UEFA Europa League 2018/2019

Bouma

Invaller
Het zijn allemaal potentiële CL deelnemers. Ze staan immers in de voorronde. ;)
Klopt, scherp hoor haha.
Ik bedoelde natuurlijk dat ze voor zover ik het kan inschatten het niveau hebben om de groepsfase te bereiken dat het geen niveautje kampioen van Ierland ofzo is.

Bas

Routinier
Alleen kampioenen kunnen tegen andere kampioenen spelen in de voorrondes CL, als je geen kampioen wordt krijg je dus altijd zwaardere tegenstanders in de voorrondes CL.

Metalium

International
Zo jammer dat Chelsea wint. Ik heb niks met Frankfurt overigens maar wel iets tegen Chelsea.
Ik ook, mooie prijs misgelopen. Even dacht ik dat het kat in het bakkie zou zijn toen Frankfurt 2 goals voorstond met de penalties, maar helaas het mocht niet zo zijn..Toen Hazard de laatse beslissende penalty nam wist ik dat het doek voor mij gevallen was. ...No :money: for me...:sad:

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Arsenal uit veiligheidsoverwegingen zonder Mkhitaryan in EL-finale

link

Arsenal-aanvaller Henrikh Mkhitaryan zal volgende week woensdag niet meedoen aan de Europa League-finale in Bakoe. De Londense club maakt zich te veel zorgen over de veiligheid van de Armeniër in de hoofdstad van Azerbeidzjan.
"We hebben in een brief aan de UEFA onze grote zorgen geuit over deze situatie", schrijft Arsenal. "'Micki' was een sleutelspeler op weg naar de finale en het is een groot verlies voor ons dat hij niet kan spelen in de eindstrijd. We zijn ook verdrietig dat een speler vanwege dit soort omstandigheden een grote Europese finale moet missen."

De UEFA stelt in een verklaring aan persbureau Press Association dat de bond met Arsenal heeft samengewerkt om van de regering van Azerbeidzjan garanties over de veiligheid van Mkhitaryan te krijgen. "Er lag daardoor een uitgebreid plan voor de veiligheid van de speler. Maar we respecteren zijn persoonlijke keuze om niet af te reizen."

Tsja ... Voortaan de plaats waar de finale gespeeld wordt, maar pas bepalen als de beide finalisten bekend zijn.
In dit geval zou Wembley in Londen een passend stadion zijn om de finale te spelen. :rolleyes:

PEEL

Basisspeler
Ik vind het lastig te zeggen in dit geval. Ken de precieze situatie niet. Is het daar echt niet veilig voor die speler of is het 'n persoonlijke keuze van hem om daar gewoon niet te spelen?

Los daarvan is Baku niet niet mijn favoriete plek voor 'n finale van een Europa Cup.

Volgens mij kunnen Armenië en Azerbaidzjan ook niet tegen elkaar loten in de EK- en WK-kwalificatie. Ook al zoiets.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Nou, ik zit de finale te kijken. Niet echt hoogstaand tot nu toe.

Trouwens 2 Engelse clubs, 22 spelers, waarvan maar liefst 1 Engelsman. :rolleyes:

Penalty

Trouwens 2 Engelse clubs, 22 spelers, waarvan maar liefst 1 Engelsman. :rolleyes:
In een stadion ver van Londen waar het publiek heel ver van het veld zit. :maniac:
De wedstrijd had beter in het Wembley stadion gespeeld kunnen worden.

Laatst bewerkt:

TotalBB

Routinier
In een stadion ver van Londen waar het publiek heel ver van het veld zit. :maniac:
De wedstrijd had beter in het Webley stadion gespeeld kunnen worden.
Inderdaad, wat een kille bak. Dat stadion staat symbool voor alles wat er fout is aan het hedendaagse voetbal.

Penalty

Een half uur gespeeld in de finale van de Europa League

Schoten op goal
Chelsea 0
Arsenal 0

:sleep:

PEEL

Basisspeler

Idd.

Dan vond ik Go Ahead - RKC toch een heel stuk vermakelijker gisteren. Ook qua sfeer.

Je moet van achter de goal ook zo ongeveer een taxi nemen om bij de tribune te komen zeg. Sfeer echt nul noppes. Lijkt wel een betaald oefenpotje.

Davitamonnetje

Routinier

Bizar hè..
wat een zaad wedstrijd zeg.. Arsenal mag hm winnen van mij, Chelsea is zo’n misselijke club ?

Mbt sfeer... wie bedenkt t ook.. in Baku spelen en dan maar 2x 6000 man eigen fans. Rest opgevuld met vriendjes van vriendjes etc

Penalty

Het is rust in Baku.

0 - 0

Samenvatting 1e helft
1' De eerste helft begint nu.
45+1' Het fluitje gaat en de eerste helft is afgelopen.

Op naar de verlenging en Penalty's ;)

Bovenaan Onderaan