Pierie van Heerenveen .....groot verdedigend talent ....PSV zou die moeten vastleggen, zodat hij alvast kan wennen in de komende 4 maanden en volledig inzetbaar is voor volgend seizoen....op dit ogenblik kost hij hooguit anderhalf tot twee miljoen euro, schat ik in....verdedigende talenten in de eredivisie zijn schaars, PSV zou in mijn ogen zeker een gokje kunnen wagen met Pierie als backup voor Schwaab en Viergever....JDJ, kom in actie, je hebt nog 6 dagen.....
 
Pierie van Heerenveen .....groot verdedigend talent ....PSV zou die moeten vastleggen, zodat hij alvast kan wennen in de komende 4 maanden en volledig inzetbaar is voor volgend seizoen....op dit ogenblik kost hij hooguit anderhalf tot twee miljoen euro, schat ik in....verdedigende talenten in de eredivisie zijn schaars, PSV zou in mijn ogen zeker een gokje kunnen wagen met Pierie als backup voor Schwaab en Viergever....JDJ, kom in actie, je hebt nog 6 dagen.....

Ik vind Pierie zeker ook een talent waar PSV naar moet kijken, echter laten ze hem echt niet voor 2 miljoen gaan.
 
Ik vind Pierie zeker ook een talent waar PSV naar moet kijken, echter laten ze hem echt niet voor 2 miljoen gaan.
JDJ kan echter wel starten met gesprekken, zodat je de concurrentie voor bent en duidelijk last zien dat je geïnteresseerd bent en serieus zaken wil doen....
 
Ik vind Pierie zeker ook een talent waar PSV naar moet kijken, echter laten ze hem echt niet voor 2 miljoen gaan.

Dat denk ik ook niet. Maar we kunnen ook wel meer betalen dan 2 miljoen gezien #Lozano80miljoen, dus geen probleem.

Deze winter iemand halen is nergens voor nodig. De basis staat achterin veel te stevig, dan zijn Sainsbury en Obispo prima backups aangezien we alleen nog competitie spelen.
 
Dat denk ik ook niet. Maar we kunnen ook wel meer betalen dan 2 miljoen gezien #Lozano80miljoen, dus geen probleem.

Deze winter iemand halen is nergens voor nodig. De basis staat achterin veel te stevig, dan zijn Sainsbury en Obispo prima backups aangezien we alleen nog competitie spelen.

Obispo heeft op een aardige vriendschappelijke wedstrijd in de winterstop van vorig seizoen na niet laten zien iets te zoeken te hebben bij PSV. Het wordt hoog tijd dat PSV gaat doorselecteren en wat talentvolle centrumverdedigers gaat binnenhalen voor de jeugdteams en Jong.
 
Helaas heb ik dit weekend Pierie van Heerenveen niet kunnen volgen....heeft iemand hem wel kritisch bekeken en zo ja, zou hij een aanwinst voor PSV kunnen zijn voor volgend seizoen??
 
Los van de vraag waar we ons eigenlijk druk om maken, vraag ik me ook oprecht af of we zoiets mee moeten nemen in een uiteindelijke afweging om zo'n jongen te kopen. Stel dat de scouting en de staf volledig overtuigd zijn van zijn kwaliteiten, en we hebben een deal met Heerenveen. Toevallig net op een moment dat Ajax en Feyenoord niet geïnteresseerd zijn. Moet JdJ dan als hij plotseling deze quote terugleest overal mee stoppen? Zou hij uiteindelijk in een PSV-shirt minder zijn best doen voor zichzelf en zijn teamgenoten omdat hij gevoelsmatig vanuit vroeger gedacht meer had met Feyenoord en Ajax? Dat is toch ook onzin.
 
Los van de vraag waar we ons eigenlijk druk om maken, vraag ik me ook oprecht af of we zoiets mee moeten nemen in een uiteindelijke afweging om zo'n jongen te kopen. Stel dat de scouting en de staf volledig overtuigd zijn van zijn kwaliteiten, en we hebben een deal met Heerenveen. Toevallig net op een moment dat Ajax en Feyenoord niet geïnteresseerd zijn. Moet JdJ dan als hij plotseling deze quote terugleest overal mee stoppen? Zou hij uiteindelijk in een PSV-shirt minder zijn best doen voor zichzelf en zijn teamgenoten omdat hij gevoelsmatig vanuit vroeger gedacht meer had met Feyenoord en Ajax? Dat is toch ook onzin.
Klopt. Waarschijnlijk doet hij dan een labyad. Opeens zeggen dat PSV zijn droom club was ?

Maar als je zulke opmerkingen maakt dan kom je niet echt lekker binnen bij de nieuwe club. Maar goed moet hij zelf weten.
 
Los van de vraag waar we ons eigenlijk druk om maken, vraag ik me ook oprecht af of we zoiets mee moeten nemen in een uiteindelijke afweging om zo'n jongen te kopen. Stel dat de scouting en de staf volledig overtuigd zijn van zijn kwaliteiten, en we hebben een deal met Heerenveen. Toevallig net op een moment dat Ajax en Feyenoord niet geïnteresseerd zijn. Moet JdJ dan als hij plotseling deze quote terugleest overal mee stoppen? Zou hij uiteindelijk in een PSV-shirt minder zijn best doen voor zichzelf en zijn teamgenoten omdat hij gevoelsmatig vanuit vroeger gedacht meer had met Feyenoord en Ajax? Dat is toch ook onzin.

Tuurlijk, joh. Het meerendeel van de Nederlanders vindt Ajax en Feyenoord "mooiere clubs" met een meer "aansprekende geschiedenis" dan PSV. De Kuip, het legioen, de ooit zo grote belofte (eerste succesclub van Nederland) en het eeuwige epische falen (heeft ook wel iets ;) ), dat heeft PSV gewoon niet (om over de successen en (Nederlandse) wereldsterren die Ajax voort heeft gebracht nog maar niet te spreken). Dat doet niets af aan het feit dat PSV een prachtige club is, onze prachtige club, met haar eigen geschiedenis, successen, wereldspelers en bijzonderheden, maar laten we niet vergeten dat dat ook maar een mening is (de onze). Als je alleen een speler wilt aankopen die onze mening deelt, of in zijn jeugdigheid nog nooit een uitspraak over zijn voorkeur heeft uitgesproken, dan doe je jezelf geen plezier.

Daarnaast vind ik Kik echt een te gekke voetbalnaam. Pierie niet zo.
 
Los van de vraag waar we ons eigenlijk druk om maken, vraag ik me ook oprecht af of we zoiets mee moeten nemen in een uiteindelijke afweging om zo'n jongen te kopen. Stel dat de scouting en de staf volledig overtuigd zijn van zijn kwaliteiten, en we hebben een deal met Heerenveen. Toevallig net op een moment dat Ajax en Feyenoord niet geïnteresseerd zijn. Moet JdJ dan als hij plotseling deze quote terugleest overal mee stoppen? Zou hij uiteindelijk in een PSV-shirt minder zijn best doen voor zichzelf en zijn teamgenoten omdat hij gevoelsmatig vanuit vroeger gedacht meer had met Feyenoord en Ajax? Dat is toch ook onzin.
Pfff, ga jij hier nou een beetje rationeel zitten doen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan