Goodfella

Assistent Coach
Bespreek hier spelers voor de verdedigingsposities (backs, centrale verdedigers, libero's enz.) waarvan jij denkt dat ze goed bij PSV zouden kunnen spelen en/of in de wandelgangen aan PSV gelinkt worden.
 
Hedwiges Maduro wil terug naar de eredivisie .....misschien iets voor PSV in de winterstop ...? Hij heeft zat ervaring en kan zeker goed mee op eredivisieniveau...
 
Hedwiges Maduro wil terug naar de eredivisie .....misschien iets voor PSV in de winterstop ...? Hij heeft zat ervaring en kan zeker goed mee op eredivisieniveau...

Ware het niet dat we voor zijn posities, centraal achterin en defensief op het middenveld, genoeg kwalitatief sterke kandidaten hebben. En iemand met zijn 'profiel' haal je bij dit PSV niet voor de breedte erbij.
 
Ware het niet dat we voor zijn posities, centraal achterin en defensief op het middenveld, genoeg kwalitatief sterke kandidaten hebben. En iemand met zijn 'profiel' haal je bij dit PSV niet voor de breedte erbij.

Klopt. Hoe anders zou de situatie vorig jaar zijn geweest. :|
 
Nu vallen er al een paar weken allerlei namen van mogelijke versterkingen in de winterstop ( De Zeeuw, De Jong, Bas Dost, etc ), maar juist waar er extra en beslist een paar ervaren aanwinsten moeten komen, hoor ik geen namen. De verdediging, daar moet Brands' zich als eerste op focussen, aangezien hij die positie jarenlang verwaarloosd heeft.....wie heeft er suggesties? Zelf dacht ik aan Lachman van Zwolle, maar die wordt al begeerd door Twente, Heerenveen en Vitesse. Wel een beresterke mandekker. Maar zijn er nog meer suggesties uit de eredivisie die goed zijn en haalbaar/ betaalbaar ?
 
Lachman zou je er inderdaad bij kunnen nemen ivm Zanka niet de progessie maakt die hij nodig heb en dan wat achter de hand heb met wisselen of blessures
Ik zou ook proberen Alexander Büttner (Manchester United) te huren voor op de Linksback ivm Willems te wisselvallig is.
De Zeeuw laat die maar lekker bij Anderlecht is geen gifkikker zeg nog steeds haal en Jens Toornstra op die heeft wel wat van Strootman weg ziet de looplijnen heeft inzicht dus en maakt ook zijn doelpunten en zweept het team op als het nodig is !
Een Luuk de Jong mag van mij ook wel komen als spits als hij te huur is met optie als koop zodat we kunnen zien of hij de juiste spits voor PSV is.
Neilton van Santos zou cker een parel voor PSV zijn qua Brazilianen die PSV in de voorhoede gehad hebben ivm Depay en een Narsingh ook niet elke wedstrijd hun stempel kunnen drukken.
 
En we hebben nog altijd een goeie en ervaren rechtsback nodig......Arias voldoet niet en Brenet is nog te jong en onervaren. Ook een linksback is welkom, want Willems is wel goed, maar heeft geen concurrentie voor zijn positie (Tamata is echt niks !). Dus in feite hebben we een RB nodig, een CV als back-up en eveneens een LB als back-up als aanwinst in de winterstop. Brands', aan het werk !
 
Ik vond dat Arias het, tegen een van de betere tegenstanders dit seizoen (die Piazon is echt niet misselijk om tegen te spelen) toch best aardig deed.
Hopelijk houdt hij deze vorm vast.
Brenet als backup moet ook kunnen. Als ze allebei een beetje groeien lijkt het me goed genoeg voor de tweede seizoenshelft.
 
Ware het niet dat we voor zijn posities, centraal achterin en defensief op het middenveld, genoeg kwalitatief sterke kandidaten hebben. En iemand met zijn 'profiel' haal je bij dit PSV niet voor de breedte erbij.

Denk je niet dat als we hem zouden halen hij sowieso zou spelen?

Denk dat het helemaal niet slecht zou zijn een speler als Maduro erbij te hebben. Je zou kunnen denken aan Schaars - Maher - Maduro. lijkt mij een enorm sterk middenveld. Maar juist of ook in de verdediging hebben we enorm behoefte aan iemand die de ervaring heeft om een verdediging neer te zetten. Zou zelf Maduro gelijk centraal achterin zetten. Liefst met Bruma samen. Dan zetten we Rekik linksback. Lijkt mij dat het dan gelijk al een stukje beter staat.
 
Is Glenn Loovens misschien een optie? Heeft nu een contract voor een maand bij Sheffield Wednesday. Is sterk, heeft ervaring en oogt fit. Ik zou hem er in januari bijhalen!
 
We moeten voor kwaliteit en ervaring gaan: Heitinga.

Deze jongen verpieterd nu bij Everton en kan onze verdediging van ervaring voorzien. Uiteraard samen met Gomes op doel..
 
We moeten voor kwaliteit en ervaring gaan: Heitinga.

Deze jongen verpieterd nu bij Everton en kan onze verdediging van ervaring voorzien. Uiteraard samen met Gomes op doel..

Ik zou voor Maduro gaan en ik vind Rosales nog steeds een goeie back....hij is aan het eind van het seizoen transfervrij...
 
Ik zou voor Maduro gaan en ik vind Rosales nog steeds een goeie back....hij is aan het eind van het seizoen transfervrij...

FC Twente heeft Rosales een aanbieding gedaan en ook Monaco zou interesse hebben. Ik verwacht dus niet dat hij voor PSV haalbaar is. Daarnaast ben ik geen fan van Heitinga en Maduro. Iets met hun clubverleden... :rolleyes:

Wie dan wel? Tja... het wordt eens tijd dat onze scouts hun werk eens goed gaan doen.
 
FC Twente heeft Rosales een aanbieding gedaan en ook Monaco zou interesse hebben. Ik verwacht dus niet dat hij voor PSV haalbaar is. Daarnaast ben ik geen fan van Heitinga en Maduro. Iets met hun clubverleden... :rolleyes:

Wie dan wel? Tja... het wordt eens tijd dat onze scouts hun werk eens goed gaan doen.

Clubverleden? Hebben wij vroeger ook niet, ik noem er zo maar een paar, Lerby - Vanenburg - Koeman - Arnesen van die zelfde club in dienst gehad?
 
Laatst bewerkt:
Clubverleden? Hebben wij vroeger ook niet, ik noem er zo maar een paar, Lerby - Vanenburg - Koeman - Arnesen van die zelfde club in dienst gehad?

Dat kan best, in het verleden was wel meer. Ik vind het persoonlijk alleen niks als zij terugkomen. Er zijn genoeg spelers die bij Ajax hebben gevoetbald en die ik nu best in het shirt van PSV wil zien, maar zij horen daar voor mij niet bij.
 
Wie o wie ....worden de nieuwe aanwinsten in de achterhoede? Wie o wie hebben Brands en Cocu op het oog als versterkingen in de winterstop? Met welke aankopen gaan ze ons aangenaam verrassen? Of worden het weer eens paniekaankopen op de laatste transferdag? Of maken ze ons uiteindelijk blij met een dode mus door niemand te halen....? Ik ben benieuwd....!!!
 
Wie o wie ....worden de nieuwe aanwinsten in de achterhoede? Wie o wie hebben Brands en Cocu op het oog als versterkingen in de winterstop? Met welke aankopen gaan ze ons aangenaam verrassen? Of worden het weer eens paniekaankopen op de laatste transferdag? Of maken ze ons uiteindelijk blij met een dode mus door niemand te halen....? Ik ben benieuwd....!!!

Jij dacht, laat ik maar eens een nieuwe openingspost aan het topic geven? ;)
 
Jij dacht, laat ik maar eens een nieuwe openingspost aan het topic geven? ;)

Inderdaad ....want aan geruchten over middenvelders en soms ook spitsen is er geen gebrek bij PSV....maar sinds het nieuwe seizoen heb ik nog geen enkele serieuze belangstelling gehoord of gelezen over mogelijke aanwinsten in de verdediging van PSV...en volgens mij is dat sinds 5 jaar prioriteit nummer 1 : een solide achterhoede !
 
Volgens mij is met tevreden bij PSV met deze dubbele bezetting.

Arias/Brenet - Bruma/Zanka - Rekik/Hendrix - Willems/Tamata.

Ik verwacht dus geen aankopen, behalve als een van hen vertrekt. Van mij mag er zeker wel een rechtsbenige CV en een linksback bij.
 
Laten we hopen dat Zanka vertrekt (ook voor hemzelf beter), en dat we een betrouwbare back-up voor ons centrum kunnen halen. Hendrix is een talent, maar is er nog niet klaar voor, zeker niet op die plek. Hij blijkt nu ook beter te passen, op dit moment, op het middenveld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan