Ik denk dat Schmidt kan proberen wat hij wil, maar Boateng is gewoon nog basisklant bij Bayern. Dan zullen we toch met een aardig salaris aan moeten komen zetten om hem binnen te halen terwijl er nog genoeg andere kapers op de kust zullen liggen.
Klopt, het zal een moeilijke taak worden. Maar proberen kan altijd nog. Mocht hij een te hoog salaris willen, dan gaan we lekker ergens anders naar op zoek. Wie weet heeft hij op deadline day nog geen nieuwe club en komt hij zomaar bij PSV opduiken ;P
 
Teze moet gewoon vlieguren blijven maken als vaste basisspeler. Niveau van Boateng lijkt me dusdanig hoog dat hij makkelijk naast Teze kan maar toch niet komt. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit
 
Yerson Mosquera, als 19-jarige al één van de betere centrale verdedigers in Colombia. Zijn prijskaartje licht waarschijnlijk onder de 5 miljoen euro.


Bekijk bijlage 3301
Interessant, heb zelf geen idee wat het niveau van de competities van Colombia, Paraguay en Ecuador is.
Heb je het plaatje zelf gemaakt/samengesteld? Zo ja, kan je misschien nagaan wie de, in mijn bijlage, rood omcirkelde spelers zijn?
 

Bijlagen

  • Verdedigers.png
    Verdedigers.png
    233,7 KB · Weergaven: 8
Yerson Mosquera, als 19-jarige al één van de betere centrale verdedigers in Colombia. Zijn prijskaartje licht waarschijnlijk onder de 5 miljoen euro.


Bekijk bijlage 3301
Helaas wel rechtsbenig. Ben zelf niet zo'n fan van twee rechtsbenige CV's, maar het kan natuurlijk wel.
 
Interessant, heb zelf geen idee wat het niveau van de competities van Colombia, Paraguay en Ecuador is.
Heb je het plaatje zelf gemaakt/samengesteld? Zo ja, kan je misschien nagaan wie de, in mijn bijlage, rood omcirkelde spelers zijn?
Nee ik heb het plaatje niet zelf gemaakt, kwam het tegen op Twitter. In landen als Colombia, Paruguay en Ecuador zal het niveau sowieso niet super hoog liggen maar er lopen daar altijd wel een veel pareltjes rond die voor een aantal miljoen zijn op te pikken. Atletico Nacional is ook de club waar Ajax een aantal jaar geleden Davinson Sanchez vandaan haalde voor ik dacht een miljoen of 4/5.
Helaas wel rechtsbenig. Ben zelf niet zo'n fan van twee rechtsbenige CV's, maar het kan natuurlijk wel.
Baumgartl zal wel vertrekken en dan zou deze jongen die plek kunnen overnemen en gaan concurreren met Teze. Ik heb ook liever een links en rechtspoot in het centrum.
 
Ik zag hummels spelen tegen city, wat een overzicht en rust. Precies wat we zoeken. Helaas onhaalbaar natuurlijk
Bord op schoot scouting voor PSV. Helaas moet je daarvoor niet op dinsdag en woensdag avond zijn. Uiteraard is Hummels een klasbak maar ik mis meer duelkracht en onverzettelijkheid in onze defensie. Voetbal is er met Max, Boscagli en Dumfries wel.
 
Bord op schoot scouting voor PSV. Helaas moet je daarvoor niet op dinsdag en woensdag avond zijn. Uiteraard is Hummels een klasbak maar ik mis meer duelkracht en onverzettelijkheid in onze defensie. Voetbal is er met Max, Boscagli en Dumfries wel.
Voetbal met Dumfries? Bij hem moet je uitkijken dat ie niet over z'n eigen tenen struikelt.

Zijn gebrek aan voetbaltechnische kwaliteiten is eigenlijk de enige reden waarom ik hem helaas graag zie vertrekken. Geweldige kerel, altijd keihard werken voor onze club, maar op zijn positie is meer nodig dan dat
 
Mee eens dat Dumfries geen technische voetballer is. Misschien had ik het beter anders kunnen verwoorden. Mijns inziens brengt Dumfries, in combinatie met zijn sterke punten, genoeg voetbal in de ploeg.

Dumfries inruilen voor iemand met meer voetballend vermogen maakt mijn punt dat er vooral duelkracht nodig is in het centrum alleen maar sterker denk ik.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Mee eens dat Dumfries geen technische voetballer is. Misschien had ik het beter anders kunnen verwoorden. Mijns inziens brengt Dumfries, in combinatie met zijn sterke punten, genoeg voetbal in de ploeg.

Dumfries inruilen voor iemand met meer voetballend vermogen maakt mijn punt dat er vooral duelkracht nodig is in het centrum alleen maar sterker denk ik.
Als je het overzicht en ervaring van hummels hebt, heb je geen duelkracht nodig. Niet dat het haalbaar is. Maar in mijn ogen is dat wat we nodig hebben, iemand met die kwaliteiten kan de leiding van achteruit nemen en zo’n beetje het hele elftal sturen. Je kunt er ook een slager neerzetten die ZIJN duels wint, maar geen kapitein is. Maar in mijn ogen ben je dan nog stuurloos vanuit de opbouw.
 
Terug
Bovenaan Onderaan