Vitesse - PSV | Zondag 23 februari | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Waarom Ajax niet gewoon verliezen en gat verkleinen tot 5 punten?
Omdat we dan zeker 3e worden. Ajax heeft nog een wedstrijd tegoed en gaat niet alsmaar punten blijven verspelen. Laat AZ dan maar de nederlagen lijden zodat we nog uitzicht houden op plek 2. Dat zal dit seizoen geen troostprijs zijn en opent misschien weer wat deuren voor JdJ. Wanneer AZ wint van Ajax moet je blijven hopen op 2 ploegen die volledig instorten. Het kan uiteraard maar het lijkt me onwaarschijnlijk.
 
Omdat we dan zeker 3e worden. Ajax heeft nog een wedstrijd tegoed en gaat niet alsmaar punten blijven verspelen. Laat AZ dan maar de nederlagen lijden zodat we nog uitzicht houden op plek 2. Dat zal dit seizoen geen troostprijs zijn en opent misschien weer wat deuren voor JdJ. Wanneer AZ wint van Ajax moet je blijven hopen op 2 ploegen die volledig instorten. Het kan uiteraard maar het lijkt me onwaarschijnlijk.

Het is inderdaad niet waarschijnlijk, maar ook niet onmogelijk. Het spel van AZ is door tegenstanders steeds beter te doorgronden, bij Ajax zijn sleutelspelers geblesseerd of met hun gedachten al bij nieuwe clubs... Dit Ajax is gewoon niet zo heel sterk.
Natuurlijk heb je gelijk, een nederlaag van AZ is objectief het beste - maar ik ben er ook niet rouwig om als Ajax verliest..

Maar kan ook komen doordat ik sowieso altijd liever zie dat Ajax verliest.
 
belangrijke uitzege en obstakels overwonnen,uitduel,sub topper,Makkeli,KNVB,Media. Gakpo gaat ons wederom veel geld opleveren zijn stats zijn uitstekend, daar kan bruma alleen maar van dromen.
Jammer dat fnoord nu op het programma staat want nu kunnen wij ze de drie punten niet schenken Had ik graag gedaan om AJAX van de titel te houden. Bij Ajax is het hommeles Spelers zijn er niet bij Ajax met hun hoofd en spelen voor eigen BV. Babel is hun Bruma en Ziyech hun Bergwijn.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan