UEFA Nations League

Zou wel vet zijn als Noni ooit voor Engeland komt te spelen.

Hopelijk hebben we hem dan wel voor 50m verkocht aan een PL top club ;) Denk niet dat ie zijn debuut eerder gaat maken als speler van PSV. of hij moet grootse dingen neerzetten met en bij PSV (Neres debuteerde voor Brazilie dankzij dat CL seizoen van Ajax, bijvoorbeeld). Genoeg opties voorin bij Engeland, en PL spelers hebben toch een streepje voor op een Eredivisie speler.
 
Polen - Italië 0-0 einde wedstrijd.

Wat een spectaculaire groep heeft Oranje. :rolleyes:
Groep 1 ... 6 wedstrijden in totaal maar liefst 7 goals. :zien: :speechless:
 
'Niks gezien, doorspelen': genadeloze elleboogstoot bij Duitsland-Zwitserland

link

Het Nations League-treffen tussen Duitsland en Zwitserland was erg spectaculair (3-3), maar de wedstrijd kreeg in de slotfase toch nog een rauw randje. Fabian Schär werd in blessuretijd weggestuurd en even daarvoor had Antonio Rüdiger ook een rode kaart moeten krijgen. De verdediger van Die Mannschaft deelde een genadeloze elleboogstoot uit, maar de scheidsrechter zag het niet.

Tja ... geen VAR. :zien:
 
'Niks gezien, doorspelen': genadeloze elleboogstoot bij Duitsland-Zwitserland

link

Het Nations League-treffen tussen Duitsland en Zwitserland was erg spectaculair (3-3), maar de wedstrijd kreeg in de slotfase toch nog een rauw randje. Fabian Schär werd in blessuretijd weggestuurd en even daarvoor had Antonio Rüdiger ook een rode kaart moeten krijgen. De verdediger van Die Mannschaft deelde een genadeloze elleboogstoot uit, maar de scheidsrechter zag het niet.

Tja ... geen VAR. :zien:
Als ie er is, klagen we erover. Als ie er niet is, klagen we dat hij er niet is. Er gaat iets niet helemaal goed met de VAR. Ik denk dat je de VAR óf moet beperken tot hele essentiële zaken (wel of niet over de lijn) of alle macht moet geven zodat de scheids min of meer overbodig wordt. Mijn voorkeur gaat uit naar het eerste. Het lastige alleen is dat de financiële belangen dusdanig groot zijn geworden dat 1 arbitrale dwaling je kan maken en breken. Nét wel of nét geen CL bijvoorbeeld. Toch gaat mijn voorkeur uit naar dan maar wat foutjes. De snelheid van het spel is oa wat het charmant maakt. Wel zou ik graag zien dat er gewerkt gaat worden met netto speeltijd. Zet de tijd maar stil bij fluiten van de scheids, een blessure of een inworp. Bij 90 gaat de zoemer en is het klaar.
 
Van Bosnie had men toch moeten winnen? Mexico, ok een goed elftal, dat weet men.
Maar tegen een gedreven Italie .. .NL zal gecrushed worden. Raar, het zijn toch goede voetballers, talentvolle zelfs.
Waar ligt dat aan..ja ik weet het. de coach, nmm, even wat anders dan een Ronald Koeman of ander
zwaargewicht. Niet Frank...my goodness. Kijk zijn trackrecord eens in het internationale voetbal...all failed.
Moest dit even kwijt. (a)

:braak::zien:
 
Ach ja Duitsland moet ook gewoon winnen van Zwitserland en Spanje mag nooit verliezen van Oekraïne.... Feit is dat die hele Nations L. niet echt serieus wordt genomen door de spelers. Het zijn gewoon geformaliseerde oefenpartijtjes.
 
Van Bosnie had men toch moeten winnen? Mexico, ok een goed elftal, dat weet men.
Maar tegen een gedreven Italie .. .NL zal gecrushed worden. Raar, het zijn toch goede voetballers, talentvolle zelfs.
Waar ligt dat aan..ja ik weet het. de coach, nmm, even wat anders dan een Ronald Koeman of ander
zwaargewicht. Niet Frank...my goodness. Kijk zijn trackrecord eens in het internationale voetbal...all failed.
Moest dit even kwijt. (a)

:braak::zien:

Ze mogen van mij best met 8-0 verliezen hoor, dan wel 8 keer via de rechterkant. Zodat ze Blind ook nooit meer op LB zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan