Video Assistant Referee (VAR)

Nou, heb ik toch even de samenvatting gekeken. HOE kan dit nu toch weer geen penalty zijn?
Heel simpel uit te leggen:
Degene die een behoorlijke zet in de rug kreeg had het logo van PSV op de borst. Dan moet je om een strafschop te verdienen doormidden gezaagd worden.
Bij het 2e doelpunt van 020 werd de speler van Utrecht op de hak getrapt door Blind, inderdaad een speler van 020, dat kon een Blind(e) zelfs zien. Toen de VAR het logo van 020 op de borst zag besloot hij direct dat hier nooit sprake kan zijn van een overtreding. Die maken spelers van 020 namelijk nooit.
Blind mocht zelfs ongestraft zoveel overtredingen maken + Ramselaar uit de wedstrijd trappen dat wanneer hij PSV speler was geweest hier al lang 2x geel getrokken was.

Ach de VAR, op dit moment een gedrocht.
 
Omdat wij PSV zijn en geen Ajax. Dat zag je al bij die achterlijke gele kaart voor een botsing bij Viergever. Lachwekkend.

Twee weken geleden Zwolle - Ajax gezien? Daar was de scheids en de VAR alles behalve Ajax gezind. Als de 2-0 van Ajax afgekeurd zou worden tegen Utrecht, dan hadden ze die goal wel een paar minuten later gemaakt.

Verschil is dat het bij Ajax in de eredivisie niets uitmaakt of ze de VAR mee of tegen hebben. Ze winnen toch wel. Het kwaliteitsverschil met de rest is daarvoor te groot. In de CL, waar het op details wordt beslist, speelt het voor Ajax net zo'n grote rol als voor PSV tegen een willekeurige eredivisieclub.
 
Twee weken geleden Zwolle - Ajax gezien? Daar was de scheids en de VAR alles behalve Ajax gezind. Als de 2-0 van Ajax afgekeurd zou worden tegen Utrecht, dan hadden ze die goal wel een paar minuten later gemaakt.

Verschil is dat het bij Ajax in de eredivisie niets uitmaakt of ze de VAR mee of tegen hebben. Ze winnen toch wel. Het kwaliteitsverschil met de rest is daarvoor te groot. In de CL, waar het op details wordt beslist, speelt het voor Ajax net zo'n grote rol als voor PSV tegen een willekeurige eredivisieclub.
Je hebt blijkbaar 1 wedstrijd kunnen vinden waar 020 benadeeld is. Knap hoor.
Uitzonderingen bevestigen de regel.
1x hebben ze geen geluk in de CL krijg je deze reactie. Pfff en het rare is dat de scheidsrechter Rocchi in dit geval nog gelijk had ook met zijn beslissingen. Alleen de 2e gele kaart voor Veltman kun je betwisten.
 
Hahahah wat triest om het op de VAR te gooien. We moeten toch eerlijk zijn dat Ajax totaal uit deze competitie is gegroeid. Ook bij de VAR is er nog altijd sprake van interpretatie en dat gaat nooit veranderen.
 
Als de 2-0 van Ajax afgekeurd zou worden tegen Utrecht, dan hadden ze die goal wel een paar minuten later gemaakt.

Dat is natuurlijk op geen enkele wijze een sterke beargumentatie, en dan sta ik nog wel aan jouw kant in deze discussie. :maniac:
 
Hahahah wat triest om het op de VAR te gooien. We moeten toch eerlijk zijn dat Ajax totaal uit deze competitie is gegroeid. Ook bij de VAR is er nog altijd sprake van interpretatie en dat gaat nooit veranderen.
Maar je kan toch ook gewoon zien en stellen dat de VAR fout op fout maakt? Mogen we dan niks meer zeggen, omdat we moeten letten op onze eigen team?
 
Hahahah wat triest om het op de VAR te gooien. We moeten toch eerlijk zijn dat Ajax totaal uit deze competitie is gegroeid. Ook bij de VAR is er nog altijd sprake van interpretatie en dat gaat nooit veranderen.

Haha hoor de ajax fans alleen maar over de var in de CL, iets met boter en hoofd! zonder var geen Kampioen geweest.
 
Ook de 2-0 werd niet afgekeurd bij Ajax. Werd toch duidelijk op de hak gelopen. Zegt mij genoeg.
Voor maart zijn ze kampioen en dan kunnen ze dan lekker een weekendje vrij in de eredivisie voor Europese beslommeringen ;)
 
Haha hoor de ajax fans alleen maar over de var in de CL, iets met boter en hoofd! zonder var geen Kampioen geweest.
Ja is toch hetzelfde verhaal. Maar ik vind het echt tenenkrommend om in deze fase te lezen dat wij over 'het geluk' van andere teams gaan spreken.
 
Ook de 2-0 werd niet afgekeurd bij Ajax. Werd toch duidelijk op de hak gelopen. Zegt mij genoeg.
Voor maart zijn ze kampioen en dan kunnen ze dan lekker een weekendje vrij in de eredivisie voor Europese beslommeringen ;)
Laat PSV maar zelf zorgen dat wij ook vrijstelling krijgen.
 
Ook de 2-0 werd niet afgekeurd bij Ajax. Werd toch duidelijk op de hak gelopen. Zegt mij genoeg.
Voor maart zijn ze kampioen en dan kunnen ze dan lekker een weekendje vrij in de eredivisie voor Europese beslommeringen ;)

Ondergang competitie VAR gaat dan ingrijpen en dan ja dan dan krijgt Ajax meer nadeel dan voordeel heeeeel toevallig, Mark my Words money rules!
 
Twee weken geleden Zwolle - Ajax gezien? Daar was de scheids en de VAR alles behalve Ajax gezind. Als de 2-0 van Ajax afgekeurd zou worden tegen Utrecht, dan hadden ze die goal wel een paar minuten later gemaakt.

Verschil is dat het bij Ajax in de eredivisie niets uitmaakt of ze de VAR mee of tegen hebben. Ze winnen toch wel. Het kwaliteitsverschil met de rest is daarvoor te groot. In de CL, waar het op details wordt beslist, speelt het voor Ajax net zo'n grote rol als voor PSV tegen een willekeurige eredivisieclub.

Wat de meeste supporters hier nogal irriteert denk ik is dat in onze beleving (zie ook weer gisteren) Ajax bovenmatig vaak het voordeel van de VAR geniet. Dit in tegenstelling tot in Europese wedstrijden, waarna heel Amsterdam en de Ajax-gezinde pers de hele week roepen dat ze genaaid zijn. Ben benieuwd hoe lang het deze week over de VAR gaat. Ik heb niks meer gehoord uit Amsterdam eo....
 
Wat de meeste supporters hier nogal irriteert denk ik is dat in onze beleving (zie ook weer gisteren) Ajax bovenmatig vaak het voordeel van de VAR geniet. Dit in tegenstelling tot in Europese wedstrijden, waarna heel Amsterdam en de Ajax-gezinde pers de hele week roepen dat ze genaaid zijn. Ben benieuwd hoe lang het deze week over de VAR gaat. Ik heb niks meer gehoord uit Amsterdam eo....
Ik haal het maar even van Wikipedia, maar in 13 wedstrijden eredivisie ontvang ajaks 13 gele kaarten, in 8 CL wedstrijden 24 gele (waarvan 3 tot rood werden) Dat is toch wel een opzienbarend groot verschil.
 
Ik haal het maar even van Wikipedia, maar in 13 wedstrijden eredivisie ontvang ajaks 13 gele kaarten, in 8 CL wedstrijden 24 gele (waarvan 3 tot rood werden) Dat is toch wel een opzienbarend groot verschil.
Je gaat toch alsjeblieft niet de eredivisie met de CL vergelijken?
 
Ik haal het maar even van Wikipedia, maar in 13 wedstrijden eredivisie ontvang ajaks 13 gele kaarten, in 8 CL wedstrijden 24 gele (waarvan 3 tot rood werden) Dat is toch wel een opzienbarend groot verschil.

Misschien heeft dat er mee te maken, dat we in de Champions League wel op de tenen moeten lopen, en dus meer overtredingen maken?
Als je ziet hoe we op het moment met speels gemak in de Eredivisie overeind blijven, dan zul je wel begrijpen waarom Ajax weinig kaarten pakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan