik halverwege vanuit ging :sneaky:
 
Nu hopen dat AZ-Feyenoord een gelijkspel wordt, en dan winnen van zowel Feyenoord thuis als AZ uit; twee 'zes punten' wedstrijden; dan is er nog hoop op een tweede plaats; hoe een rampseizoen nog een beetje kan worden gered. Maar, als we achter Feyenoord of AZ eindigen, of achter beiden, dan is het wel nog steeds een rampseizoen.

Als dit scenario uitkomt, is denk ik het gat met Ajax niet eens zo groot... Het is nu nog maar 8 punten, (en de wedstrijd minder moet Ajax nog maar winnen). wie had dat verwacht...

Ik geloof niet in de titel hoor, in dit godverlaten universum bestaan geen wonderen, en als God wel bestaat is-Ie zelden op mijn hand. Maar ja....
 
Het blijft een rampseizoen. Ook als we op de 2e plaats eindigen. We hebben geen spelers meer over en het spel is heel vaak niet om aan te zien.
De 2e helft vandaag was toch best te pruimen. Eerste helft leek idd negens op, 2e helft aardig voetbal gezien
 
Naja. Top 4 haal je wel. Mocht je vierde worden, wat ik niet hoop, dan nog speel je Europees volgend jaar. Ervan uit gaan dat Ajax of Feyenooit de beker wint, want dan hoef je die verschrikkelijke playoffs niet te spelen tegen de Groningen's, Vitesse's van deze wereld.

Kortom, nog alles om voor te spelen. Drie keer op rij gewonnen, concurrenten zien nu ook dat PSV aan het opkrabbelen is. Daarom is het zo belangrijk dat er volgende week van Feyenooit wordt gewonnen.
Als je 4e wordt, speel je dan toch voorronde EL?
 
Volgende week dus een hèle belangrijke wedstrijd. Zelf winnen van Feyenoord en hopen dat AZ verliest van Ajax. Wordt Ajax weliswaar fluitend kampioen, maar hebben wij nog kans om zelfs 2e te worden.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan