Wijndal vind ik een interessante optie, ware het niet dat hij nu voor Nederlandse begrippen te duur geworden is voor PSV. Ik denk namelijk dat hij momenteel ca. 8 miljoen euro zal moeten kosten of misschien wel meer dan dat.
Voor 8mln zou ik het direct doen. Denk dat AZ echt een stuk meer vraagt dan dat
 
Ik blijf het zeggen, verkoop wat spelers en haal zeefuik als RB en Matusiwa als back up voor Sangare. Ben je max 10-12 miljoen kwijt maar haal je wel kwaliteit in huis wat kan doorgroeien.
 
Ik blijf het zeggen, verkoop wat spelers en haal zeefuik als RB en Matusiwa als back up voor Sangare. Ben je max 10-12 miljoen kwijt maar haal je wel kwaliteit in huis wat kan doorgroeien.
Ik denk persoonlijk dat we er nauwelijks sterker op worden. Voornamelijk in de breedte.

Daarnaast is Matusiwa net naar Reims. Dus ik vrees dat de max 10 - 12 een stuk hoger zou uitvallen voor die twee spelers. Want vlgms is Matusiwa gewoon basis in Reims.
 
Contract van Riedewald loopt af in 2024. Spelersmakelaar is geen Raiola (;)), maar SEG, zaakwaarnemer van Gakpo (kan dus niet negatief zijn).
Speelt niet veel, dus hij kan denk ik goedkoop gehaald worden, alleen lang niet spelen is geen goede combinatie gebleken bij ons. Ik zou hem dus eerst huren met goedkope optie tot koop. Kan op CV en CVM en kan Boscagli en guti vervangen bij slechte vorm/blessure. Bij verkoop van minimaal 1 van de 2, kan hij hun met de optie tot koop definitief vervangen.
 
Het contract van Wijndal loopt in 2023 af. Optie voor PSV? Wel jammer dat Raiola zijn zaakwaarnemer is.
Denk dat die verkocht is voor het afloopt (en az teveel vraagt) en als die transfervrij is zal die wel naar het buitenland gaan.Daardoor vermoed ik weinig kans. Maar je weet het nooit.
 
Bekijk bijlage 4004
Alex Bangura

Date of birth: Jul 13, 1999
Place of birth: Mokomre
Sierra Leone

Age: 22
Height: 1,83 m
Citizenship:
Netherlands
Netherlands
Sierra Leone
Sierra Leone
Position: Defender - Left-Back
Foot: left
Player agent: Soccer Vision BV
Current club: SC Cambuur-Leeuwarden SC Cambuur-Leeuwarden
Joined: Jul 1, 2019
Contract expires: Jun 30, 2023
Contract option: club option 1 year
Date of last contract extension: Mar 17, 2021
Het gokje zou ik wagen met hem. Is een soort Angelino voor mij. Ik weet niet hoeveel hij zou moeten kosten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan