UEFA Europa League 2020/21

Penalty

Internationale Legende
Ajax moet in Rome minimaal 2 x scoren willen ze doorgaan.
Maar niets moet natuurlijk. Hallerlujah. :rolleyes: ;)

Mikasa

Internationale Legende
Vooralsnog niet om aan te gluren dit. Kan alleen genieten van ons centrum, Timber en Martinez. De rest ronduit ruk. Als Roma compleet zou zijn geweest hadden we nu gewoon achter gestaan.

Hopen op een betere tweede helft. Kudus ipv Alvarez of Klaassen aub.
Tsja. Uiteindelijk leidt Timber alles in. Zijn fout zorgde voor de schorsing van Rensch en uiteindelijk de vrij trap, waar Scherpen blunderde.
Dit was toch gewoon een terechte penalty?
Vind ik ook. Dom verdedigd.

Kruspe

Administrator
Administrator
Tadic :braak::braak: geef zo'n kwal gewoon geel voor t vallen joh
Ik geloof niet wat ik nu ga typen, maar Tadic lijkt me niet eens zo een verkeerde vent buiten de lijnen. Binnen de lijnen echt een walgelijke vent.

Die Anthony daarentegen... Ongekend wat een viezerik, zowel als mens als voetballer.

Mentos

Stomste niet-PSV'er 2020
Roma speelt echt puur op de 0. Het interesseer ze geen reet of Ajax nou 60 of 90% balbezit heeft, of dat ze zelf iets creëren of niet.
Maakt de wedstrijd niet leuker.

Mentos

Stomste niet-PSV'er 2020
Ik geloof niet wat ik nu ga typen, maar Tadic lijkt me niet eens zo een verkeerde vent buiten de lijnen. Binnen de lijnen echt een walgelijke vent.

Die Anthony daarentegen... Ongekend wat een viezerik, zowel als mens als voetballer.
Op basis waarvan beoordeel jij Anthony buiten de lijnen?

Der Jaufe

Internationale Legende

Aangezien een gele kaart weinig nut heeft als hij bij de plaatselijke kapsalon zit heb ik t ook over gedrag tussen de lijnen.

Kruspe

Administrator
Administrator
Roma speelt echt puur op de 0. Het interesseer ze geen reet of Ajax nou 60 of 90% balbezit heeft, of dat ze zelf iets creëren of niet.
Maakt de wedstrijd niet leuker.
Hoe lager je balbezit is bij een goed resultaat, des te beter wat mij betreft.

Of laat me dat herformuleren: als je meer balbezit hebt en je wint niet, dan is dat nog een grotere faal dan wanneer je verliest met minder balbezit.

Bovenaan Onderaan