UEFA Europa League 2016/2017

Erg onnodig dat ze het nog zo spannend maakten, deed me een beetje aan PSV denken. Felicitaties aan JPdeJager en FM fanaat als die nog ooit hier post. Hoop dat ze hem gaan winnen, al is het alleen maar om Mourinho dwars te zitten. Die deed laatst zo laconiek toen hij met United onderuit ging tegen Arsenal en daarmee plek 5 in principe uit handen gaf. Hij heeft nu alles op de EL winst gezet, dus zou het bijzonder lachwekkend zijn als hij ondanks zijn mega investeringen en praatjes over v.Gaal met een minder eindresultaat gaat eindigen dan zijn zogenaamde vriend die hij een dolk in de rug heeft gestoken.
Hartelijk dank! Dit was niet goed voor mijn hart, na 44 minuten prima gespeeld te hebben had ik nog niet het gevoel dat we er waren. Dan wordt het 2-1 in 1 minuut voor je gevoel en dacht ik dat dat het is. Maar ondanks de goede eerste helft, onzekere tweede helft, een fantastisch resultaat.

Wat goed van Ajax en als je onze prestaties ertegen af zet is schamen nog niet eens het goede woord. In Rotterdam en Amsterdam is er dik feest. En wij kunnen terug kijken op geen enkele wedstrijd met de juiste inzet. Phillip koop even wat dvd's van hun en leer er van aub.

Rednas

Super Moderator
Medewerker
Niet zo zuur doen ;)
Het is een buitengewone prestatie, iets wat niet zomaar is weggelegd voor de NLse clubs.
De prestatie is prima, maar dat hebben ze in een eerder stadium voor elkaar gekregen. Dit was een slechte wedstrijd waarin ze nog goed wegkomen.

Weltmeister

Grappigste forummer van het jaar 2013
De prestatie is prima, maar dat hebben ze in een eerder stadium voor elkaar gekregen. Dit was een slechte wedstrijd waarin ze nog goed wegkomen.
Scorebordjournalistiek. Door de 3-1 stand werd het spannender dan het was. Ajax heeft zichzelf tekort gedaan door te weinig te scoren. Over 2 wedstrijden is Ajax meer dan terecht (hoewel vooraf totaal onverwacht) door naar de finale.

Weltmeister

Grappigste forummer van het jaar 2013
Wat goed van Ajax en als je onze prestaties ertegen af zet is schamen nog niet eens het goede woord. In Rotterdam en Amsterdam is er dik feest. En wij kunnen terug kijken op geen enkele wedstrijd met de juiste inzet. Phillip koop even wat dvd's van hun en leer er van aub.
Voor de koopdrang van Brands wellicht goed wanneer zowel Ajax als Feyenoord wat te vieren hebben.

Voor de koopdrang van Brands wellicht goed wanneer zowel Ajax als Feyenoord wat te vieren hebben.
Schiet nog niks op, beetje het idee van ' me auto heeft een lekke band, maar ik vervang me uitlaat ' idee. Zolang prutser Cocu er is om te falen met zijn inzicht en wissels, zal je nergens komen. Al koop je tig geweldenaren straks. Enige wat goed kan uitpakken is als de geweldenaren een goede click samen hebben zoals Depay & vriendjes toen, die hadden schijt aan Cocu en runde hun eigen show wel en maakte ons kampioen, maar zulke clickjes gebeuren niet snel, en al helemaal niet als je vreemdenlegioenen bij elkaar dropt.

Hartelijk dank! Dit was niet goed voor mijn hart, na 44 minuten prima gespeeld te hebben had ik nog niet het gevoel dat we er waren. Dan wordt het 2-1 in 1 minuut voor je gevoel en dacht ik dat dat het is. Maar ondanks de goede eerste helft, onzekere tweede helft, een fantastisch resultaat.
De ontlading zal er uiteindelijk niet minder om zijn geweest denk ik, al zal jij het team ook wel even vervloekt hebben dat ze het zover hebben laten komen. Na de 0-1 van Dolberg zou je eigenlijk denken dat het makkelijker moet worden, maar dat bleek niet zo te zijn. Leek wel of zo op een gegeven moment stopten met voetballen en alleen maar die bal naar voren aan het rossen waren.

Verder altijd leuk als een Nederlandse club een Franse club verslaat, en sowieso als een Nederlandse club het europees goed doet.

Dan moet er wel geld zijn natuurlijk, en van wat ik zo meekrijg uit de media lijkt PSV elk dubbeltje te moeten omdraaien, dus al is die drang er door die prestaties, dan kan ie slechts middelmaat halen zoals Schwaab oid. En dan zit je nog met Brands' middenvelder fetisch.

Rednas

Super Moderator
Medewerker
De opstellingen:
[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"https:\/\/images1.persgroep.net\/rcs\/Ds-fZ0agt2ZyfsTipgtKDK8G5b0\/diocontent\/106558816\/_fitwidth\/694\/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.9"}[/IMG2]

Als je dan ziet wat MU in het veld heeft staan en ajax alleen Viergever mist, zou je zeggen dat ze best een goede kans maken. Bij MU geen Ibra en wat er wel in het veld staat...tsja. Mourinho kiest zelfs niet voor De Gea??
Wat me blijft verbazen is de keuze voor Veltman. Die komt echt tekort en Tete deed het volgens mij prima. Maar ja.