UEFA Europa League 2018/2019

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Chelsea - Arsenal 4-1

49% Balbezit 51%
14 Doelpogingen 13
8 Schoten op goal 2

Tsja ....

Ongezouten

Trainer Coach
Het zal afhangen van de wisselingen in de selectie en welk idee onze coach erop nahoud. We zijn zeker niet kansloos tegen deze teams.
Kansloos ben je inderdaad nooit, maar ik vind het nogal een paar heftige mogelijke tegenstanders zo voor zo'n eerste voorronde. Meer van het kaliber wat je in de laatste voorronde tegen zou komen.

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Kansloos ben je inderdaad nooit, maar ik vind het nogal een paar heftige mogelijke tegenstanders zo voor zo'n eerste voorronde. Meer van het kaliber wat je in de laatste voorronde tegen zou komen.
Het is dan ook de 2e voorronde. ;)

Be The Ball

Aanvoerder
Laatst bewerkt:

RAZINHO

International
Het is de tweede voorronde: https://www.ed.nl/psv/psv-speelt-in...egen-fc-basel-of-olympiakos-piraeus~a2f5f95a/

Gaat PSV door, dan treft PSV in de derde voorronde Basaksehir, Linz, Club Brugge of Krasnodar.
Zal je zien, dat PSV niet eens weet te winnen van Basel of Piraeus en dus in de 2e voorronde uitgeschakeld wordt....wat een blamage wordt dat dan....in dat geval mag Mark direct zijn koffers pakken vind ik. Dan kunnen we de competitie starten met een nieuwe coach.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Zullen we de discussie voortzetten in een ander topic? Dit is namelijk het topic Europa League. Dat is vragen om problemen. :cautious:;)
Weinig vermakelijk potje. Ik vond de ophef over het spel van Hazard ook overdreven. Liet enkele leuke dingen zien, maar was ook weinig in beeld. Ik vond overigens Giroud net zo belangrijk.

Bovenaan Onderaan