Daarnaast is vd ven ook een talent die erg jong is. Je kan hem pakken als PSV zijnde. Maar hij moet minuten op doen, dus eigenlijk zou je hem gelijk weer moeten verhuren een sparta of willem 2 ofzo

Waarom niet zelf opstellen wat goed is komt snel.
Anders aan een AZ verhuren die wil Vlaar vervangen staat hij wel meteen in de basis.
 
Op basis waarvan maak je op dat Obispo stil is komen te staan in zijn ontwikkeling?? Speelde al 28 wedstrijden in de basis bij Vitesse dit seizoen. Spelers als Piroe of Rigo passen in de categorie “ stil gestaan in hun ontwikkeling” maar niet een Obispo of Mauro Jr.


Zozo 28 wedstrijden in de basis nam hij ze op sleeptouw was hij de rots in de branding Obispo speelde waardeloos al die wedstrijden neemt niet de leiding op zich daar hebben wij niks aan.
Ik stel liever die Micky van de Ven op in de basis bij PSV dat deed Ajakkes ook met de Ligt of een AZ doet dat met zijn jonge spelers.
 
Zozo 28 wedstrijden in de basis nam hij ze op sleeptouw was hij de rots in de branding Obispo speelde waardeloos al die wedstrijden neemt niet de leiding op zich daar hebben wij niks aan.
Ik stel liever die Micky van de Ven op in de basis bij PSV dat deed Ajakkes ook met de Ligt of een AZ doet dat met zijn jonge spelers.
Dit vind ik toch echt geen vergelijking hoor.

Volgens mij doet Obispo het best redelijk bij Vitesse. Dat maakt hem natuurlijk, zoals hier vaak gezegd wordt, nog niet gelijk basismateriaal voor PSV.
Maar waarom zou Van de Ven dat wel zijn? Met alle respect, als Obispo bij Volendam had gespeeld dan zou hij gelijk ook stukken beter lijken.
 
Jammer dat Obispo niet eerder verhuurd is. Bij PSV heeft hij wel een tijd stil gestaan.

Ik snap het sentiment wel maar ben het er niet perse mee eens. Zo denk ik dat we nu onderschatten hoe belangrijk het is dat hij vorige seizoenen een van de dragende spelers van Jong PSV was. Ja, dat is een niveau lager maar hij had daar wel een belangrijke rol als aanvoerder (afwisselend met Abels). Het feit dat jongens als Obispo, Rigo, Mauro, Piroe nu verhuurd zijn, in plaats van in Jong uitkomen, maakt ook dat de niet verhuurde spelers uit je jeugdopleiding een stuk minder goed voetbal laten zien. De meerwaarde van een JPSV dat in de (sub)top van de eerste divisie uitkomt (ipv in de onderste regionen) zien we denk ik wel eens wat te makkelijk over het hoofd.

Als verhuurde spelers basis spelen in de eredivisie (Obispo & Mauro nu, Lammers vorig jaar) is daar natuurlijk wel mee te leven. Als verhuurde jeugd echter weinig speelt had je ze veel beter wekelijks laten spelen in JPSV en zodoende ervaring, verantwoordelijkheid en de leercurve van je hele jeugdteam laten versterken. Als disclaimer volg ik JPSV niet op de voet, maar wilde wel graag deze alternatieve hoek inbrengen in de discussie mbt "stilstaan" van jonge talenten.
 
Als verhuurde jeugd echter weinig speelt had je ze veel beter wekelijks laten spelen in JPSV en zodoende ervaring, verantwoordelijkheid en de leercurve van je hele jeugdteam laten versterken.
Ik snap niet waarom PSV geen clausule opneemt als ze spelers verhuren: minimaal x minuten speeltijd, anders huursom omhoog of anders wordt huur beëindigd. Want voor spelers als Rigo en Piroe is dit totaal niet nuttig
 
Waarom niet zelf opstellen wat goed is komt snel.
Anders aan een AZ verhuren die wil Vlaar vervangen staat hij wel meteen in de basis.
De stap van Volendam de subtop van de Jup naar de top van de eredivisie is groot. En eerlijk gezegd zag je dat deze jongen talent had maar hij stak er niet met kop en schouders boven uit. Daarom zeg ik je kan hem altijd nemen en dan nog uitlenen
 
Zozo 28 wedstrijden in de basis nam hij ze op sleeptouw was hij de rots in de branding Obispo speelde waardeloos al die wedstrijden neemt niet de leiding op zich daar hebben wij niks aan.
Ik stel liever die Micky van de Ven op in de basis bij PSV dat deed Ajakkes ook met de Ligt of een AZ doet dat met zijn jonge spelers.
Hoezo kan vd Ven wel in de basis hier? We hebben genoeg voorbeelden van die “ dragende spelers” bij AZ of Heerenveen enz die totaal mislukt zijn bij Ajax, PSV en Feyenoord... Bij Obispo weten we iig wie we in huis hebben en hij kost niets en is door ons opgeleid. Bovendien is je vergelijking met een uitzonderlijk talent als de Ligt niet fair. Als je het zo bekijkt, dan moeten we ook een vd Ven of Stengs hier niet willen want ook die zijn geen internationale toptalenten a la de Ligt.
En buiten dat zien we dat we voor een waardeloze verdediger als Baumgartl al 10 miljoen hebben moeten neerleggen en dus een echt goede verdediger halen een hele klus gaat worden. Obispo had dit seizoen hier totaal niet misstaan.
 
Is mario vuskovic niet iets voor ons van hajduk split
Groot talent in Kroatië
Centrale verdediger/controleur
Pas 18 jaar zou voor zo'n 2 a 3,5 mil moeten op te halen zijn ivm zijn waarde van ongeveer 500 duizend
 
Is mario vuskovic niet iets voor ons van hajduk split
Groot talent in Kroatië
Centrale verdediger/controleur
Pas 18 jaar zou voor zo'n 2 a 3,5 mil moeten op te halen zijn ivm zijn waarde van ongeveer 500 duizend
Is hij beter dan Baumgartl...? In dat geval, ja...!
 
Bij VI werden vanavond Jan Paul van Hecke (20 jaar, NAC) en Mickey van de Ven (19 jaar, Volendam) genoemd als grote talenten in de KKD. Allebei centrale verdedigers, en daar hebben we er nog wel een stuk of 3-4 van nodig. Ajax en AZ schijnen al met Van de Ven bezig te zijn.
 
Het zou er best uit kunnen komen bij die twee, maar dat zijn dan wel spelers die je direct zou moeten verhuren aan subtoppers zodat ze het een stapje hoger kunnen laten zien. Het zijn namelijk niet allemaal exceptionele spelers als Perr Schuurs die de stap van KKD naar de top makkelijk aankunnen
 
Vd Ven gaat natuurlijk naar Ajax. Volendam is vlakbij Amsterdam en ze zijn ook allemaal voor Ajax. En als Ajax hem een mooi plaatje schetst dan kan ik me voorstellen dat ie daar naar toe gaat. Als hij verstandig is, dan gaat hij eerst naar AZ. En daarna is hij onhaalbaar voor iig PSV, mocht hij daar slagen.
 
Het zou er best uit kunnen komen bij die twee, maar dat zijn dan wel spelers die je direct zou moeten verhuren aan subtoppers zodat ze het een stapje hoger kunnen laten zien. Het zijn namelijk niet allemaal exceptionele spelers als Perr Schuurs die de stap van KKD naar de top makkelijk aankunnen
Zullen wel niet gratis zijn, na alle hype zullen ze miljoenen moeten kosten. Dus als ze niet geschikt zijn voor PSV op dit moment, niet aan beginnen.
 
Zullen wel niet gratis zijn, na alle hype zullen ze miljoenen moeten kosten. Dus als ze niet geschikt zijn voor PSV op dit moment, niet aan beginnen.

Mwah, ik denk dat je als NAC/Volendam zijnde (vooral in de toekomstige markt) niet kunt verwachten dat clubs minimaal 2 miljoen gaan betalen voor spelers die een half seizoen hebben laten zien wat ze kunnen. Dat zal maximaal 1 miljoen worden gok ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan