Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Daarin wil Mario Stroeykens niet spelen. Die komt naar PSV.Anderlecht eraf na pingels. Das top. Conference league voorronde voor hun.

Die had ook wel even kunnen scoren, als hij inderdaad zo geil voor de goal is (zoals Weltmeister ons doet laten geloven).Daarin wil Mario Stroeykens niet spelen. Die komt naar PSV.![]()
Ach wat maakt hem Anderlecht nog uit. Die gaat toch weg.Die had ook wel even kunnen scoren, als hij inderdaad zo geil voor de goal is (zoals Weltmeister ons doet laten geloven).
Zo dacht onze Cody er niet over bij zn laatste wedstrijdAch wat maakt hem Anderlecht nog uit. Die gaat toch weg.
Natuurlijk wel. Hem interesseerde het ook geen reet of Anderlecht won of niet.Zo dacht onze Cody er niet over bij zn laatste wedstrijd![]()

Top, punten binnengeharkt en iets uitgelopen op België. Hopelijk maken onze zuiderburen dit seizoen een potje van.Anderlecht eraf na pingels. Das top. Conference league voorronde voor hun.
Utrecht wint met 4-1
Moeten ze wel ook de Conference League mislopen, anders had ik ze liever in de EL gehad eigenlijk.Anderlecht eraf na pingels. Das top. Conference league voorronde voor hun.
Maken toch indruk he, die platte oneliners van mij.Die had ook wel even kunnen scoren, als hij inderdaad zo geil voor de goal is (zoals Weltmeister ons doet laten geloven).
Dat dacht ik nou ook. Dat wist alleen maar makkelijker punten halen.Moeten ze wel ook de Conference League mislopen, anders had ik ze liever in de EL gehad eigenlijk.
Ja dat zou nog fijner zijn. Conference League hoofdtoernooi is ook minder lucratief geworden voor coëfficiënten.Moeten ze wel ook de Conference League mislopen, anders had ik ze liever in de EL gehad eigenlijk.
Als Utrecht van Servette wint dan zijn dit de tegenstanders:
Zrinjski Mostar/Breidablik
Dat is gewoon te doen.. eerst maar eens Servette.
Ach ... FC Utrecht is te groot voor Servette en te klein voor het tafellaken.
We zullen het wel zien.