Mooie vlieguren, maar ondanks de weinige verdedigers nauwelijks in beeld voor Oranje, weinig gespeeld, gros vriendschappelijk.

Tsjah, daartegenover staat dat hij bij ons geen de Vrij of van Dijk voor zich hoeft te dulden, daar hebben we simpelweg geen geld voor. ;)
Volg geen PL dus kan er zelf geen oordeel over vellen of hij na zijn blessures nog goed is teruggekomen. Het feit dat Southampton ondanks de flinke transfersom (15mio pound) hem drie seizoenen voor het eind van zijn contract zou willen laten gaan (als deze geruchten kloppen) suggereerd wel denk ik dat hij 1) (te) veel salaris krijgt of 2) niet goed voldoet.
 
Mooie vlieguren, maar ondanks de weinige verdedigers nauwelijks in beeld voor Oranje, weinig gespeeld, gros vriendschappelijk.
Schwaab zou nog minder in beeld zijn (stel dat ie een Nederlander was geweest) voor Oranje dan Hoet. En Viergever hoeft ook nooit op een uitnodiging te rekenen. Zijn pluspunt tov die twee is zijn ervaring in twee grote competities en dat hij nog kan groeien.
 
Schwaab zou nog minder in beeld zijn (stel dat ie een Nederlander was geweest) voor Oranje dan Hoet. En Viergever hoeft ook nooit op een uitnodiging te rekenen. Zijn pluspunt tov die twee is zijn ervaring in twee grote competities en dat hij nog kan groeien.
ok
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Een gek idee misschien, maar Wesley Hoedt mag geloof ik vertrekken uit Engeland. Is hij een optie? Wel weer een oud-AZ'er.

Ik moest er ook even aan denken toen ik las dat hij mag vertrekken. Lijkt me zeker goed genoeg, en waarschijnlijk ook iets beter dan Viergever, met meer groeipotentieel. Maar zo'n dure jongen binnenhalen terwijl we in Viergever gewoon een stabiele basiskracht daar hebben lopen vind ik op het moment onlogisch.
 
Schwaab zou nog minder in beeld zijn (stel dat ie een Nederlander was geweest) voor Oranje dan Hoet. En Viergever hoeft ook nooit op een uitnodiging te rekenen. Zijn pluspunt tov die twee is zijn ervaring in twee grote competities en dat hij nog kan groeien.
Denk ik ook. Denk dat dit nog niet zo'n verkeerde optie zou zijn.
 
Hoedt is denk ik niet haalbaar voor PSV. Bovendien is het een linkspoot en ik denk dat PSV vooral een nieuwe rechtspoot wenst. Viergever stijgt de laatste tijd boven zichzelf en mijn verwachtingen uit. Niet gezegd daarmee dat het een geweldenaar is, maar wel dat de prioriteit daarmee naar rechts in het centrum verschuift.

Daarom eens met Ongezouten , voorkeur voor Alvarez (hoewel ik moet bekennen puur op statistieken, ik heb hem nooit zien spelen).
 
Dan liever Fosu Mensah. Schijnt bij Fulham alleen op het bankje te moeten zitten. Uitstekende versterking voor PSV.

Zou een onervaren Fosu beter zijn dan geroutineerde Schwaab denk je? Oprechte vraag overigens?
Is 21, en kan zeker nog groeien qua niveau lijkt me. 1.90m. Op papier prima.

Is voor dit seizoen gehuurd door Fullham, slechts 1 pot onder Ranieri, en nog eigendom tot 2020 van ManU (7mio) en kan ook op RB. Lijkt een prima speler die bij ons wellicht kan concurreren voor de basis (RCV), opvolger van Schwaab en nuttig als stand-in bij afwezigheid Dumfries.

lijkt zelf zijn teleurstellende verhuur wel te willen verkorten.

Of hij PSV ziet zitten voor een verkoop in plaats van huur? Ik vrees het niet, maar laat me graag verrassen. Voor een half jaar huren lijkt me onzin, en voor 1.5 huren betekend dat hij daarna transfervrij zou zijn (gaat Man-U vast niet mee akkoord).

(Side note: heeft de zelfde zaakwaarnemer als o.a. Labyad en Boetius)
 
Zou een onervaren Fosu beter zijn dan geroutineerde Schwaab denk je? Oprechte vraag overigens?
Is 21, en kan zeker nog groeien qua niveau lijkt me. 1.90m. Op papier prima.

Is voor dit seizoen gehuurd door Fullham, slechts 1 pot onder Ranieri, en nog eigendom tot 2020 van ManU (7mio) en kan ook op RB. Lijkt een prima speler die bij ons wellicht kan concurreren voor de basis (RCV), opvolger van Schwaab en nuttig als stand-in bij afwezigheid Dumfries.

lijkt zelf zijn teleurstellende verhuur wel te willen verkorten.

Of hij PSV ziet zitten voor een verkoop in plaats van huur? Ik vrees het niet, maar laat me graag verrassen. Voor een half jaar huren lijkt me onzin, en voor 1.5 huren betekend dat hij daarna transfervrij zou zijn (gaat Man-U vast niet mee akkoord).

(Side note: heeft de zelfde zaakwaarnemer als o.a. Labyad en Boetius)

Grootste obstakel is dat Bosz hem wil halen naar Leverkussen. Helaas kunnen we daar niet tegenop concurreren. Heb niet veel van hem gezien, maar de keren dat ik hem in actie zag maakte hij een meer dan prima indruk. Sowieso beter dan Schwaab en kan zoals je zegt alleen maar groeien. Dat hij niet bij Fullham speelt zegt me niet zoveel. Er worden in de PL andere dingen gevraagd van verdedigers die onderin meedraaien in de competitie. Geen idee waar John de Jong mee op de proppen gaat komen, maar heb er niet zo'n goed gevoel bij. Ik vind hem in zijn hele uitstraling veel meer een trainer voor de F-jes. Hopelijk dat schijn bedriegt.
 
Kunnen we Moreno niet verlossen van Sociedad?

Meh. Liever gewoon iets nieuws. Ik hou niet zo van terugvallen op oude glorie. Tenzij het over een wereldtopper gaat, zoals Arjen Robben. Voorlopig lijkt Viergever de kampioenschapsjinx met zich mee te hebben genomen naar Eindhoven. Zorgwekkend.
 
Ik roep al weken om een ervaren versterking voor de verdediging in de winterstop en zeker nu Isimat weg is, moet er echt een ervaren CV bijkomen in de winterstop, want Viergever en Schwaab zijn goed beschouwd middelmaat voor een topclub als PSV....het spel vandaag tegen Emmen is een voorbode voor de rest van het seizoen in verdedigend opzicht....
 
Meh. Liever gewoon iets nieuws. Ik hou niet zo van terugvallen op oude glorie. Tenzij het over een wereldtopper gaat, zoals Arjen Robben. Voorlopig lijkt Viergever de kampioenschapsjinx met zich mee te hebben genomen naar Eindhoven. Zorgwekkend.
Ik roep al weken om een ervaren versterking voor de verdediging in de winterstop en zeker nu Isimat weg is, moet er echt een ervaren CV bijkomen in de winterstop, want Viergever en Schwaab zijn goed beschouwd middelmaat voor een topclub als PSV....het spel vandaag tegen Emmen is een voorbode voor de rest van het seizoen in verdedigend opzicht....
Zwartkijkers. Het kan nog alle kanten op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan