UEFA Nations League

Gisteren was een mindere wedstrijd, maar waarom zou De Jong Dumfries in moeten spelen als je weet dat hij er toch niets goeds meedoet? Dan is het toch te billijken dat hij andere keuzes zoekt?
En je kunt toch moeilijk ontkennen dat De Jong tegen Engeland magistraal was?
De arrogantie die de 'hij doet er toch niks goeds mee' is precies waarom een groot gedeelte van NL van jullie walgt. Je leek ff op de goede weg maar ik haak weer af want t lijkt weer behoorlijk op trollen.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren was een mindere wedstrijd, maar waarom zou De Jong Dumfries in moeten spelen als je weet dat hij er toch niets goeds meedoet? Dan is het toch te billijken dat hij andere keuzes zoekt?
En je kunt toch moeilijk ontkennen dat De Jong tegen Engeland magistraal was?

Klimaat opwarming valt ook niet te ontkennen, maar sommige mensen doen het toch...

Ff serieus, De Jong maakt veel acties, maar echt goede ballen naar voren heeft hij niet gemaakt. Hij lijd wel weinig balverlies. Maar niet dat ik dacht oh wat speelt hij een bijzondere wedstrijd, sterker nog, dat heb ik bij geen enkele speler echt gehad. Virgil komt nog het meest in de buurt.
 
Alle Engelse kranten weten ook.niet waar ze over praten? Alle voetbalkenners weten niet waar ze over praten?

Vond 'm tegen Engeland niet bijzonder. Nederland in algemene zin niet overigens. Het was dat Engeland 'n paar ontzettende flaters maakte, anders zou dat nog lastig zat zijn geworden.

In kranten staan zoveel dingen. Soms dingen die waar zijn, soms dingen die onzin zijn.

Heb beide wedstrijden gezien en er zoals iedereen 'n mening over. Vond de Jong tegen Engeland niet bijzonder en tegen Portugal ronduit slecht. Ook bv. Rinus Israël vond dat het aan de bal allemaal wel wat sneller mag bij De Jong, dus ben alvast niet de enige.

In zo'n elftal van het toernooi zou ik ook eerder van Dijk zetten dan de Ligt. 2 grote fouten, 2 doelpunten en dan had 'ie nog geluk dat die actie waarbij Sancho hem kleineerde niet leidde tot 'n goal.
 
Zijn er geen passingsstatistieken van De Jong van de laatste twee wedstrijden? Ik ben wel benieuwd wie hij allemaal aan speelde. Een lange bal op Dumfries was in ieder te veel gevraagd. Het lijkt me aan de coach en niet de speler om over de opstelling te beslissen. Dumfries staat erin en mag ook aangespeeld worden.

Ik vraag mij trouwens ook af hoe ver De Jong vooruit denkt. Hij vertraagt het spel zo erg dat hij in ieder geval tijd zat heeft om te denken. Wat is er mis met direct spelen?
 
Dit is die van tegen Portugal:

Klik

Niet echt veel vooruit, veelal risicoloos opzij of terug. Wel maar twee die niet aankwamen

Wauw wat geeft hij veel moeilijke passes, zo gedurfd ook.
Zijn er ook statistieken van waar FDJ zich bevond in het veld ten opzichte van het spel.
Ik vond hem namelijk vooruitstrevend.
Aanspeelbaar in de verdediging als er aangevallen werd en vaak helemaal vrij rond de middenlijn als er verdedigd moest worden.
Wat magistraal gevonden van deze Messias.
 
Dit is die van tegen Portugal:

Klik

Niet echt veel vooruit, veelal risicoloos opzij of terug. Wel maar twee die niet aankwamen
Terwijl hij meerdere malen op de opstomende Dumfries had kunnen meegeven, juist een bal achter de linies, waarvan hij zelf ook aangeeft dat hij die te weinig heeft gegeven.
 
Wauw wat geeft hij veel moeilijke passes, zo gedurfd ook.
Zijn er ook statistieken van waar FDJ zich bevond in het veld ten opzichte van het spel.
Ik vond hem namelijk vooruitstrevend.
Aanspeelbaar in de verdediging als er aangevallen werd en vaak helemaal vrij rond de middenlijn als er verdedigd moest worden.
Wat magistraal gevonden van deze Messias.
Als je niet bij het spel betrokken bent kan je geen fouten maken...
Daarom geef ik in t stadion de voorkeur aan de korte zijden, liefst op de ring, kan je goed de bewegingen zonder de bal en de niet benutte loopacties (omdat de pass niet komt) in de gaten houden. Geeft een completer beeld dan achter de tv.
 
Bij Barcelona speelt hij wel met mensen op zijn niveau en niet met het niveau Dumfries, dus daar zal de Jong echt wel zijn wereldklasse laten zien.

Jazeker, samen met o.a. Ludovit Reis in Barcelona B, strakjes wel in het Estadi Johan Cruyff dat dan weer wel.
 
Hahaha wat lul je weer uit je nek!! Wie heeft er beweerd dat De Jong gisteren magistraal was? Kun je dat even aantonen?

Waar staat dat ik zeg dat iemand beweert dat FDJ gister magistraal was?
Want ik zie het nergens, waarschijnlijk kijk ik er langs.
 
Toch jammer, want door dit soort gedrag krijg ik de neiging om te hopen dat Frenkie gaat falen. Wil eigenlijk heel graag dat hij het goed doet, dat hij ons Oranje moois gaat brengen en noem het maar. Hijzelf geeft ook geen vervelende teksten, maar wat je hier (en overal) soms langs ziet komen, pfff.
 
En dat denk jij echt? Is je haat voor Ajax echt zo groot dat je denkt? Of is heel voetbalminnend Europa gek en zien ze dingen die jij niet ziet?

Ik moet je teleurstellen, ik haat niks. Van haat komen alleen slechte dingen.
Een hekel aan iets ja dat kan en eerlijk is eerlijk ik vind Ajax een :SC:.
Maar dit gaat helemaal niet over Ajax, dit gaat over Nederlands elftal en een speler daarvan en van Barcelona die uit de jeugdopleiding van Willem II komt.

Ik vind FDJ in een team wat een bepaald speltype speelt en waar hij zijn spel kan spelen zoals hij graag doet een goede speler.
Het is geen speler doe het team op sleeptouw neemt, dat heeft hij bij Ajax ook niet gedaan dat waren andere spelers waaronder De Ligt die dat deden.
Ook geen speler die als je onder druk staat daar lekker onder voetbalt.
FDJ vind ik een goede voetballer maar overgewaardeerd dus ja ik denk dat hij het bij Barcelona zeker in het begin zeer zwaar gaat krijgen. Maar hij is nog jong en zelfkritisch dus hij kan nog groeien.

Daarbij hoop ik dat ik ongelijk krijg en FDJ de schijf wordt waarop Barça gaat draaien en hij ook in wedstrijden waar het team onder druk staat zich gaat weten te onderscheiden dat is alleen maar goed voor het Nederlandse voetbal.
 
Knul, denk je dat ik niet merk dat dat een link richting mijn opmerking is dat De Jong donderdag magistraal was. Wat ben jij vermoeiend zeg!! Wat voor cijfer had je op school voor TCV? Training Communicatieve Vaardigheden?

Wat fijn dat jij weet of merkt wat ik doe.
Zullen we het bij het onderwerp houden.
Nations League, Nederlands Elftal en de spelers daarvan in plaats van elkaar schofferen zonder enige vorm van sarcasme of zelfspot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan