Na lang speuren denk ik toch de nieuwe alex te hebben gevonden in de mexicaanse competitie.
:unsure: Lijkt eerder op een miskoop van Marseille. :cautious: De Derick Luckassen van Marseille. :eek:
Steeds opnieuw verhuurd en uiteindelijk verkocht voor een habbekrats.
 
Ko Itakura, die met Schalke is gepromoveerd, zou een goede optie kunnen zijn voor de LCV positie denk ik. Was ik al fan van in zijn Groningen tijd. Als Schalke de optie tot koop niet inlicht, zou ik een poging doen om hem over te nemen. Misschien als backup, maar nu Boscagli langdurig geblesseerd is zal hij voor tenminste het begin van het seizoen in de basis spelen.

Blijft voor PSV een goede optie. Hopelijk grijpt John de kans!
 
Beide spelers kunnen als home grown speler bij elke Engelse club een basis speler zijn behalve bij City en Liverpool. Gaan never nooit niet naar ons komen.
 
Beide spelers kunnen als home grown speler bij elke Engelse club een basis speler zijn behalve bij City en Liverpool. Gaan never nooit niet naar ons komen.
Gotze was ook kansloos.. Daarnaast zou PSV ook eens ballen moeten tonen. Nee is ook een antwoord maar zolang je ze niet benaderd kan het ook geen ja worden
 
Gotze was ook kansloos.. Daarnaast zou PSV ook eens ballen moeten tonen. Nee is ook een antwoord maar zolang je ze niet benaderd kan het ook geen ja worden
Götze was transfervrij, niet fit en presteerde matig bij Bayern.

Dit zijn spelers die onbetaalbaar zijn. Newcastle wil Aké hebben lees ik. Moet nog wel 58 milj kosten. Maar droom gerust verder dat wij dit soort spelers van City kunnen halen.
 
Chanel Mbemba van Porto is ook transfervrij, wellicht onhaalbaar gelet op zijn waarde van 17 miljoen. Zou 1,2 miljoen per jaar verdienen bij Porto. Kan tevens op de plek van sangare uit de voeten als centraal achterin.
 
Erik Pieters transfervrij..
Zou dat nou niet een prima ervaren back-up kunnen zijn? Jaren zich staande gehouden in de Premier League. Hoeft geen basis te zijn, maar kan misschien wel een rol spelen 'in de groep'.
Beetje schoenen kopen met z’n allen :ROFL:
 
Erik Pieters transfervrij..
Zou dat nou niet een prima ervaren back-up kunnen zijn? Jaren zich staande gehouden in de Premier League. Hoeft geen basis te zijn, maar kan misschien wel een rol spelen 'in de groep'.
Zijn CV is interessant voor zo een rol maar de voetballer/verdediger Erik Pieters vond ik te kort komen. Ik weet niet of hij zich goed ontwikkeld heeft maar vroeger vond ik hem geen winnaar in het veld. Pieters is ook al een jaar of 34 en hij was al geen snelle speler.
 
Om in de eredivisie te blijven.... Dasa van Vitesse als extra optie RB? (1 jarig contract nog).
 
Terug
Bovenaan Onderaan