Mikasa
Internationale Legende
De 6e of 7e ploeg wordt toch in de voorrondes uitgeschakeld. Alleen maar ballast.De aanval op de top 4 inzetten?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
De 6e of 7e ploeg wordt toch in de voorrondes uitgeschakeld. Alleen maar ballast.De aanval op de top 4 inzetten?![]()
Laten we inderdaad maar weer teruggaan naar een plek met minder Europese plaatsen en waar alleen de kampioen de Champions League in gaat.De 6e of 7e ploeg wordt toch in de voorrondes uitgeschakeld. Alleen maar ballast.
Uiteindelijk gaat het niveau omhoog dan.Wat moet Nederland nu met 7 ploegen in Europa?![]()
Precies. Meer geld -> betere spelers -> hoger niveau -> meer geld -> betere spelers -> hoger niveau -> etc.Uiteindelijk gaat het niveau omhoog dan.
Zie je dat nu gebeuren dan? Ik niet per se.Precies. Meer geld -> betere spelers -> hoger niveau -> meer geld -> betere spelers -> hoger niveau -> etc.
Dit is pas het eerste seizoen met een extra CL-deelnemer. Als dit nog even zo blijft en de nummer 3 door de voorrondes komt, zie ik het wel gebeuren ja.Zie je dat nu gebeuren dan? Ik niet per se.
En Ajax heeft er destijds voor gezorgd dat wij nu hofleverancier konden worden. Zo helpen we elkaar.![]()
PSV hofleverancier van coëfficiëntensucces, Ajax scoort minder dan Feyenoord
PSV heeft van alle Eredivisie-clubs het meest bijgedragen aan het Nederlandse coëfficiëntensucces. Nederland stelde dinsdag de zesde plaats op de coëfficiëntenranglijst veilig en mag daardoor ook in het seizoen 2026/2027 met twee teams rechtstreeks de Champions League in.www.nu.nl
Dat zijn een hoop puntjes!![]()
PSV heeft van alle Eredivisie-clubs het meest bijgedragen aan het Nederlandse coëfficiëntensucces. Nederland stelde dinsdag de zesde plaats op de coëfficiëntenranglijst veilig en mag daardoor ook in het seizoen 2026/2027 met twee teams rechtstreeks de Champions League in.www.nu.nl
Mooi dit. Kunnen we mooi gebruiken als opsteker na de zepert tegen Arsenal![]()
Utrecht is waarschijnlijk ongeplaatst en moet volgens mij 3 rondes overleven om uiteindelijk in de EL deel te nemen. Maar bij verlies ergens komen ze in de Conf. League path ergens terecht.België en Portugal moeten dit jaar maar weer zien of Charleroi en Santa Clara de voorrondes doorkomen. Dan hebben wij het met AZ beter voor elkaar. Utrecht mag ook niet verzaken.
Utrecht in de CoL is beter dan de EL.Utrecht is waarschijnlijk ongeplaatst en moet volgens mij 3 rondes overleven om uiteindelijk in de EL deel te nemen. Maar bij verlies ergens komen ze in de Conf. League path ergens terecht.
Ik zie liever dat de nummer 4 meteen geplaatst is in de EL en de Bekerwinnaar voorrondes moet doen, maar ja. Meestal wint een top-3 Top-4 de beker en dan gaat automatisch de volgende in de stand in de EL groepsfase terechtkomen, maar ditmaal dus niet.
Dat denk ik ook. Maar ja, in de EL wel meer coefficientenpunten te verdienen.Utrecht in de CoL is beter dan de EL.
Moet je ze wel pakken. Schijnt dat het deelnemersveld van de Conference League volgend seizoen heel matig is.Dat denk ik ook. Maar ja, in de EL wel meer coefficientenpunten te verdienen.
Ja, dat is ook zo. in de Conf League krijg je natuurlijk veel hele matige tegenstanders.Moet je ze wel pakken. Schijnt dat het deelnemersveld van de Conference League volgend seizoen heel matig is.
Als je in de Conference League staat ben je zelf ook een heel matige tegenstander.Ja, dat is ook zo. in de Conf League krijg je natuurlijk veel hele matige tegenstanders.
Hop, Utrecht pakt meteen die cup.Moet je ze wel pakken. Schijnt dat het deelnemersveld van de Conference League volgend seizoen heel matig is.
UuuuuuuUtrecht in de CoL is beter dan de EL.