UEFA Nations League

Ah nee he, dat zakkerige Zweden (blauwgeel) is gepromoveerd. Met hakken over de sloot uiteraard, op doelsaldo. Flutploeg.

Samen met Bosnie en Oekranië (blauwgeel) ipv Duitsland, Polen, Kroatië.
Je zou al met al liever een niveautje lager uitkomen.
 
Begrijp ik het goed als ik zeg dat Duitsland ook voor het EK 2024 geen groepshoofd kan worden?
 
Begrijp ik het goed als ik zeg dat Duitsland ook voor het EK 2024 geen groepshoofd kan worden?

Ik denk het niet, want volgens mij is de aanloop naar dat EK pas over twee Nations Leagues. Eerst krijg je nog een cyclus voor het WK.

Nations League is om de twee jaar.
 
Ik denk het niet, want volgens mij is de aanloop naar dat EK pas over twee Nations Leagues. Eerst krijg je nog een cyclus voor het WK.

Nations League is om de twee jaar.
Ah. Maar als de kwalificatie voor het WK dan weer uit 10 poules of mibder bestaat zijn ze nu al zeker van het geen poulehoofd zijn.
 
Ah nee he, dat zakkerige Zweden (blauwgeel) is gepromoveerd. Met hakken over de sloot uiteraard, op doelsaldo. Flutploeg.

Samen met Bosnie en Oekranië (blauwgeel) ipv Duitsland, Polen, Kroatië.
Je zou al met al liever een niveautje lager uitkomen.
En Denemarken....
Krijgen wij Duitsland dadelijk wederom in de poule voor kwalificatie...
Ja, dat geluk zal Nederland wel weer hebben.
 
Mooie wedstrijd, goede test en behalve de sportieve en financiële knikkers staat er ook nog een fraaie trofee op het spel.

3d11f011-62d2-43f6-a69d-21cc9b24cdd7.jpg
 
Wel weer een raar programma. Tussen de finale en halve finale zit inclusief een verplaatsing maar weinig tijd. Hetgeen de andere finalist niet heeft.
 
Portugal scoort 1-0 tegen Zwitserland.
26' :BALL: Ronaldo ... (onterechte) vrije trap
 
Zwitserland krijgt een Penalty.
VAR grijpt in.
Scheidsrechter bekijkt de beelden en geeft toch een Penalty.

57' :BALL: Rodriguez schiet raak. Het is 1-1.
 
Terug
Bovenaan Onderaan