Vitesse - PSV | Zondag 19 maart | Eindstand: 1-1

korfbaljack

Winnaar "Comeback van het jaar" 2021
Vitesse is in mijn optiek een ploeg waar je vooraf altijd het idee hebt dat er puntenverlies kan komen, maar naderhand toch vaak met een overwinning terug komt. Het wordt niet makkelijk (denk ik), maar mijn gevoel zegt een 1-2 zege.

Antenor

Grootste PSV-kenner 1e Editie
PSV is de afgelopen jaren de kampioen van ''falen onder druk'' geworden. Goed presteren tegen de topteams en goed presteren tegen de mindere goden lijkt niet vernigbaar- het is het een of het ander. En te vaak laten we na om te profiteren van puntenverlies van de concurrentie. Gezien waar PSV dit seizoen punten tegen heeft verspeeld had je gewoon bovenaan kunnen en moeten staan. Als je mij vorig seizoen had verteld dat we dit seizoen Ajax uit zouden verslaan, Feyenoord thuis en niet zouden verliezen in de Kuip, dan had ik gedacht dat we hoger zouden staan dan f*cking 4e. Dus nee, PSV die zondag een grote, en mogelijk laatste echte kans aangrijpt om nog een beetje in de buurt van de titel te komen? Nee, ik heb daar op voorhand weinig vertrouwen in.
Hoewel ik het grotendeels met je eens ben wat betreft het zelf verkloten van de unieke kans om kampioen te worden, weiger ik met dit soort gedachten het duel in te gaan.
Juist na het puntverlies van je rivaal of rivalen dien je toe te slaan.
Ik vertrouw er op dat Ruud dit op zijn team kan overbrengen.
Ik hoop op en geloof in een krappe zege na veel angstige momenten.

J.B.

Grootste PSV-kenner 2022
Stiekem beseffen we ons toch allemaal wel dat we de afgelopen weken naar uitstel van executie hebben zitten kijken?
Mijn schuld. Ik kreeg m niet van die zender af. Jammer dat Martijn Krabbe het niet meer doet.. het programma is toch minder zonder hem.. 🤔

Buitenspelgoal

Assistent Coach
Feyenoord verliest vandaag of ze spelen gelijk. Hosanna stemming hier. PSV speelt weer een drek van een uitwedstrijd en speelt ook gelijk of verliest 2-1.

Bovenaan Onderaan