UEFA Europa League 2018/2019

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Napoli staat met 3-0 voor tegen Red Bull Salzburg.
Geen punten voor Oostenrijk en grote kans dat Salzburg eruit vliegt deze ronde.

Penalty

Arsenal binnen een kwartier al op 2-0 voor tegen Rennes en heeft voorlopig de 3-1 uitnederlaag al teniet gedaan.

Penalty

Frankfurt 0-1 voor tegen Inter
Slavia Praag 1-0 voor tegen Sevilla
Met deze standen als eindstanden zouden Frankfurt en Slavia Praag doorgaan.

Penalty

Slavia Praag - Sevilla en Benfica - Dynamo Zagreb gaan naar de verlenging.

Sevilla scoort direct in het begin van de verlenging 2-3.
En amper 1 minuut later scoort Slavia Praag 3-3. :maniac:

Benfica scoort 2-0 in de verlenging.

Penalty

Door naar de kwartfinales

Valencia
Napoli
Chelsea
Arsenal
Villareal
Eintracht Frankfurt
Benfica
Slavia Praag

Is ook zo. Alleen meer bonus in de CL.
Is volgens mij ook zo, wellicht dat er een verschil in bonus punten is
Ben ik de enige die dat krom vindt? Zo beloon je eigenlijk landen die nooit in aanmerking komen voor CL deelname omdat ze te slecht zijn, en benadeel je landen zoals Nederland, die goed genoeg zijn om deelname aan de CL te bereiken, maar daar niettemin doorgaans als kanonnenvoer dienen. Nu ben je als Nederland in een strijd verwikkeld met een matig voetballand als Oostenrijk, puur omdat die clubs op een lager niveau europees spelen en dus makkelijker punten kunnen sprokkelen.

rico

International
Ben ik de enige die dat krom vindt? Zo beloon je eigenlijk landen die nooit in aanmerking komen voor CL deelname omdat ze te slecht zijn, en benadeel je landen zoals Nederland, die goed genoeg zijn om deelname aan de CL te bereiken, maar daar niettemin doorgaans als kanonnenvoer dienen. Nu ben je als Nederland in een strijd verwikkeld met een matig voetballand als Oostenrijk, puur omdat die clubs op een lager niveau europees spelen en dus makkelijker punten kunnen sprokkelen.
Nou, de punten liegen niet. We zijn op dit moment dus gewoon niet beter dan een matig land als Oostenrijk. En wij hebben of netzoveel, maar ik denk eigenlijk meer clubs gehad die op dat lagere nivo speelden, die liggen er al lang en breed uit.

En heeft door de bank genomen ajax of PSV nou echt meer te zoeken in de CL dan Red Bull Salzburg?