Aan de andere kant vraag ik me dan wel af. Waarom een speler die vaak/regelmatig op de bank zit bij de nummer 16 (?) van Italie wel een zekerheid is.
Ik denk dat zekerheidjes kopen uit topcompeties voor PSV ook moeilijk zal worden.
 
PSV ziet voorlopig af van Patrick van Aanholt. De Eindhovenaren, die een nieuwe linksback zoeken, hebben wel geïnformeerd naar de 29-jarige linksback. Van Aanholt heeft bij Crystal Palace nog een eenjarig contract. Vooral door zijn Premier League-salaris lijkt hij op dit moment onhaalbaar voor PSV.

Niet PSV, Eintracht Frankfurt, Hoffenheim of Hertha BSC, maar Torino wordt zo goed als zeker de nieuwe club van Ricardo Rodríguez. Dat melden Italiaanse media voor ongeveer twee miljoen euro .

Dan valt het mij erg vies tegen wat PSV nog te besteden heb waar zijn de miljoenen van de transfers Bergwijn & Depay & Lozano ga zo maar door.
PSV heb contracten afgesloten met nieuwe sponsoren of verlengd kan toch ook nog gebruikt worden.


I.v.m. we nu al Mauro Junior op de linksback positie uitproberen hij kan dan ieder geval de gehele linkerkant bestrijken met zijn ervaring als aanvallende middenvelder.
Het is in ieder geval een goedkope oplossing.
ik weet niet hoe zijn verdedigende kwaliteiten zijn ?.
 
PSV ziet voorlopig af van Patrick van Aanholt. De Eindhovenaren, die een nieuwe linksback zoeken, hebben wel geïnformeerd naar de 29-jarige linksback. Van Aanholt heeft bij Crystal Palace nog een eenjarig contract. Vooral door zijn Premier League-salaris lijkt hij op dit moment onhaalbaar voor PSV.

Niet PSV, Eintracht Frankfurt, Hoffenheim of Hertha BSC, maar Torino wordt zo goed als zeker de nieuwe club van Ricardo Rodríguez. Dat melden Italiaanse media voor ongeveer twee miljoen euro .

Dan valt het mij erg vies tegen wat PSV nog te besteden heb waar zijn de miljoenen van de transfers Bergwijn & Depay & Lozano ga zo maar door.
PSV heb contracten afgesloten met nieuwe sponsoren of verlengd kan toch ook nog gebruikt worden.


I.v.m. we nu al Mauro Junior op de linksback positie uitproberen hij kan dan ieder geval de gehele linkerkant bestrijken met zijn ervaring als aanvallende middenvelder.
Het is in ieder geval een goedkope oplossing.
ik weet niet hoe zijn verdedigende kwaliteiten zijn ?.
Dit was al besproken in een ander topic. Die twee miljoen is niet het probleem, maar de 3+ miljoen salaris is het probleem.

Misschien is het trouwens wel netjes om de bronnen te vermelden
 
Als er oprecht geen budget is. en Rodriguez, Wijndal en Van Aanholt geen opties zijn, haal dan maar gewoon Malacia op bij Feyenoord, heb je gewoon een een prima 6je die enorm fel is en niet verzaakt, daarnaast kan hij nog prima groeien , ik hou zelf niet van middelmaat maar het gemak waarmee Viergever voorbij word getikt op onze trainigen is ook geen optie.. op het middenveld heb ik Veerman al voor gedragen aangezien Hendrix prima kon spelen met een Guardado/Van Ginkel.. dit lijken me geen hele dure oplossingen, En daarom kan je voor het geld dat je overhoudt vast wel een goede Centrale verdediger kopen, mischien ook wel 2 als je al die meuk van onze huidige selectie verkoopt.
 
Als er oprecht geen budget is. en Rodriguez, Wijndal en Van Aanholt geen opties zijn, haal dan maar gewoon Malacia op bij Feyenoord, heb je gewoon een een prima 6je die enorm fel is en niet verzaakt, daarnaast kan hij nog prima groeien , ik hou zelf niet van middelmaat maar het gemak waarmee Viergever voorbij word getikt op onze trainigen is ook geen optie.. op het middenveld heb ik Veerman al voor gedragen aangezien Hendrix prima kon spelen met een Guardado/Van Ginkel.. dit lijken me geen hele dure oplossingen, En daarom kan je voor het geld dat je overhoudt vast wel een goede Centrale verdediger kopen, mischien ook wel 2 als je al die meuk van onze huidige selectie verkoopt.
Malacia is nog een maand of 2/3 geblesseerd. Ouwejan lijkt mij wel een aardige optie maar die zal net als Malacia niet goedkoop naar de concurrent mogen vertrekken.
 
Malacia, Ouwejan, als er geen geld is :bandage: Doe mij dan maar Mauro Jr. op die plek. Als er echt geen geld is kun je beter de hand op de knip houden en het 1x goed uitgeven dan dat je nog meer van die breedtemeuk op je salarispost krijgt.
Inderdaad, liever 1 goede aankoop en investeren in Mauro. Zou zo maar een schot in de roos kunnen zijn (a la Numan)
 
Malacia, Ouwejan, als er geen geld is :bandage: Doe mij dan maar Mauro Jr. op die plek. Als er echt geen geld is kun je beter de hand op de knip houden en het 1x goed uitgeven dan dat je nog meer van die breedtemeuk op je salarispost krijgt.
Inderdaad we hebben gezien wat men verleden jaar heeft uitgegeven en wat het resultaat is
 
Malacia, Ouwejan, als er geen geld is :bandage: Doe mij dan maar Mauro Jr. op die plek. Als er echt geen geld is kun je beter de hand op de knip houden en het 1x goed uitgeven dan dat je nog meer van die breedtemeuk op je salarispost krijgt.

Ik vind Malacia ook niet de droom oplossing.. maar we weten gewoon dat er een goede Linksback moet komen, we het hebben nu over Mauro en hoewel ik Mauro echt de hele wereld gun...... hij is onze ideale 12 man al samen met Thomas, en hij is geen verdediger..... Malacia kan zich ontwikkelen en waarschijnlijk nog beter dan Dumfies. Ik houdt ook niet van middelmaat, maar gokjes brachten ons ook niet altijd verder.. ik vind dit redelijk safe met juist de hoop dat we investeren op een goede CV/CM.
 
Speelde vorig seizoen bij Fortuna, maakt nu zijn minuten bij Dortmund in de voorbereiding. Het is een speler met een enorme drive en bestrijkt de hele flank. Misschien een optie wanneer Dumfries vertrekt?
 
Laatst bewerkt:

Speelde vorig seizoen bij Fortuna, maakt nu zijn minuten bij Dortmund in de voorbereiding. Het is een speler met een enorme drive en bestrijkt de hele flank. Misschien een optie wanneer Dumfries vertrekt?
Viel hij echt op bij Fortuna? Ik kan het me niet heugen. Daarom verwacht ik niet dat hij een toevoeging voor PSV is, misschien als Back up
 
Viel hij echt op bij Fortuna? Ik kan het me niet heugen. Daarom verwacht ik niet dat hij een toevoeging voor PSV is, misschien als Back up
Ja hij was vorig seizoen belangrijk voor Fortuna. Of het de ideale opvolger van Dumfries is weet ik niet maar het lijkt mij wel een speler die bij PSV op de lijst kan staan.
 
Twee interessante linksbacks die het afgelopen jaar nog aan PSV werden gelinkt. Saracchi is ook weer een speler die bij Leipzig onder contract staat.
 
Sarracchi was niet gelinked toch, althans nooit vanuit psv? Volgens mij heb ik m alleen genoemd toen Angelino als nieuwe lb naar Leipzig ging terwijl lb klosterman er ook nog zat. Inmiddels speelt klosterman ook cv maar blijft dit n overbodige lb (mits ze angeliño definitief overnemen) voor Leipzig. Heb m nooit veel zien spelen overigens, ook niet tijdens zijn verhuur gevolgt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan