Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Dat is nog een understatement. Naarmate de wedstrijd vorderde werd het steeds slechter. Beide clubs maar 2 schoten op goal.Poeh wat een matige pot wederom.
Klopt, jammer dat de penalty op Griezmann niet werd gegeven. Duidelijker zie je ze niet.Dat is nog een understatement. Naarmate de wedstrijd vorderde werd het steeds slechter. Beide clubs maar 2 schoten op goal.
Je bedoelt Clement TurpinIk ben vooral blij dat Leandro Trossard in de finale staat. Het is hem gegund.

Ik dacht eerst: wat lult gij nu?Klopt, jammer dat de penalty op Griezmann niet werd gegeven. Duidelijker zie je ze niet.
Mogelijk dat het daardoor opener werd maar helaas.
Je bedoelt Clement Turpin![]()

Dankjewel Boudewijn Zenden, terug naar de studio2 geweldige teams, maar toch is PSG nog beter tot nu toe. Bayern verspeelt de bal vaker.
Maar het kan elk moment omslaan. Getuige ook weer deze actie van Diaz.
Vroeger had ik zelfs een beetje een Zenden coupe!Dankjewel Boudewijn Zenden, terug naar de studio
Hahaha, ik plaag maar, normaal praat je niet in zulke clichésVroeger had ik zelfs een beetje een Zenden coupe!
Penalty slaat ook nergens op bij zoiets, want je krijgt gewoon een gratis doelpunt. Maar met de huidige regels snap ik hier helemaal niets van.Ik zie hier liever geen penalty voor maar indirecte vrije trap, maar gezien de penalties vorige week kan ik dit echt niet plaatsen