Dat Atalanta hem wilt is omdat ze hem uitbundig gescout hebben en weten wat ze willen. Ik betwijfel of er zijn krachten goed benut kunnen worden, maar dat heb ik ik bij elke speler. Verder zal hij bij ons zal hij vast op de 10 spelen..
 
Thomas Ouwejan wil weg bij AZ. Volgens Opta de beste speler van AZ vorig seizoen. Laten wij nou net een back nodig hebben.. alleen mag hij niet binnen NL transfereren, arbitragecommissie kom door door 😝
 
Thomas Ouwejan wil weg bij AZ. Volgens Opta de beste speler van AZ vorig seizoen. Laten wij nou net een back nodig hebben.. alleen mag hij niet binnen NL transfereren, arbitragecommissie kom door door 😝
JDJ heeft alleen 1 naam op zijn lijstje staan: Rodriguez. Bij JDJ is het alleen Rodriguez of niemand anders. Serieus, als er tot op heden geen gesprekken zijn gevoerd met andere spelers dan Rodriguez, zie jij dan binnen 6 dagen nog een LB gehaald worden die ervaring heeft en goed genoeg is voor PSV...?? Ik niet, dus als Rodriguez niet komt, en dat is zeker het geval, dan komt er niemand meer in deze winterstop.
 
Misplaatste arrogantie als AZ meent dat ze het kunnen voorkomen dat hun spelers soms nog door Ajax of PSV worden weggekocht. Zeker als zo'n jongen nu op de bank is terechtgekomen kun je het toch zeker niet voorkomen dat hij naar een andere Nederlandse club gaat. Dan krijg je denk ik problemen binnen je eigen selectie.
 
Misplaatste arrogantie als AZ meent dat ze het kunnen voorkomen dat hun spelers soms nog door Ajax of PSV worden weggekocht. Zeker als zo'n jongen nu op de bank is terechtgekomen kun je het toch zeker niet voorkomen dat hij naar een andere Nederlandse club gaat. Dan krijg je denk ik problemen binnen je eigen selectie.
Het schijnt zelfs dat Ouwejan graag naar PSV wilt en baalt van het gedrag van AZ. Niet slecht voor een club als PSV dat zo diep in de afgrond zit en al ingehaald is door het o zo goede AZ. :maniac:

Het zou toch een mooi zijn als hun gedrag uiteindelijk in hun nadeel gaat werken. Ik zie ze volgend seizoen niet nogmaals hoger eindigen dan ons (als ze al boven ons eindigen en dit kunnen volhouden). En hun enige toptalentjes, Stengs en Boadu, zullen denk ik niet vertrekken voor de prijs die velen in gedachte hebben. Malen en Ihattaren zijn sowieso meer in trek in Europa.
 
Gok dat het salaris hier nog altijd hoger ligt. Of verpest ik nu de romantiek?
Ik denk dat het meer om de basisplaats gaat zoals -040- aangeeft. Maar dan nog zou het een stap omlaag zijn :maniac: , terwijl hij vast wel een stap opzij zou kunnen maken.

De romantiek is niet te verpesten hoor, niet hier. :love::PSV:
 
Hebben jullie het wel door: de rollen zijn omgedraaid. Vroeger leende PSV een reservespeler uit aan een AZ en nu wil PSV een reservespeler van AZ huren. Nog triester is het dat AZ daar niet mee akkoord gaat. Bedankt Toon en de RvC.
 
Zou nu Viergever op de linksback positie het vrij aardig (misschien zelfs beter dan op cv) doet het vizier niet beter op een verbindende middenvelder gericht moeten worden in plaats van de linksback positie?
 
Zou nu Viergever op de linksback positie het vrij aardig (misschien zelfs beter dan op cv) doet het vizier niet beter op een verbindende middenvelder gericht moeten worden in plaats van de linksback positie?

Er moet sowieso een vizier op die positie liggen, er komt na dit rampseizoen namelijk weer een nieuw seizoen. Als je met het oog daarop Van Aanholt kunt binnenhalen voor 7-10 miljoen, meteen doen.
 
Er moet sowieso een vizier op die positie liggen, er komt na dit rampseizoen namelijk weer een nieuw seizoen. Als je met het oog daarop Van Aanholt kunt binnenhalen voor 7-10 miljoen, meteen doen.
Als ik hoor dat hij alweer traint, en graag wil, zou dat een prima versterking zijn. Heb je meteen die positie voor de komende 5 jaar veiliggesteld.
 
Voor op de linksbackpositie Rodriguez definitief vastleggen. Op rechtsback zou Jonas Svenson ook een aanwinst zijn (als Dumfries vertrekt).
 
Terug
Bovenaan Onderaan