UEFA Youth League 2016/2017

Op dit moment is de eerste wedstrijd bezig, tegen Atletico. Na 10 minuten nog 0-0. Opstelling: V/d Meulenhof; Abels, Teze, Obispo, Carolina; Rommens, Rigo, Fernandes; Laursen, Lammers, Verreth.
 
Op dit moment is de eerste wedstrijd bezig, tegen Atletico. Na 10 minuten nog 0-0. Opstelling: V/d Meulenhof; Abels, Teze, Obispo, Carolina; Rommens, Rigo, Fernandes; Laursen, Lammers, Verreth.

Ah, bedat (dat is Westfries) vergeten. Daar gaan we weer voor een seizoen Youth League. Goed dat je het post.
Ik link weleens naar jouw PSV-jeugd (is het van jou?) en vroeg me af of er ook standen opkomen.
 
Ah, bedat (dat is Westfries) vergeten. Daar gaan we weer voor een seizoen Youth League. Goed dat je het post.
Ik link weleens naar jouw PSV-jeugd (is het van jou?) en vroeg me af of er ook standen opkomen.

Jup, is van mij. Uitslagen komen er op, tussenstanden niet. Tenzij iemand een leuke plug-in weet, ik ben er niet in thuis.
 
Voor de liefhebber om 13:00 live op Ziggo Sport: FK Rostov O19 - PSV O19. Opstelling PSV: Van de Meulenhof; Abels, Teze, Obispo, Carolina; Fernandes, Rigo, Laursen; Verreth, Scamacca, Daneels.
 
Voor de liefhebber om 13:00 live op Ziggo Sport: FK Rostov O19 - PSV O19. Opstelling PSV: Van de Meulenhof; Abels, Teze, Obispo, Carolina; Fernandes, Rigo, Laursen; Verreth, Scamacca, Daneels.

Het is al 0-3, 2 goals van Rigo (waarvan 1 Penalty!) en 1 goal van Daneels.
 
Laatst bewerkt:
0-6.
3 Belgische.
1 Italiaanse.
2 Russische.
Waar blijven de Nederlanders?
Moet dat dan allemaal weer van Ajax komen, qua toekomst van het NL-elftal?
 
Laatst bewerkt:
0-6.
3 Belgische.
1 Italiaanse.
2 Russische.
Waar blijven de Nederlanders?
Moet dat dan allemaal weer van Ajax komen, qua toekomst van het NL-elftal?
Exact en steeds mijn punt: de opleidingen zitten vol met buitenlanders, ja de Belgen zijn ook gewoon buitenlanders... Ook bij ajax trouwens. Ook daar zijn de meest getalenteerde jeugdigen die later internationaal doorgebroken zijn, de laatste jaren voornamelijk buitenlanders: Eriksen, de Vieze Jan V. en Aldeweireld bijv. En ook nu hebben ze Dolberg als groot talent uit de opleiding. Bij Jong Oranje zie ik te weinig echt grote talenten ala Robben, van Persie en Sneijder. Memphis was onze hoop in bange dagen maar het gaat niet goed met hem. En dan kom je uit op Bergwijn, Nouri en El Ghazi. wat mij betreft niet de toekomstige toppers die bij de grote Europese clubs terecht gaan komen. Het zijn allemaal Stoke City klanten oid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan