Owen 'ik ben de beste linksback van Nederland en AZ is een topclub die Feyenoord al voorbij is gestreefd' Wijndal? Die man heeft een veel te grote muil
Hadden we hem ook een lul gevonden als hij bij PSV had gezeten? Zijn opmerkingen zijn een tikkeltje arrogant, maar in mijn ogen niet meer dan dat. Ik vind hem zelf wel de beste back van de Eredivisie en verwacht ook dat hij bij Oranje weer gaat aanhaken en basisspeler gaat worden.
 
Hadden we hem ook een lul gevonden als hij bij PSV had gezeten? Zijn opmerkingen zijn een tikkeltje arrogant, maar in mijn ogen niet meer dan dat. Ik vind hem zelf wel de beste back van de Eredivisie en verwacht ook dat hij bij Oranje weer gaat aanhaken en basisspeler gaat worden.
Kweenie. Tijden het EK was hij maar matig.
 
Past bij Ajax: vorig jaar al roepen dat hij het niveau van van de Eredivisie ontgroeid is en hij ook wel naar Real kan.. En bovendien vind ik hem net zo’n naar mannetje als Tadic en Martinez.
Van die mannetjes die wij vaak net missen als het om de knikkers gaat, toch? ;)
 
Van die mannetjes die wij vaak net missen als het om de knikkers gaat, toch? ;)
Klopt is ook een dilemma altijd als supporter. Maar bij hem is dat nep. Hij is gewoon een mietje die voor de stoere arrogante kerel speelt. Martinez en Tadic zijn dat echt.
 
Kweenie. Tijden het EK was hij maar matig.
Niet alleen matig. Juist tijdens het EK liet hij zien niet bepaald een sterke kerel te zijn. Hij werd gepasseerd en zat er als een zak aardappels bij op de bank en als ie er in kwam was het gênant. Nee hij heeft juist die persoonlijkheid niet die hij prentendeert te hebben met zijn stoere uitspraken.
 
Klopt is ook een dilemma altijd als supporter. Maar bij hem is dat nep. Hij is gewoon een mietje die voor de stoere arrogante kerel speelt. Martinez en Tadic zijn dat echt.
Beetje attitude is het wel idd, al vind ik het ook wel een bijtertje. Eentje die ook alles uit de kast haalt om de wedstrijd te winnen. Desnoods lelijk.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Neraysho Kasanwirjo is een oud Ajax speler die mij positief opvalt bij Groningen. Wellicht iets voor ons in de toekomst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan