UEFA Youth League 2016/2017

0-6.
3 Belgische.
1 Italiaanse.
2 Russische.
Waar blijven de Nederlanders?
Moet dat dan allemaal weer van Ajax komen, qua toekomst van het NL-elftal?

De goede spelen bij Ajax, door buitenlanders te halen en te naturaliseren zorgen we ervoor dat NL nog meer talent heeft ;)

Rigo overigens heel sterk, 2 goals en 3 assists :clap:

Exact en steeds mijn punt: de opleidingen zitten vol met buitenlanders, ja de Belgen zijn ook gewoon buitenlanders... Ook bij ajax trouwens. Ook daar zijn de meest getalenteerde jeugdigen die later internationaal doorgebroken zijn, de laatste jaren voornamelijk buitenlanders: Eriksen, de Vieze Jan V. en Aldeweireld bijv. En ook nu hebben ze Dolberg als groot talent uit de opleiding. Bij Jong Oranje zie ik te weinig echt grote talenten ala Robben, van Persie en Sneijder. Memphis was onze hoop in bange dagen maar het gaat niet goed met hem. En dan kom je uit op Bergwijn, Nouri en El Ghazi. wat mij betreft niet de toekomstige toppers die bij de grote Europese clubs terecht gaan komen. Het zijn allemaal Stoke City klanten oid.

Nederlands Elftal moeten wij ons niet verantwoordelijk voor voelen. België is voor ons dichterbij dan Amsterdam. Niet gek dus dat wij veel Belgen hebben.

Nederlands Elftal moeten wij ons niet verantwoordelijk voor voelen. België is voor ons dichterbij dan Amsterdam. Niet gek dus dat wij veel Belgen hebben.
Ik vind dat elke Nederlandse (top) club zich verantwoordelijk moet voelen voor het Nederlsndse voetbal. Het is ook eigen belang uiteindelijk. Met z'n allen bepalen de clubs de staat en het niveau van het Ned. voetbal en daarmee internationaal aanzien voor Nederland.
Bovendien had ik het niet over talenten uit Amsterdam of waar dan ook maar over een gebrek aan Nederlandse toptalenten zowel bij Ajax als bij PSV of Feyenoord. En dat zie je terug in Jong Oranje.

Ik vind dat elke Nederlandse (top) club zich verantwoordelijk moet voelen voor het Nederlsndse voetbal. Het is ook eigen belang uiteindelijk. Met z'n allen bepalen de clubs de staat en het niveau van het Ned. voetbal en daarmee internationaal aanzien voor Nederland.
Bovendien had ik het niet over talenten uit Amsterdam of waar dan ook maar over een gebrek aan Nederlandse toptalenten zowel bij Ajax als bij PSV of Feyenoord. En dat zie je terug in Jong Oranje.
Het wordt tijd dat we terug gaan naar max. 3 buitenlanders per ploeg. Dan krijgt Nederlands talent vanzelf meer kans bij NL clubs.

Morgen weer live op Ziggo Sport. Sam Lammers zit bij de selectie, evenals de 15-jarige Sekou Sidibe. Benieuwd of ze het de Duitsers lastig kunnen maken, bij winst is een stap richting de volgende ronde gezet.

Morgen weer live op Ziggo Sport. Sam Lammers zit bij de selectie, evenals de 15-jarige Sekou Sidibe. Benieuwd of ze het de Duitsers lastig kunnen maken, bij winst is een stap richting de volgende ronde gezet.

Mooi, dit keer kan ik kijken, thanx voor de tip!

Was gisteren gisteren en is het vandaag, vandaag? Ik zie door de dagen de week niet meer.

Terug
Bovenaan Onderaan