Knap staaltje werk jerommeke! Ik denk dat psv dit seizoen niet met miljoenen gaat smijten en eerder gaat huren (ik denk dat heel veel clubs van onze categorie dat gaat doen). Dan kom je misschien wel weer in een iets hoger segment dus spelers met een waarde van 6-12 miljoen, die bij een club spelen die tegen de top aan spelen. Het is niet mijn voorkeur, maar ik zou het prima begrijpen als jdj dit zou doen.
 
Wat zouden jullie vinden van Wesley Hoedt bij PSV? Zou zo'n 5 miljoen moeten kosten.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat ie beter is dan een Viergever. Heeft het niet fantastisch gedaan bij Southampton en Celta. Voor de Eredivisie is hij ongetwijfeld een prima speler, maar dat is wel zijn top. Voor 5m, als er niks anders voor handen is, zou ik het nog wel overwegen.

Zou kunnen, lijkt mij een interessante optie. heeft toch het nederlands elftal gehaald al zegt dat ook weer niet alles.

Dat hebben Rosario, Hendrix en Viergever ook.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Wat zouden jullie vinden van Wesley Hoedt bij PSV? Zou zo'n 5 miljoen moeten kosten.
Dacht dat ie in Italië zat, maar daar is hij dus al een tijdje weg. Sinds 4 seizoenen speelt ie bij Southampton, ten minste, het 1e seizoen speelde hij, 2e wat minder, derde en vierde seizoen werd hij verhuurd. Laatste periode aan FC Antwerp waarin ook een mogelijkheid tot aankoop zat, t gegeven dat FC Antwerp hier niet toe over gaat geeft mij t gevoel dat we het niet moeten doen.
 
Met Obispo, Viergever en Boscagli als linker centrale verdedigers in de selectie lijkt me Hoedt geen prioriteit tenzij er een speler vertrekt. Ze zoeken een rechter centrale verdediger als concurrent voor Baumgartl.

Daarmee wil ik natuurlijk niet zeggen dat de 3 LCV's kwalitatief voldoende zijn, maar vooral kwantitatief. Maar dat is waar voor zo'n beetje de hele selectie. Linksback en doorselecteren op het middenveld zijn mijns inziens belangrijker.
 
Wat zouden jullie vinden van Wesley Hoedt bij PSV? Zou zo'n 5 miljoen moeten kosten.
Nee ik zou niet voor Hoedt gaan die maakt ons nou niet beter.
Laat Schmidt en zijn staf met kennis uit het Red Bull consorten nu maar kijken voor verdedigers die hun kennen uit ervaring of mee hebben gemaakt uit competities.
 
Min-Jae Kim kan deze zomer de overstap maken naar PSV. De 1,90 meter-lange verdediger uit Zuid-Korea is een oude bekende van de nieuwe trainer Roger Schmidt, die graag opnieuw met hem aan de slag zou willen.
PSV wil 'Het Monster' naar verluidt naar Eindhoven halen en zou al een bod uitgebracht hebben.
PSV zou een bod van vijftien miljoen euro neergelegd hebben bij Beijing Guoan,

Kim wordt in Azië gezien als een van de grootste talenten van het continent. De 23-jarige Koreaan speelt momenteel bij Beijing Sinobo Guoan, waar hij dus samenwerkte met Schmidt. Door zijn lengte wordt de mandekker ook wel 'Het Monster' genoemd.Vorig seizoen was de verdediger een vaste waarde bij de Chinese ploeg. Hij kwam tot 26 duels in de Superleague. Ook speelde hij tot dusver dertig keer voor de Koreaanse nationale ploeg.
jk99hhfsdh209nbnkjldgh90sghfsdlk
 
1.90 is in Azië een altijd een groot talent.. :unsure:

Benieuwd om hem eens tegenover n aanvaller van zijn eigen lengte te zien. Of hij ook n Dost of Luuk in bedwang houdt bij n corner.. Het is dat Schmidt m kent (en wil halen, denk ik) maar anders vindt ik 15mio voor n speler uit de superleague wel verontrustend hoog. Met 30cm meer dan de gemiddelde tegenstander is het n risiko dat hij zonder dit fysieke voordeel n stuk minder blijkt.

Edit, zijn marktwaarde aldus transfermarkt is 1.5 miljoen??
 
Laatst bewerkt:
1.90 is in Azië een altijd een groot talent.. :unsure:

Benieuwd om hem eens tegenover n aanvaller van zijn eigen lengte te zien. Of hij ook n Dost of Luuk in bedwang houdt bij n corner.. Het is dat Schmidt m kent (en wil halen, denk ik) maar anders vindt ik 15mio voor n speler uit de superleague wel verontrustend hoog. Met 30cm meer dan de gemiddelde tegenstander is het n risiko dat hij zonder dit fysieke voordeel n stuk minder blijkt.

