Van Drongelen wil weg bij HSV is nog jong en hij drukt op de salariskosten bij HSV
PSV zou het met hem kunnen proberen Schwaab gaat toch weer eind vh seizoen weg en PSV moet opnieuw gaan bouwen.
En de miskopen vh hand doen.
Een prima optie inderdaad. Kan nooit duur zijn, dus laag financieel risico. Sta ook weer niet te springen.
 
Van Drongelen wil weg bij HSV is nog jong en hij drukt op de salariskosten bij HSV
PSV zou het met hem kunnen proberen Schwaab gaat toch weer eind vh seizoen weg en PSV moet opnieuw gaan bouwen.
En de miskopen vh hand doen.
Een prima optie inderdaad. Kan nooit duur zijn, dus laag financieel risico. Sta ook weer niet te springen.
Ik zie hem eigenlijk nooit spelen, maar hij stond me van de week toch een partij te schutteren in Jong Oranje. Poe hee.
 
Rik Elfrink meldt dat PSV ook achter Layvin Kurzawa aanzat, maar dat dat ook een onhaalbare kaart lijkt. Als je dit zo hoort zijn het in ieder geval niet de minste opties.

Leuk, dat soort ambitieuze namen. Je hebt er alleen geen drol aan. Als ze al willen komen, moet je ze huren, want dat soort spelers gaan geen contract aan in de Eredivisie als ze met gemak elders in een grote competitie aan de bak kunnen. Ook het salaris dat men moet inleveren is enorm. Zo'n Kurzawa zit bij PSG, wat genoeg zegt.
 
Bespreek hier spelers voor de verdedigingsposities (backs, centrale verdedigers, libero's enz.) waarvan jij denkt dat ze goed bij PSV zouden kunnen spelen en/of in de wandelgangen aan PSV gelinkt worden.
Jeffrey Bruma is bij Wolfsburg weer op een zijspoor geraakt, Dat zou voor PSV een versterking zijn. Daarnaast zou jairo riedewald en Patrick Van Aanholt spelend voor crystal palace een goede optie zijn
 
Jeffrey Bruma is bij Wolfsburg weer op een zijspoor geraakt, Dat zou voor PSV een versterking zijn. Daarnaast zou jairo riedewald en Patrick Van Aanholt spelend voor crystal palace een goede optie zijn

In de basis zou ik Bruma prima te overwegen vinden. Heeft het toch goed gedaan in zijn eerdere periode hier, ervaren Nederlander, en waarschijnlijk voor een zacht prijsje op te pikken. Ik zie alleen weinig noodzaak om een rechtsbenige CV met toch aardig profiel te halen met Baumi en Schwaab nog onder contract.
 
Terug
Bovenaan Onderaan