Ik vind Edson Álvarez een goede indruk achterlaten dit WK. Is pas 20 jaar, zou dat geen geschikte opvolger zijn van Schwaab? Speelt nu nog bij Club América in Mexico, dus hij lijkt me nog haalbaar.
PSV heeft net een bod van 5 miljoen op hem gedaan volgens deze bron.
 
Genomico Waar kan ik me melden haha? Ik vond hem inderdaad in positieve zin opvallen op het WK, weliswaar als rechtsback, dus hopelijk zegt dat genoeg over zijn voetballend vermogen. Gek genoeg las ik dat hij was opgenomen in het 'slechtste elftal van het WK'.
 
Maar even serieus, nu Isimat weg is, is het echt een noodzaak om een ervaren CV erbij te hebben, willen we als PSV nog lang om de titel spelen. Alvarez of een andere ervaren CV, het maakt me niks uit, als er maar iemand gehaald wordt. Misschien Jeffrey Bruma weer terughalen naar Eindhoven...??
 
Maar even serieus, nu Isimat weg is, is het echt een noodzaak om een ervaren CV erbij te hebben, willen we als PSV nog lang om de titel spelen. Alvarez of een andere ervaren CV, het maakt me niks uit, als er maar iemand gehaald wordt. Misschien Jeffrey Bruma weer terughalen naar Eindhoven...??
Ik vind het ook dunnetjes worden. Vooral ook omdat we van Obispo eigenlijk nog geen wedstrijden op niveau hebben gezien. Ik houd mijn hart toch wel vast als de eerste keus geblesseerd raakt..
 
Ik vind het ook dunnetjes worden. Vooral ook omdat we van Obispo eigenlijk nog geen wedstrijden op niveau hebben gezien. Ik houd mijn hart toch wel vast als de eerste keus geblesseerd raakt..
Sainsbury volstaat nog wel denk ik. Maar het is allemaal wel kleurloos: Schwaab, Viergever en Sainsbury. Nu vallen Schwaab en vooral Viergever mij positief mee dit jaar, maar het zijn zeventjes die wel eens een acht scoren. In topwedstrijden/Europa heb je achten nodig.
 
Als Schwaab en Viergever zeventjes scoren, dan komt Sainsbury qua score niet verder dan een 5,5 in mijn ogen. Nu zullen sommigen zeggen dat een 5,5 een voldoende is in het onderwijs, maar voor een verdediger bij een topclub als PSV is dat in mijn ogen ronduit matig....!
 
Als Schwaab en Viergever zeventjes scoren, dan komt Sainsbury qua score niet verder dan een 5,5 in mijn ogen. Nu zullen sommigen zeggen dat een 5,5 een voldoende is in het onderwijs, maar voor een verdediger bij een topclub als PSV is dat in mijn ogen ronduit matig....!
Eens!
 
We moeten niet raar opkijken als Overmars besluit Obispo te gaan kopen. Die jongen stond hier bekend als een erg groot talent maar kreeg nooit geen kansen van Mark. Er was zelfs nog even sprake geweest, dat PSV hem met Schuurs , als een sterk centraal verdedigingsblok zag, voor de toekomst.
 
We moeten niet raar opkijken als Overmars besluit Obispo te gaan kopen. Die jongen stond hier bekend als een erg groot talent maar kreeg nooit geen kansen van Mark. Er was zelfs nog even sprake geweest, dat PSV hem met Schuurs , als een sterk centraal verdedigingsblok zag, voor de toekomst.
Is Obispo te koop dan?
 
Over verdedigers gesproken, ik las dat Ramselaar inviel als rechtsback. Met zijn loopvermogen misschien niet eens zo gek. Als middenvelder mist hij toch gogme en passing.
Misschien wel.ja, en als dat niet lukt misschien proberen als keeper.
 
Terug
Bovenaan Onderaan