Ik vraag me ook af of hij wel haalbaar is, proberen mag altijd, Bella-Kotchap speelt volgens mij nog steeds bij Bochum? Als zo iemand komt ben ik al heel tevreden.
Beetje flauw dit, maar heb je gezien hoe hij bij de 0-1 gisteren? Tuurlijk hij heeft potentie, maar is hij beter als de jongens die er nu staan?
 
Beetje flauw dit, maar heb je gezien hoe hij bij de 0-1 gisteren? Tuurlijk hij heeft potentie, maar is hij beter als de jongens die er nu staan?
Niet gezien maar ik durf wel te zeggen dat hij beter is, Hij is erg jong en moet vooral wat 'slimmer' worden en als hij volgend jaar naast Ramalho staat ipv de 22 jarige Leitsch, dan heb ik daar veel vertrouwen in.
 
Ik vraag me ook af of hij wel haalbaar is, proberen mag altijd, Bella-Kotchap speelt volgens mij nog steeds bij Bochum? Als zo iemand komt ben ik al heel tevreden.
Niet gezien maar ik durf wel te zeggen dat hij beter is, Hij is erg jong en moet vooral wat 'slimmer' worden en als hij volgend jaar naast Ramalho staat ipv de 22 jarige Leitsch, dan heb ik daar veel vertrouwen in.
Zeker een topper in wording, dat riep ik 2 jaar geleden al. Wat is dat met die scouting van ons joh?
 
1.96m, houdt goed overzicht, kan goed verdedigen, is Ivoriaan en slechts 22 jaar oud. Ja, zou ideaal zijn, ook om Sangaré nog een jaartje te behouden, maar hij zit bij Dortmund dus die zie ik niet hierheen komen.

Als die mogelijkheid er is gelijk halen uiteraard! Denk alleen dat dit niet lukt
 

Dan-Axel Zagadou

Geboortedatum: 3 jun. 1999
Geboorteplaats: Créteil
Frankrijk

Leeftijd: 22
Lengte: 1,96 m
Nationaliteit:
Frankrijk
Frankrijk
Ivoorkust
Ivoorkust
Positie: Verdediging - Centrale verdediger
Voet: links
Actuele club: Borussia Dortmund Borussia Dortmund
In het team sinds: 1 jul. 2017
Contract tot: 30 jun. 2022
Laatste contractverlenging: 5 jun. 2017

Wel een speler die al flink geplaagd is met blessures (checks the box) - a lijkt volgens dit bericht een verlenging in Dortmund waarschijnlijk.
 

Bijlagen

  • Screenshot 2022-02-11 at 10-10-02 Dan-Axel Zagadou - Injury history.png
    Screenshot 2022-02-11 at 10-10-02 Dan-Axel Zagadou - Injury history.png
    91,7 KB · Weergaven: 4

Wel een speler die al flink geplaagd is met blessures (checks the box) - a lijkt volgens dit bericht een verlenging in Dortmund waarschijnlijk.

Inderdaad. Speelt echt amper omdat het iedere keer wel iets is. Heb het idee dat dit gewoon een sukkel projectje krijgt. Had vorig jaar in 1 seizoen tijd last van een buitenbandscheur in zijn knie, 3 wedstrijden later een gescheurde knievezel en na 3 halve wedstrijden werd hij weer geopereerd aan zijn knie. Het kan zijn dat dat laatste iets heeft opgelost, maar ik vraag het me af.
 
Inderdaad. Speelt echt amper omdat het iedere keer wel iets is. Heb het idee dat dit gewoon een sukkel projectje krijgt. Had vorig jaar in 1 seizoen tijd last van een buitenbandscheur in zijn knie, 3 wedstrijden later een gescheurde knievezel en na 3 halve wedstrijden werd hij weer geopereerd aan zijn knie. Het kan zijn dat dat laatste iets heeft opgelost, maar ik vraag het me af.
Laat gaan laat gaan, in dat geval.
 
Wel een raar gevoel krijg ik bij deze speler. Hoe kan je zonder club zitten na bij Galatasary en RBL te hebben gespeeld. Doet me aan Periero (zijn landgenoot) denken met zijn rare zaakwaarnemer.
Was bij RB-Leipzig overbodig, gezien concurrentie van (onze) Angilinõ en een aantal backs die ook Duits international zijn en op die positie kunnen (en mits fit mijlen op Max voorliggen). Bij Gala waren de concurrenten op LB een Turks international en van Aanholt. Dat gezegd hebbende, hij heeft in elk geval niet de makelaar van Pereiro.

Maar ik zie er eigenlijk geen sterkhouder meer in, te lang nauwelijks minuten gemaakt, is voor verdedigers in mijn optiek echt funest. Vermoed dat hij dat ook vind en dus zijn contract opgezegd heeft omdat hij meer (kans op) speelminuten wil. Een half jaartje een contract geven met een verlengingsoptie vanuit de club is wellicht de gok waard. We hebben daar momenteel geen gezonde concurrentie en backups. Voor 5 jaar vastleggen lijkt me echter onverstandig.
 
MAX zo snel mogelijk proberen te verkopen wat is die man slecht laat elke keer zijn man lopen waar een doelpunt uit komt wat irriteer ik mij aan die MAX.
Ik vraag mij wel af of het een echte Duitser is.
Wat is die slecht gescout zeg die vent kan echt niet verdedigen en zijn voorzetten zijn op het moment ook hopeloos.

PSV moet voor een Owen Wijndal gaan als vervanger gaat zijn laatste contract jaar in AZ moet hem wel verkopen om er wat aan te verdienen i.v.m. Wijndal niet wil verlengen bij AZ.
Anders ie ie transfervrij op te halen als ie zijn contract uitdient in 2023.
Is ook een bepalende speler bij AZ en een leider aanvoerder.
En er zijn meer kapers op de kust Ajakkes wil hem namelijk ook.

Mauro Junior heeft wel mijn hart gestolen wat een inzet toont die zeg niet normaal ik zeg die verdiend echt een basisplek vast en op beide zijkanten goed zowel als linksback als rechtsback.
Maar als ie op de rechterkant staat komt de bal voor zijn goede voet waar ie de laatste 2x uit scoorde waarvan 1x afgekeurd.
 
MAX zo snel mogelijk proberen te verkopen wat is die man slecht laat elke keer zijn man lopen waar een doelpunt uit komt wat irriteer ik mij aan die MAX.
Ik vraag mij wel af of het een echte Duitser is.
Wat is die slecht gescout zeg die vent kan echt niet verdedigen en zijn voorzetten zijn op het moment ook hopeloos.

PSV moet voor een Owen Wijndal gaan als vervanger gaat zijn laatste contract jaar in AZ moet hem wel verkopen om er wat aan te verdienen i.v.m. Wijndal niet wil verlengen bij AZ.
Anders ie ie transfervrij op te halen als ie zijn contract uitdient in 2023.
Is ook een bepalende speler bij AZ en een leider aanvoerder.
En er zijn meer kapers op de kust Ajakkes wil hem namelijk ook.

Mauro Junior heeft wel mijn hart gestolen wat een inzet toont die zeg niet normaal ik zeg die verdiend echt een basisplek vast en op beide zijkanten goed zowel als linksback als rechtsback.
Maar als ie op de rechterkant staat komt de bal voor zijn goede voet waar ie de laatste 2x uit scoorde waarvan 1x afgekeurd.
Owen Wijndal is een eikel en hij gaat waarschijnlijk naar Ajax.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Hoezo is hij een eikel? Komt voor de camera juist altijd over als een hele sympathieke jongen
Vind het ook geen eikel. Vond hem wel een beetje vol van zichzelf, en hij liet zich een beetje meetrekken door de hype rondom hem.

Maar ja, dat kan ik hem nou ook weer niet kwalijk nemen. Als ik zo'n stormachtige ontwikkeling zou hebben doorgemaakt (op zo'n jonge leeftijd), zou ik mijzelf ook best wel eventjes gaaf vinden. Beter dan valse bescheidenheid.
 
Hoezo is hij een eikel? Komt voor de camera juist altijd over als een hele sympathieke jongen
Past bij Ajax: vorig jaar al roepen dat hij het niveau van van de Eredivisie ontgroeid is en hij ook wel naar Real kan.. En bovendien vind ik hem net zo’n naar mannetje als Tadic en Martinez.
 
Past bij Ajax: vorig jaar al roepen dat hij het niveau van van de Eredivisie ontgroeid is en hij ook wel naar Real kan.. En bovendien vind ik hem net zo’n naar mannetje als Tadic en Martinez.
Nu nog niet maar ook Madueke heeft een uitstraling dat hij snel naast zijn schoenen kan gaan lopen. Daar moet de komende trainer echt op letten, of gewoon nu al verkopen wanneer er 50 miljoen geboden wordt.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan