Welke CV van clubs als Heerenveen, Utrecht, Vitesse, Groningen of AZ zou het bij PSV goed doen als vervanger van Baumgartl...?? Er moet er toch wel eentje bij deze clubs zijn, die technisch en qua ervaring veel beter is dan Baumgartl..? Uiteraard eentje die haalbaar en betaalbaar is voor PSV-begrippen...
De transfermarkt is gesloten. Je kunt dus alleen een transfervrije verdediger halen.
Voor volgend seizoen moet je over de landsgrenzen kijken, naar een verdediger die er staat, iemand waarbij Teze en Boscagli zich kunnen ontwikkelen (indien mogelijk). Zo iemand speelt niet in Nederland. Senesi is te duur, Schuurs is het talent dat zelf begeleiding nodig heeft.
 
Itakura van Groningen is best een prima optie. Maar die is eigendom van city geloof ik. Dan krijg je weer een angelino verhaal


Touba van RKC

Ik zie niet waarom deze 2 beter zijn dan Teze en Boscagli, zoals hierboven al ergens genoemd je moet een echte ervaren doorgewinterde verdediger hebben. Geen gokjes nemen van Groningen en RKC. De vraag is alleen als je een ervaren basiswaardige verdediger erbij neemt wie ga je eruit halen Boscagli of Teze? De links achterin is duidelijk bij ons het zwakst met Max en Boscagli, beide verdedigend niet top alleen als je Boscagli eruit haalt mis je gewoon voetbal en opbouw in je ploeg maar gaat je team er verdedigend wel vooruit. Dan zou je Teze eruit moeten halen maar die jongen speelt gewoon hartstikke prima en is duidelijk uit het juiste hout gesneden en heeft echt een goede mentaliteit. Lastig
 
Ik zie niet waarom deze 2 beter zijn dan Teze en Boscagli, zoals hierboven al ergens genoemd je moet een echte ervaren doorgewinterde verdediger hebben. Geen gokjes nemen van Groningen en RKC. De vraag is alleen als je een ervaren basiswaardige verdediger erbij neemt wie ga je eruit halen Boscagli of Teze? De links achterin is duidelijk bij ons het zwakst met Max en Boscagli, beide verdedigend niet top alleen als je Boscagli eruit haalt mis je gewoon voetbal en opbouw in je ploeg maar gaat je team er verdedigend wel vooruit. Dan zou je Teze eruit moeten halen maar die jongen speelt gewoon hartstikke prima en is duidelijk uit het juiste hout gesneden en heeft echt een goede mentaliteit. Lastig
Nou, die twee zou je dan ook niet halen als directe versterking maar meer als investering voor de toekomst. Die Touba is natuurlijk al water ouder, maar kan een laatbloeier zijn. Maar het zal vast niet veel kosten, en je laat hem anders gewoon nog bij RKC ballen. Wordt het niets, jammer, maar niet veel verloren, wordt het wel iets, dan heb je goedkoop een versterking binnen.

Ik heb het al vaker gezegd, maar Boscagli en Teze zijn m.i. prima complementair aan elkaar, en niet alleen omdat ze allebei vooruitverdedigen (dat vooruitverdedigen brengt risico met zich mee, maar ik hou daar wel van; dan kan ik die keer dat het fout gaat wel door de vingers zien). M.i. gaat het meestal fout vanwege de vleugelverdedigers, die door hun aanvallende impulsen gapende gaten achterlaten op de flanken, waardoor Teze en Boscagli al snel verzuipen. Ieder centraal duo zou het dan ongelooflijk moeilijk krijgen. Tel daarbij op dat er direct voor hen nogal vaak geprutst wordt en balverlies wordt geleden en je zou kunnen concluderen dat het centrale verdedigende duo eigenlijk niet het grootste probleem is, maar meer wat er om hen heen staat. Wat mij betreft moet de versterking dan ook daar gezocht worden, terwijl je tegelijk probeert om de gelederen van de verdediging te voorzien van veelbelovend/aanstormend talent.
 
De transfermarkt is gesloten. Je kunt dus alleen een transfervrije verdediger halen.
Voor volgend seizoen moet je over de landsgrenzen kijken, naar een verdediger die er staat, iemand waarbij Teze en Boscagli zich kunnen ontwikkelen (indien mogelijk). Zo iemand speelt niet in Nederland. Senesi is te duur, Schuurs is het talent dat zelf begeleiding nodig heeft.
En ik denk dat Schuurs duurder is dan Senesi.
 
Ik zie niet waarom deze 2 beter zijn dan Teze en Boscagli, zoals hierboven al ergens genoemd je moet een echte ervaren doorgewinterde verdediger hebben. Geen gokjes nemen van Groningen en RKC. De vraag is alleen als je een ervaren basiswaardige verdediger erbij neemt wie ga je eruit halen Boscagli of Teze? De links achterin is duidelijk bij ons het zwakst met Max en Boscagli, beide verdedigend niet top alleen als je Boscagli eruit haalt mis je gewoon voetbal en opbouw in je ploeg maar gaat je team er verdedigend wel vooruit. Dan zou je Teze eruit moeten halen maar die jongen speelt gewoon hartstikke prima en is duidelijk uit het juiste hout gesneden en heeft echt een goede mentaliteit. Lastig
Mee eens dat we het beste voor een ervaren centrale verdediger moeten gaan. Die speler moet zowel centraal-links als -rechts kunnen spelen, dan hoeft het niet ten koste te gaan van Boscagli of Teze. Voor de rechter vleugelverdediger en centrale verdedigers krijg je dan de volgende 4 mogelijke samenstellingen:

1. Nieuwe RVV - Teze - Boscagli
2. Nieuwe RVV - Teze - nieuwe CV
3. Nieuwe RVV - nieuwe CV - Boscagli
4. Teze - nieuwe CV - Boscagli

Door te rouleren kan elke speler toch ongeveer 75% speeltijd krijgen.
De "nieuwe RVV" kan ook Dumfries zijn, mocht hij niet vertrekken. Voor de "nieuwe CV" zou ik graag iemand zien met 4/5 jaar ervaring in een top 4 competitie, Paulo Oliveira of Dragovic bijvoorbeeld.

Een jong talent erbij lijkt me ook een prima idee, maar dan echt met het oog op de toekomst en die speler direct ergens stallen, in plaats van op de bank laten verpieteren.
 
Mee eens dat we het beste voor een ervaren centrale verdediger moeten gaan. Die speler moet zowel centraal-links als -rechts kunnen spelen, dan hoeft het niet ten koste te gaan van Boscagli of Teze. Voor de rechter vleugelverdediger en centrale verdedigers krijg je dan de volgende 4 mogelijke samenstellingen:

1. Nieuwe RVV - Teze - Boscagli
2. Nieuwe RVV - Teze - nieuwe CV
3. Nieuwe RVV - nieuwe CV - Boscagli
4. Teze - nieuwe CV - Boscagli

Door te rouleren kan elke speler toch ongeveer 75% speeltijd krijgen.
De "nieuwe RVV" kan ook Dumfries zijn, mocht hij niet vertrekken. Voor de "nieuwe CV" zou ik graag iemand zien met 4/5 jaar ervaring in een top 4 competitie, Paulo Oliveira of Dragovic bijvoorbeeld.

Een jong talent erbij lijkt me ook een prima idee, maar dan echt met het oog op de toekomst en die speler direct ergens stallen, in plaats van op de bank laten verpieteren.
Jupp Dragovic en Olivieira droom ik ook al tijden over beiden aflopend contract + ervaring anders zou ik wellicht Wesley Hoedt ook nog een prima naam vinden heb alleen niet gevolgd hoe hij het verder doet zag dat die vanavond bij Lazio - Bayern op de bank zit Ajer en Montes zijn ook nog leuke opties
 
De scouts mogen van mij ook de landsgrens over.
We hebben gezien waarmee ze de laatste jaren kwamen aanzetten: voor veel geld Baumgartl, Isimat Marin of Schwaab gehaald en ook nog die Ausie waarvan ik nu al de naam vergeten ben...
 
Jupp Dragovic en Olivieira droom ik ook al tijden over beiden aflopend contract + ervaring anders zou ik wellicht Wesley Hoedt ook nog een prima naam vinden heb alleen niet gevolgd hoe hij het verder doet zag dat die vanavond bij Lazio - Bayern op de bank zit Ajer en Montes zijn ook nog leuke opties

Kaan Ayhan (26, Turks international, Budesliga en Serie A ervaring) - zou misschien wel interessant zijn. Speelt bij Sassuolo - begon daar sterk maar inmiddels weer uit de basis dacht ik.

 
Tja. Als je daar al niet in de basis speelt? Het RKC van Italië.
Sassuolo doet het dit seizoen best goed in de Serie A dit seizoen, kan vergeleken worden met Vitesse/Twente dit seizoen. Zou wel een prima aanwinst zijn denk ik, maar ik denk dat spelers die ervaring in de CL pas echt goede aanwinsten zouden zijn. Bij clubs als Valencia, Napoli, Sevilla of Dortmund zijn er vast wel spelers te vinden die de ervaring brengen, alleen is het wel lastig om hun salaris te evenaren.
 
Tja. Als je daar al niet in de basis speelt? Het RKC van Italië.
Je doet alsof PSV de laatste jaren het niveau van Real Madrid of Bayern München evenaart...zo geringschattend doen over Sasuolo in de Italiaanse competitie, terwijl PSV regelmatig schuttert in de Mickey Mouse competitie in Nederland.
 
Je doet alsof PSV de laatste jaren het niveau van Real Madrid of Bayern München evenaart...zo geringschattend doen over Sasuolo in de Italiaanse competitie, terwijl PSV regelmatig schuttert in de Mickey Mouse competitie in Nederland.
Maar als je vooruit wil, moet je wel goede spelers kopen. En er is nogal wat verschil tussen een speler van München en een (wissel)speler van Sassuolo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan