Ik begrijp niet dat PSV Jeffrey Bruma niet terughaalt.. wat moet hij daar op de bank bij een degradatiekandidaat.. pff
 
is nog 6 miljoen waard.. salaris komen we wel uit.. zal hij niet moeilijk over doen uit liefde voor de club.. toch..
 
is nog 6 miljoen waard.. salaris komen we wel uit.. zal hij niet moeilijk over doen uit liefde voor de club.. toch..
Ik denk niet dat Wolfsburg akkoord gaat met 6 miljoen ;) En ook niet dat Bruma weer teruggaat naar zijn PSV-salaris van voorheen. En ook niet dat hij erg veel liefde voor PSV voelt.
 
Bruma, niet doen. Heeft 1 jaar boven zijn kunnen gespeeld hier en voor de rest was het vaak niet dan wel met hem. Maakt eigenlijk nooit zijn postuur en bravoure overkomen niet waar op het veld. Overschat en te duur.
 
ok jammer.. dan

ik ga op zoek naar een andere speler

John de Jong zit hier gewoon op het forum te polsen met welke verdedigers wij akkoord gaan :eek:

Maar Bruma zal inderdaad echt niet zomaar terugkomen... die zal eerder kiezen voor een laagvlieger in Duitsland of Engeland voor een hoger salaris.
 
Daar denk ik van dat hij nog steeds in Engeland speelt.. gedegradeerd wil daar niks zeggen..
Het is Duitsland niet daar..
 
Of Ghuram Kashia...?? De Serge Ramos van de eredivisie....ik zou Kashia wel als CV erbij willen hebben ipv Schwaab..
 
Vind jij Schwaab dan zo'n geweldenaar achterin? Daar is toch geen enkele spits bang voor, die heeft nauwelijks uitstraling...
 
Of Ghuram Kashia...?? De Serge Ramos van de eredivisie....ik zou Kashia wel als CV erbij willen hebben ipv Schwaab..
Kashia maakt meer fouten dan Schwaab ondanks zijn onverschrokken uitstraling. Ik denk trouwens dat hij al een nieuwe club heeft gezien zijn interview na de laatste wedstrijd.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ja daar erger ik me ook vaak aan. Maar de clubs doen het zelf: Mauro zit ook op Engelse les ipv Nederlands....

Nederlands ook niet zo makkelijk zijn :cool: (en voetballers zijn meestal niet zo slim, en bij PSV geldt dat de meeste buitenlandse spelers slechts een paar jaar blijven en dan weer verder gaan. Kashia had idd na 8 jaar wel Nederlands mogen kennen). Het blijft wel echt mooi als je terugkijkt naar interviews met Romario en Ronaldo; gewoon interviews in het Nederlands met zulke grootheden.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan