UEFA Nations League

Met het oog op de toekomst, Wijndal. Laat die jongen het maar zien, zit genoeg potentie in. Heb je 100x meer aan dan een voetballer die tegen het einde van zijn carrière zit en niks te zoeken heeft op een back positie.
Snap ik aan de ene kant, aan de andere kant is het Nederlands elftal natuurlijk niet voor spelers die het nog moeten laten zien. Ik ben het wel met je eens dat linksback niet de sterkste positie van Blind is, maar hij zit natuurlijk nog niet tegen het einde van zijn carrière aan (mits zijn hart het houdt, maar daar ga ik nu wel vanuit).

Ik vind het lastig hoor, want ik vind ook dat in Oranje een betere linksback moet spelen dan Blind, maar op dit moment zie ik die niet. Wijndal zou dat prima kunnen worden, maar is dat op dit moment nog niet. Dus om hem nu al echt basisspeler te maken gaat me iets te ver, maar om hem steeds meer minuten te laten maken lijkt mij prima.
 
Snap ik aan de ene kant, aan de andere kant is het Nederlands elftal natuurlijk niet voor spelers die het nog moeten laten zien. Ik ben het wel met je eens dat linksback niet de sterkste positie van Blind is, maar hij zit natuurlijk nog niet tegen het einde van zijn carrière aan (mits zijn hart het houdt, maar daar ga ik nu wel vanuit).

Ik vind het lastig hoor, want ik vind ook dat in Oranje een betere linksback moet spelen dan Blind, maar op dit moment zie ik die niet. Wijndal zou dat prima kunnen worden, maar is dat op dit moment nog niet. Dus om hem nu al echt basisspeler te maken gaat me iets te ver, maar om hem steeds meer minuten te laten maken lijkt mij prima.

Naar mijn idee was Blind al ver in de 30, maar niet dus haha.

Overigens is een tijd geleden hetzelfde gebeurd met De Ligt. Dat heeft ook goed uitgepakt. Soms moet je wel, en volgens mij is juist de Boer niet vies van wat jonge spelers de kans geven.
 
Naar mijn idee was Blind al ver in de 30, maar niet dus haha.

Overigens is een tijd geleden hetzelfde gebeurd met De Ligt. Dat heeft ook goed uitgepakt. Soms moet je wel, en volgens mij is juist de Boer niet vies van wat jonge spelers de kans geven.
Nou was De Ligt wel al wat verder dan Wijndal, maar ik snap je punt. En natuurlijk moet hij de kans krijgen, maar hij is nog niet beter dan Blind (vind ik).
 
Snap ik aan de ene kant, aan de andere kant is het Nederlands elftal natuurlijk niet voor spelers die het nog moeten laten zien. Ik ben het wel met je eens dat linksback niet de sterkste positie van Blind is, maar hij zit natuurlijk nog niet tegen het einde van zijn carrière aan (mits zijn hart het houdt, maar daar ga ik nu wel vanuit).

Ik vind het lastig hoor, want ik vind ook dat in Oranje een betere linksback moet spelen dan Blind, maar op dit moment zie ik die niet. Wijndal zou dat prima kunnen worden, maar is dat op dit moment nog niet. Dus om hem nu al echt basisspeler te maken gaat me iets te ver, maar om hem steeds meer minuten te laten maken lijkt mij prima.
Kun je niet beter een aankoment talent voor de leeuwen gooien ook al zou hij het niet beter doen? Want door met Blind te spelen weet je zeker dat het gevaar oplevert. Wijndal zou hier nog van kunnen leren on-the-fly. Bij de Ligt was dat iig geen probleem, die mocht debuteren en blijven falen.
 
Gebruik de Nations League om dingen uit te proberen. Zoals IPF aangaf is het niet meer dan oefenwestrijden in een ander jasje.
Ik vind het jammer dat Wijndal afgelopen zomer geen stap heeft gemaakt. Die had ik wel een niveautje hoger willen zien acteren. Desnoods bij Ajax.
 
Wijndal is echt wel een betere linksback dan Blind hoor, het enige wat Blind kan is passen en een voorzet geven maar hij is fysiek niet in staat om op de helft van de tegenstander te spelen. Verdedigen kan hij echt totaal niet. Een beetje de Boscagli van het Nederlands elftal, als het aan mij lag zou hij niet eens in de selectie zitten. Veruit de meest overschatte speler van het Nederlands elftal.
 
Wijndal is echt wel een betere linksback dan Blind hoor, het enige wat Blind kan is passen en een voorzet geven maar hij is fysiek niet in staat om op de helft van de tegenstander te spelen. Verdedigen kan hij echt totaal niet. Een beetje de Boscagli van het Nederlands elftal, als het aan mij lag zou hij niet eens in de selectie zitten. Veruit de meest overschatte speler van het Nederlands elftal.
Bij Ajax heeft hij in de CL toen wel behoorlijke wedstrijden laten zien. Niet als linksback overigens.
 
Ach ja Duitsland moet ook gewoon winnen van Zwitserland en Spanje mag nooit verliezen van Oekraïne.... Feit is dat die hele Nations L. niet echt serieus wordt genomen door de spelers. Het zijn gewoon geformaliseerde oefenpartijtjes.
Vergeet het gebrek aan sfeer en ambiance niet, met de lege stadions. Dat werkt ook door op de spelers, met name bij de topspelers. Je ziet het terug in de competities waar je allemaal van die maffe uitslagen tegenkomt.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Gebruik de Nations League om dingen uit te proberen. Zoals IPF aangaf is het niet meer dan oefenwestrijden in een ander jasje.
Ik vind het jammer dat Wijndal afgelopen zomer geen stap heeft gemaakt. Die had ik wel een niveautje hoger willen zien acteren. Desnoods bij Ajax.
Na het zien van zijn prestaties voor het Nederlands elftal is een stapje hoger misschien wel een stapje te hoog voor hem. Blijft toch een AZ'er :sneaky:
 
Kun je niet beter een aankoment talent voor de leeuwen gooien ook al zou hij het niet beter doen? Want door met Blind te spelen weet je zeker dat het gevaar oplevert. Wijndal zou hier nog van kunnen leren on-the-fly. Bij de Ligt was dat iig geen probleem, die mocht debuteren en blijven falen.
Die heeft toch niet zo heel veel gefaald? Kan me eigenlijk maar iets van twee fouten herinneren.
 
Engeland 0-1 achter tegen Denemarken
35' :BALL: Eriksen (Penalty)
Rode kaart Maguire (Engeland)

Polen scoort 2-0 tegen Bosnië.
 
Zag een gelijkspel. Moet herhaling nog zien...wil herhalingals t mogelijk is nog zien.
Volgens Frank de Boer hebben ze beter gespeeld.
Nou ja ben iig niet kapot van hem. Slomerd.:sneaky:
 
Pruts uefa, dat ze geen var hebben hier, bij de kroaten-frankrijk match gister was er meer dan genoeg var-werk wat ons had kunnen helpen :FP:
 
Terug
Bovenaan Onderaan