UEFA Europa League 2018/2019

-040-

Trainer Coach
Ze hadden genoeg kansen voor een 6/7-0 overwinning? Kan iemand dit bevestigen? Geloof er geen snars van dat je dan niet met 2 of 3-1 verliest maar 80 minuten niet weet te scoren.
Voor een 6/7-0 overwinning is het ook wel nodig dat je dus niet zo'n cruciale tegengoal incasseert (omdat je nog steeds zo blij bent dat je eindelijk een goal gemaakt hebt)

Der Jaufe

Assistent Bondscoach
Ze hadden genoeg kansen voor een 6/7-0 overwinning? Kan iemand dit bevestigen? Geloof er geen snars van dat je dan niet met 2 of 3-1 verliest maar 80 minuten niet weet te scoren.
Was niet voor niets dat ik op match-fixing hintte gisteravond, in de zone der waarheid was het gewoon knudde wat ze lieten zien. V Persie is het beste echt wel vanaf, en vermoed dat die komend weekend niet gaat redden, heeft wel lopen sleuren. Maar t gros is verder gewoon pure middelmaat, dravers zonder idee. Werkers zonder techniek. Enige die verder zich positief liet gelden was Vermeer.
Dus, kansen zat, mensen die het afmaken, niet aanwezig. Vraag me ondertussen af of ze geen tiener op varkenoord hebben lopen, kan t bijna niet slechter van worden.

Vooropgesteld: ik heb de wedstrijd van Feyenoord niet gezien.
‘1-1; het zal wel hommeles zijn in de Kuip,’ denk ik dan.
Lees de berichten en zie dat ze ‘goodwill’ hebben gekweekt bij de achterban!
Zijn ze (pers, spelers en Feyenoordsupporters) gek geworden?
Is dit het niveau wat we nastreven: een gelijkspel tegen de Klokkentorensche Boys?

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...ie-het-is-dubbel-want-we-waren-cht-goed-.html
Feyenoord heeft in de wedstrijd 10 hele grote kansen gehad en maakt er 1, Trencin heeft er geloof ik 2 gehad en maakt er 1. Kansen creëren is 1 ding, maar de kunst is ook om die kansen af te maken. Dat is het belangrijkste van voetbal, dat doet Feyenoord niet, al 4 wedstrijden lang.
Schrijnend was ook die kans van Toornstra, hij lobte de bal over de keeper, er komt een verdediger achter hem, dus Toornstra moet de bal die nog in de lucht hangt er gewonnen in koppen, maar in plaats daarvan probeert hij de verdediger achter hem tegen te houden, maar die verdediger is hem te slim af en schiet de bal net voor de doellijn weg. Zulke kansen moeten ten alle tijden zitten.

Bacchus

Ninja Administrator
Medewerker
Om 20.00 uur bij de bowlingbaan zijn om een uurtje de vingers vast te zetten in de gaten en om 21.30 begint het paintballen. :D
Phillipe Geubels zei:
Mijn vrouw vroeg van 't weekend nog 'gaan we bowlen, of blijf je liever thuis?' Ik zeg: "Ik heb echt geen zin om met mijn vingers in van die gaten te zitten waar Jan en alleman met z'n zweetpollen heeft ingezeten. Kom, we gaan bowlen.".
Waargebeurd. :lying:(a)

Der Jaufe

Assistent Bondscoach
Wel n beetje sneu voor RTL7, de EL rechten hebben maar tot aan de winter speelt er sowieso geen Nederlandse club in het toernooi en ook daarna is het afwachten.

robpsv11

Grammatifaler
Leuker feitje. Er staat voor het eerst een team uit Luxemburg in de groepsfase. Drita, Legia Warschau en Cluj werden onderweg verslagen. Bijkomend feitje is dat Dudelange na 3 wedstrijden op de 13e plek staat in hun eigen competitie. Wonderbaarlijk te noemen

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
RB Leipzig - Zorya was heel lang 2-2 en met deze stand zou Zorya door zijn. In de 90e minuut krijgt Leipzig een Penalty en wint met 3-2.

Er gebeurt wel wat in de EL. :D :maniac: