Vitesse - PSV | Zaterdag 12 februari | Eindstand: 0-5

Status
Je kunt niet meer reageren.
De uittrappen van hem zijn echter zwak en hij overschat zichzelf met meevoetballen en ballen naar de verdediging spelen..
Hij herstelde zich wel gisteren in een voor hem makkelijk duel.
Maar inderdaad, die allereerste bal richting Guti die links, rechts en achter hem een tegenstander had staan, was oerstom.
Gutu verwerkte hem matig maar dat Drommel hem daar aanspeelde was niet te geloven.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Hij herstelde zich wel gisteren in een voor hem makkelijk duel.
Maar inderdaad, die allereerste bal richting Guti die links, rechts en achter hem een tegenstander had staan, was oerstom.
Gutu verwerkte hem matig maar dat Drommel hem daar aanspeelde was niet te geloven.
Als ze het terugspelen naar de keeper eens achterwege laten. Dat is zo ongeveer het domste dat je kan doen.
Schiet de bal naar voren of desnoods uit als dat niet gaat.
 
Hij herstelde zich wel gisteren in een voor hem makkelijk duel.
Maar inderdaad, die allereerste bal richting Guti die links, rechts en achter hem een tegenstander had staan, was oerstom.
Gutu verwerkte hem matig maar dat Drommel hem daar aanspeelde was niet te geloven.
Ik denk dat dat een opdracht was.
Als ze het terugspelen naar de keeper eens achterwege laten. Dat is zo ongeveer het domste dat je kan doen.
Schiet de bal naar voren of desnoods uit als dat niet gaat.
Dat vind ik ook vaak raar. Een verdediger die geen lange trap wil geven, maar 2 seconde later doet de keeper dat dan.
 
Nou, Götze oogt wellicht wat flegmatiek maar doet echt mooie dingen, simpele aannames, balletje even vasthouden etc. Mag soms zich wat meer laten zien of eens een keer lekker uithalen, maar is in mijn ogen echt wel veel beter dan Doan. Die oogt meestal alsof het allemaal niet veel uitmaakt wat ie doet of dat het goed of fout gaat. Is het net niet, snap ook niet dat hij steeds de voorkeur krijgt als rechtsbuiten boven Vertessen.
Eens dat Gotze heel fraaie en nuttige dingen doet. Enige minpunt was ook gisteren tweemaal zwakke afwerking.
Niet eens met je dat Doan veel minder zou zijn. Rustige en slimme voetballer, wel een heel ander type dan de wat druistige, supersnelle Vertessen.
Maar alle drie deze spelers hebben echt wel kwaliteit en hoe beter het team draait hoe beter ook het individu kan renderen.
Heerlijke avond gisteren ook weer.
Eerst was het "maar" KKD club NAC, gisteren was Vitesse zogenaamd erg matig, maar feit blijft dat ik van PSV zijde fantastische dingen zag.
Alleen hadden de dubbele cijfers bereikt kunnen worden.
Voor de rest vond ik het dikke prima. :)
 
Ik denk dat dat een opdracht was.

Dat vind ik ook vaak raar. Een verdediger die geen lange trap wil geven, maar 2 seconde later doet de keeper dat dan.
De keeper staat met zijn neus naar voren en kan meestal beter een overzicht bewaren met mensen die weglopen. En in die twee seconden hebben onze spelers weinig hoeven lopen en hun spelers wel weer een paar meter. Dus zal het op een gegeven moment meer vermoeid zijn. Zoiets zal de achterliggende gedachten zijn.
 
De keeper staat met zijn neus naar voren en kan meestal beter een overzicht bewaren met mensen die weglopen. En in die twee seconden hebben onze spelers weinig hoeven lopen en hun spelers wel weer een paar meter. Dus zal het op een gegeven moment meer vermoeid zijn. Zoiets zal de achterliggende gedachten zijn.
Een verdediger staat ook met zijn neus naar voren. Nooit een verdediger gezien met zijn neus op zijn achterhoofd. :rolleyes:
Gewoon de bal naar voren schieten. Nooit terugspelen naar de keeper. Nooit. En zeker niet naar een non keeper als PSV heeft. Laat de eventuele gedachte om het toch te doen hierbij maar achterwege.
 
Moet er om lachen!!😂 maar stel we zeggen: flikker maar op met dat ding. We vergooien die wedstrijden, worden eruit gegooid en Feyenoord of az komt in de finale. Gaan wij fan weer klagen van hè dat hadden wij moeten zijn?
Vergeet niet, ik redeneer als fan en puur als fan. En als fan hoef ik dat domme misbaksel niet. Want wat zegt die prijs nou helemaal. Die zegt, je bent niet goed genoeg. Probeer het hier maar eens. Meedoen is belangrijker dan winnen :braak:
 
Vergeet niet, ik redeneer als fan en puur als fan. En als fan hoef ik dat domme misbaksel niet. Want wat zegt die prijs nou helemaal. Die zegt, je bent niet goed genoeg. Probeer het hier maar eens. Meedoen is belangrijker dan winnen :braak:
Liever de titel, maar als je die niet wint en je wint de denneappel ook niet, dan ben je twee keer niet goed genoeg; doe dan maar 1x niet goed genoeg. En voor die Conference league hetzelfde. Het is al beschamend genoeg om er in te zitten, maar als je dan ook nog uitgeschakeld wordt, terwijl je ambities eerst CL waren...
Ik vind het ook een pauperleague hoor, en nog minder interessant dan de EL, maar ja, je zit er toch in nu...
 
Liever de titel, maar als je die niet wint en je wint de denneappel ook niet, dan ben je twee keer niet goed genoeg; doe dan maar 1x niet goed genoeg. En voor die Conference league hetzelfde. Het is al beschamend genoeg om er in te zitten, maar als je dan ook nog uitgeschakeld wordt, terwijl je ambities eerst CL waren...
Ik vind het ook een pauperleague hoor, en nog minder interessant dan de EL, maar ja, je zit er toch in nu...
Tis net als een huwelijk. Geen idee hoe, maar je zit er nu eenmaal in...
 
Met zijn huidige vorm en werklust zie ik Doan graag op de plek van Gotze die mag ongelimiteerd maar blijven staan.
Ik blijf een fan van Gotze, een technisch zeer begaafde voetballer die in dienst van andere spelers staat te voetballen. Is zelf geen stormram en fysiek minder, maar je kunt niet alles hebben als voetballer. Heeft ook nog een oog voor het doel, maar ook daar wil hij het voetballend oplossen. Mijn middenveld : Gotze, Sangare en Veerman. Alle drie met andere en verschillende mogelijkheden.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan