UEFA Conference League 25/26

Aan Priske ligt het coefficientenverval in ieder geval niet. Deed hij het vorig seizoen nog meer dan verdienstelijk met Feyenoord in de CL, nu doet hij een uiterste poging om nog wat coefficienten aan Nederland te geven. Ik had echt wel verwacht dat AZ het een stuk lastiger zou hebben tegen een stugge Tsjechische topclub.

Nu tegen Lech Poznan of Shaktar. Er liggen gewoon prima kansen op een halve finale, al weet je met AZ nooit wat je krijgt. Hele hoge pieken mogelijk, maar ook hele, hele diepe dalen.
Shachtar dus.

Goede pot van AZ. Zag er af en toe aantrekkelijk uit. Die Parrot lijkt toch ook wel wat. Daal ineens in vorm. Smit liet zich ook eens zien.

Shachtar dus.

Goede pot van AZ. Zag er af en toe aantrekkelijk uit. Die Parrot lijkt toch ook wel wat. Daal ineens in vorm. Smit liet zich ook eens zien.
Parrott zou van mij mogen komen. Dat gaat overigens niet gebeuren, want daar gaat AZ heel veel geld voor krijgen van een PL club.

Ik vind van Duyl meer indruk maken dan Smit. Ook zonder bal inzake coaching, bijvoorbeeld.
Ik vind Smit vandaag wel aardig spelen. Al werd hij heel makkelijk gepasseerd.

De wedstrijd gaat best op en neer, maar Sjachtar wel gevaarlijker. Bizar trouwens dat die speler die bewusteloos was nog een dik kwartier doorging.

Toppertje Mijnans was captain en blijkbaar debet aan de eerste tegengoal. Stewart please, doe de AZ bril uit en kijk naar iemand anders. Dat hele elftal is een verschrikking.

AZ heeft een B-team het veld in gestuurd, speelt met 2-2 gelijk tegen Shakthar en ligt uit Europa.

Ondanks dat ik het begrijp, vind ik het toch een zwakke keuze.

AZ heeft een B-team het veld in gestuurd, speelt met 2-2 gelijk tegen Shakthar en ligt uit Europa.

Ondanks dat ik het begrijp, vind ik het toch een zwakke keuze.
Ik begrijp het niet.

Je kunt de halve finale van een Europees toernooi bereiken. En je gaat spelers sparen. Losers.

Dan heb je al verloren voordat de pot begonnen is.

Terug
Bovenaan Onderaan