Edit, zijn marktwaarde aldus transfermarkt is 1.5 miljoen??
Hij zal daar zeker baat hebben bij zijn lengte, hier valt dat vies tegen. Doet mij wat dat denken aan t verhaal van Scammaca (oid) die hier een paar jaar terug de jeugdopleiding kwam binnenwandelen, die had op zijn 16e ook sterk voordeel van zijn fysiek. Maar 2 seizoenen terug werd hij de 2e seizoenshelft aan PEC verhuurd waar hij geen duidelijke indruk heeft achtergelaten. en die factor 10 tussen martkwaarde en vraagprijs maakt mij helemaal argwanend. Zal wel 12mlj worden waarbij John zichzelf een geweldig onderhandelaar vindt.
 
Hij zal daar zeker baat hebben bij zijn lengte, hier valt dat vies tegen. Doet mij wat dat denken aan t verhaal van Scammaca (oid) die hier een paar jaar terug de jeugdopleiding kwam binnenwandelen, die had op zijn 16e ook sterk voordeel van zijn fysiek. Maar 2 seizoenen terug werd hij de 2e seizoenshelft aan PEC verhuurd waar hij geen duidelijke indruk heeft achtergelaten. en die factor 10 tussen martkwaarde en vraagprijs maakt mij helemaal argwanend. Zal wel 12mlj worden waarbij John zichzelf een geweldig onderhandelaar vindt.

Met een doorverkoop percentage van 30%
 
1.90 is in Azië een altijd een groot talent.. :unsure:

Benieuwd om hem eens tegenover n aanvaller van zijn eigen lengte te zien. Of hij ook n Dost of Luuk in bedwang houdt bij n corner.. Het is dat Schmidt m kent (en wil halen, denk ik) maar anders vindt ik 15mio voor n speler uit de superleague wel verontrustend hoog. Met 30cm meer dan de gemiddelde tegenstander is het n risiko dat hij zonder dit fysieke voordeel n stuk minder blijkt.

Edit, zijn marktwaarde aldus transfermarkt is 1.5 miljoen??
grote clubs zitten hem achterna dus ik denk dat de kans klein is dat hij naar ons komt.
Voor 15 miljoen zie ik ook liever een speler die het in een betere competitie heeft bewezen.
 
grote clubs zitten hem achterna dus ik denk dat de kans klein is dat hij naar ons komt.
Voor 15 miljoen zie ik ook liever een speler die het in een betere competitie heeft bewezen.
Ik denk dat je tegenwoordig geen spelers meer krijgt die zich bewezen hebben in een grote competitie, voor 15 miljoen euro
 
Ik denk dat je tegenwoordig geen spelers meer krijgt die zich bewezen hebben in een grote competitie, voor 15 miljoen euro
Lyanco heeft aardig wat Serie A wedstrijden achter zijn naam staan en zal gok ik zo'n 8 a 10 miljoen euro moeten kosten.
 
Ik denk dat je tegenwoordig geen spelers meer krijgt die zich bewezen hebben in een grote competitie, voor 15 miljoen euro
Er zijn zat spelers te vinden die minimaal 1 seizoen
hebben gepresteerd in een topcompetitie. Maar of ze allemaal binnen het scoutingsprofiel passen..
Ik zou de komst van Van Aanholt bijvoorbeeld wel toejuichen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Lyanco heeft aardig wat Serie A wedstrijden achter zijn naam staan en zal gok ik zo'n 8 a 10 miljoen euro moeten kosten.
Die kwam toch niet omdat hij onhaalbaar was. Daarnaast kwam baumi voor 10 miljoen. Dus denk dat lyanco een stuk duurder is/was
 
Die kwam toch niet omdat hij onhaalbaar was. Daarnaast kwam baumi voor 10 miljoen. Dus denk dat lyanco een stuk duurder is/was
Toen wilde Torino hem ook niet verkopen, nu wel denk ik. Hij speelt lang niet alles daar en corona kan eventueel ook nog een rol spelen.
 
Toen wilde Torino hem ook niet verkopen, nu wel denk ik. Hij speelt lang niet alles daar en corona kan eventueel ook nog een rol spelen.
Aan de andere kant vraag ik me dan wel af. Waarom een speler die vaak/regelmatig op de bank zit bij de nummer 16 (?) van Italie wel een zekerheid is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan