RB van Slavia Praag. 6 doelpunten en 9 assists in alle competities dit seizoen. Heel snel, komt vaak in de box en ook prima techniek. Ik vind hem qua spel een beetje lijken op Dumfries. Waarde van 6 mln dus moet niet te veel kosten denk ik. Ik zal extra op hem letten tegen Feyenoord, om te kijken of hij ook dat niveau aan kan.

Filmpje zonder muziek:
 
RB van Slavia Praag. 6 doelpunten en 9 assists in alle competities dit seizoen. Heel snel, komt vaak in de box en ook prima techniek. Ik vind hem qua spel een beetje lijken op Dumfries. Waarde van 6 mln dus moet niet te veel kosten denk ik. Ik zal extra op hem letten tegen Feyenoord, om te kijken of hij ook dat niveau aan kan.

Filmpje zonder muziek:
een ook niet belangrijk hij heeft lengte toch ook wel meer dan welkom
 
RB van Slavia Praag. 6 doelpunten en 9 assists in alle competities dit seizoen. Heel snel, komt vaak in de box en ook prima techniek. Ik vind hem qua spel een beetje lijken op Dumfries. Waarde van 6 mln dus moet niet te veel kosten denk ik. Ik zal extra op hem letten tegen Feyenoord, om te kijken of hij ook dat niveau aan kan.

Filmpje zonder muziek:

Hé bah een verdediger, hier doen wij van de firma Brands & de Jong niet aan.
 
Lijkt me prio voor volgend seizoen…

Zou het echt zo moeilijk zijn om voor de LB Malacia of Wijndal te strikken…?

LCV Micky vd Ven terughalen?

RB Arias?
Bij AZ zit een TD die zijn overschatte spelers voor heel veel geld verkoopt. Wijndal zal iig meer gaan opleveren dan Denzel.. Dus niet haalbaar. Hetzelfde geldt voor Malacia die ik echt een geweldige linksback vind.
 
Bij AZ zit een TD die zijn overschatte spelers voor heel veel geld verkoopt. Wijndal zal iig meer gaan opleveren dan Denzel.. Dus niet haalbaar. Hetzelfde geldt voor Malacia die ik echt een geweldige linksback vind.
Die zal ook niet om een overstap naar PSV staan te springen; die gaat waarschijnlijk gewoon rechtstreeks naar het buitenland.
 
Ik zou Rekik terug halen naar PSV. Is vaste basis bij Sevilla, de nummer 2 van La Liga. Hij heeft veel ervaring in Duitsland en nu dus ook in Spanje. Is veel beter dan Boscagli.
 
Ik zou Rekik terug halen naar PSV. Is vaste basis bij Sevilla, de nummer 2 van La Liga. Hij heeft veel ervaring in Duitsland en nu dus ook in Spanje. Is veel beter dan Boscagli.
Zou geweldig zijn…hoewel een basisspeler van Sevilla halen me nog veel moeilijker lijkt dan de back van Feyenoord of AZ…?
 
Zou geweldig zijn…hoewel een basisspeler van Sevilla halen me nog veel moeilijker lijkt dan de back van Feyenoord of AZ…?
Malacia en Wijndal zijn talenten en Oranje internationals. Bovendien zullen hun clubs er alles aan doen om ze niet te verkopen aan Ajax of PSV. Bij Rekik speelt dat allemaal niet.
 
Malacia en Wijndal zijn talenten en Oranje internationals. Bovendien zullen hun clubs er alles aan doen om ze niet te verkopen aan Ajax of PSV. Bij Rekik speelt dat allemaal niet.
Daar heb je een punt, maar in het geval van Malacia kunnen we misschien hoop putten uit het feit dat hij vorige zomer serieus in verband werd gebracht met clubs in België als ik het me goed herinner…volgens mij Brugge? Zou denken dat wij wel kunnen concurreren met dat soort clubs, ook al ligt een overstap van Fey naar ons misschien gevoeliger dan de overstap naar België…
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Malacia en Wijndal zijn talenten en Oranje internationals. Bovendien zullen hun clubs er alles aan doen om ze niet te verkopen aan Ajax of PSV. Bij Rekik speelt dat allemaal niet.
Klinkt ook logisch dat hij komt. Van een CL deelnemer met een hoog salaris naar de nummer 2 van Nederland en lekker spelen in de EL en later de Co.league en salaris inleveren.
 
Klinkt ook logisch dat hij komt. Van een CL deelnemer met een hoog salaris naar de nummer 2 van Nederland en lekker spelen in de EL en later de Co.league en salaris inleveren.
We kunnen ook een wedstrijdje denken in onmogelijkheden organiseren? Dan kun je ook eens wat winnen :maniac:
 
Die linksback van Groningen Bjorn Meijer staat in de belangstelling van Club Brugge. Als PSV slim is halen ze gewoon die jongen voor 2-3 miljoen. Stal je hem nog 1-2 jaar bij Groningen en daarna laten spelen bij PSV 1. PSV mag wel echt meer van dit soort gokjes waren bij jonge spelers imo.
 
Die linksback van Groningen Bjorn Meijer staat in de belangstelling van Club Brugge. Als PSV slim is halen ze gewoon die jongen voor 2-3 miljoen. Stal je hem nog 1-2 jaar bij Groningen en daarna laten spelen bij PSV 1. PSV mag wel echt meer van dit soort gokjes waren bij jonge spelers imo.
Je moet dit soort gokjes ook kunnen wagen
 
Je moet dit soort gokjes ook kunnen wagen
Doen we helaas te weinig. Timber, van de Ven, Meijer, van Hecke zullen allemaal voor relatief weinig geld zijn om te halen en kans dat er eentje het wel echt gaat maken is vrij groot. Wat meer gokjes en dan die gokjes ergens stallen zodat ze minuten kunnen maken en ervaring op doen. Als het daarna wat is geef je ze een kans is het niks verkoop je ze met klein beetje winst of iets verlies. Die handelsmentaliteit zou ik wel wat meer willen terug zien bij PSV.

Edit: zo loopt er nog zo’n jongen rond in de KKD bij Excelsior. 21 jaar en 31 goals in 33 wedstrijden. Probeer het gewoon is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan