Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ze moeten toch wel van dit Vitesse kunnen winnen.Ik ga er ook voor zitten. Heerlijk zo, geen stress maar wel potje volle bak kijken. Als ze winnen, prima. Als ze verliezen, prima. Laat ze maar tot het tandvlees gaan beiden.
Vorig jaar hebben we 8 keer tegen die Turken gespeeld (waarvan 7keer thuis) geen een keer verloren. Ondanks Mourinho denk ik inderdaad dat ze gewoon moeten winnen.Ze moeten toch wel van dit Vitesse kunnen winnen.
Best leuk elftal hoor. Maar die verdediging is nog zoeken. Vrijwel geheel nieuwe linie, want Lotomba was vooral.geblesseerd vorig jaar. Kan ik dus nog niet echt inschatten.Ze beginnen niet slecht
Het is ook de eerste 3 minuten waar ik het over had dus dat is nog geen garantie voor het seizoen.Best leuk elftal hoor. Maar die verdediging is nog zoeken. Vrijwel geheel nieuwe linie, want Lotomba was vooral.geblesseerd vorig jaar. Kan ik dus nog niet echt inschatten.
Rest van het elftal is prima kwaliteit.
En toch, die eerste 3 minuten pakt niemand meer van ze af!Het is ook de eerste 3 minuten waar ik het over had dus dat is nog geen garantie voor het seizoen.![]()
Ach, 't went...Altijd vervelend, noppen in je nek.
Hij kopte ook op kniehoogte. Nam dus zelf het risico.Altijd vervelend, noppen in je nek.
Veel kracht en inzet, nog niet veel klasse inderdaad.tis n beetje hotseknotsbegoniavoetbal van beide kanten
Maakt t gevoel niet andersHij kopte ook op kniehoogte. Nam dus zelf het risico.