Vechtsport

Dan mag ik de eerste zijn...
Wat een ophoping van teleurstellingen.. Rory en Chael finaal door het ijs gezakt.
Hendriks onterecht verloren. De judges waren het over ronde 2,3,4,5 eens. 2 gaven GSP de 1e ronde.
Dit zag ik zelf niet zo.
Iemand het wel eens met de beslissing?
 
Laatst bewerkt:
Dan mag ik de eerste zijn...
Wat een ophoping van teleurstellingen.. Rory en Chael finaal door het ijs gezakt.
Hendriks onterecht verloren. De judges waren het over ronde 2,3,4,5 eens. 2 gaven JSP de 1e ronde.
Dit zag ik zelf niet zo.
Iemand het wel eens met de beslissing?

Nee, ook ik vind het niet terecht. Als je de twee bij de persco na afloop ziet, zie je een bont en blauwe GSP en een ongeschonden Hendricks.
De rest van de gevechten nog niet gezien, dat ga ik nu doen.
 
Dan mag ik de eerste zijn...
Wat een ophoping van teleurstellingen.. Rory en Chael finaal door het ijs gezakt.
Hendriks onterecht verloren. De judges waren het over ronde 2,3,4,5 eens. 2 gaven JSP de 1e ronde.
Dit zag ik zelf niet zo.
Iemand het wel eens met de beslissing?

Belachelijke beslissing gewoon. Had ook meer van Rory verwacht, zag de nederlaag van Chael wel aankomen.
 
Belachelijke beslissing gewoon. Had ook meer van Rory verwacht, zag de nederlaag van Chael wel aankomen.
Chael got his ass handed to him...
Ik vond het trouwens een beetje een tamme bedoeling, op Coscheck´s k.o. na. Ik had me veel meer voorgesteld van de card.
 
Belachelijke beslissing gewoon. Had ook meer van Rory verwacht, zag de nederlaag van Chael wel aankomen.

Belachelijk vind ik overdreven... Ik had de score ronde 1,3 en 5 voor GSP maar had het ook begrepen als de 1ste ronde naar Hendricks was gegaan... Het lag dicht tegen elkaar, dus een split beslissing belachelijk? De schade van GSP was groter, maar ook wat misleidend omdat deze op twee/ korte momenten ontstaan zijn. Daarnaast heeft GSP ook een aantal keren goed geraakt, maar blijkbaar is Hendricks zijn gezicht niet vatbaar voor zwellingen en blauwe plekken?
 
Slecht nieuws..

Shane Del Rosario gisteren een dubbele hartaanval gehad.
Waarschijnlijk gaat hij de volgende dag niet halen.
 
Slecht nieuws..

Shane Del Rosario gisteren een dubbele hartaanval gehad.
Waarschijnlijk gaat hij de volgende dag niet halen.
Gisteren is hij al van lifesupport gehaald, dacht ik?
Er is veel tegenstrijdige berichtgeving, maar dat het slecht met hem gaat is duidelijk. Slecht nieuws, inderdaad.
 
Dat gaat weer een nachtje opblijven worden :)
Vanacht 03:00 Mark Hunt vs Antonio ' BIGFOOT ' Silva
 
Dat gaat weer een nachtje opblijven worden :)
Vanacht 03:00 Mark Hunt vs Antonio ' BIGFOOT ' Silva
Ik kan 'm op mijn schotel niet ontvangen en ik heb eerlijk gezegd geen zin om me door zo'n krakkemikkige stream heen te vreten, midden in de nacht. Ik download 'm wel. :)
 
Ik kan 'm op mijn schotel niet ontvangen en ik heb eerlijk gezegd geen zin om me door zo'n krakkemikkige stream heen te vreten, midden in de nacht. Ik download 'm wel. :)

Ik ben nu wel verplicht om te gaan kijken .. :rolleyes:
Mijn vriendin blijft slapen en die is helemaal gek van de UFC en de wat grovere vechtsporten in het algemeen dus toen ik aangaf dat we het ook wel live konden kijken kwam ik er niet meer onderuit :p.
 
Hunt vs ' BIGFOOT ' Silva is zeker de moeite waard om te kijken .. zal verderest niks zeggen maar de moeite waard is het zeker :)
 
Laatst bewerkt:
Hunt vs ' BIGFOOT ' Silva is zeker de moeite waard om te kijken .. zal verderest niks zeggen maar de moeite waard is het zeker :)

Absoluut!!! Klappen waarbij een normaal mens 3 weken niet meer weet hoe hij heet, daar vielen er hier 322 van...
 
Absoluut!!! Klappen waarbij een normaal mens 3 weken niet meer weet hoe hij heet, daar vielen er hier 322 van...

Ongelovelijk he :D
Ik wil er verder nog maar niet op in gaan omdat ik aanneem dat nog niet iedereen die het boeit het al gezien heeft..
Geen zin om de boel te spoilen uiteraard maar de mensen extra benieuwd maken is niks mis mee uiteraard ;)
 
Ik ben er voor opgebleven tot 06:30..
maar boh dat was het meer dan waard !!
had echt een goede stream en heb alles kunnen zien van prelims t/m main event.
Main event was echt een joekel van een kers op een verderest al vrij goede avond :D
 
Rip Shane del Rosario :( ( Ik las het net pas )
 
Laatst bewerkt:
McKenzie vocht afgelopen weekend met de kaartjes nog aan z'n broek. :D

mcKenzie-Shorts.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan