UEFA Champions League 2022/23

Ik vond Schmidt niet echt een enorm leuke, sympathieke indruk maken. Daarnaast waren de prestaties een stuk minder dan bij Benfica. En vooral dat laatste stoort mij. Had dat bij PSV laten zien.
Ik vind hem wel sympathiek en hij stond vierkant achter zijn spelers.
Maar net als Ruud nu was Roger actief aan de zijlijn. Dan ben je afhankelijk van wat er in het veld loopt.
Een coach schiet niet zelf tegen de paal, dat doen zijn spelers. En hij fluit zelf geen onterechte penalties,dat doen scheidsrechters.
M.a.w. misschien zijn de omstandigheden voor hem nu wel gunstiger dan hier.

Daarnaast vind ik dat de inbreng van een coach sowieso niet overschat moet worden.
Met topvoetballers bereik je altijd meer dan met matige spelers.
 
Laatst bewerkt:
Precies, nagenoeg zelfde budget als wij en wij halen nooit dat niveau.
Misschien moet Brands maar eens daar gaan kijken hoe ze dat voor elkaar krijgen. We kunnen ons idd qua grootte en budget perfect naast die club leggen. Wie doet daar de scouting? Waar selecteren ze op? Dit moet voor ons toch ook haalbaar zijn..
 
Over slechte scheidsrechters gesproken Chelsea krijgt even een penalty + rode kaart (tegenstander) kado, bizar.
 
Ziggo switch is echt genieten met CL, alleen de commentator is echt een prutser met zijn Dinamo Tsagreb :rolleyes: keer verspreken kan, maar iets 17x verkeerd roepen en niemand die hem ff corrigeert is wel dramatisch slecht
 
Sjachtar Donetsk lijkt met 1-0 te winnen van Real Madrid. En dan scoort Real Madrid in de allerlaatste minuut van de extra tijd 1-1.
De wedstrijd is gespeeld in Warschau.
 
Fijn voor Roger Schmidt dat hij waarschijnlijk in de CL overwintert.
Alleen jammer dat Benfica dan niet weer Ajax uit een Europees toernooi kan knikkeren.
Want die zullen zover niet komen in dit toernooi denk ik.
Vanavond weer een bijdrage van Napoli aan toekomstige nivellering van de Eredivisie?:)
 
Vanavond weer een bijdrage van Napoli aan toekomstige nivellering van de Eredivisie?:)
Sorry man. Ajax neemt vanavond keihard revanche met een 0-7 zege waardoor Napoli in een sportieve crisis komt die zijn weerga niet kent en vervolgens geen enkele wedstrijd meer wint deze groepsfase. Ajax en Liverpool gaan door waarna Ajax doorstoot tot de finale door zeges op Bayern, PSG en Real. In de finale scoort Haaland 5x tegen zijn oude club Manchester City (want Ajax neemt hem in de winterstop over) en staat Ajax weer met de Cup met de grote oren.
 
Sorry man. Ajax neemt vanavond keihard revanche met een 0-7 zege waardoor Napoli in een sportieve crisis komt die zijn weerga niet kent en vervolgens geen enkele wedstrijd meer wint deze groepsfase. Ajax en Liverpool gaan door waarna Ajax doorstoot tot de finale door zeges op Bayern, PSG en Real. In de finale scoort Haaland 5x tegen zijn oude club Manchester City (want Ajax neemt hem in de winterstop over) en staat Ajax weer met de Cup met de grote oren.
Alcohol, coke of teveel van beiden?
Zullen we het maar houden op een mooie droom van jou, tevens nachtmerrie voor de rest van Nederland?;)
 
Sorry man. Ajax neemt vanavond keihard revanche met een 0-7 zege waardoor Napoli in een sportieve crisis komt die zijn weerga niet kent en vervolgens geen enkele wedstrijd meer wint deze groepsfase. Ajax en Liverpool gaan door waarna Ajax doorstoot tot de finale door zeges op Bayern, PSG en Real. In de finale scoort Haaland 5x tegen zijn oude club Manchester City (want Ajax neemt hem in de winterstop over) en staat Ajax weer met de Cup met de grote oren.
Als Haaland in de ed komt te spelen (stel) en het is bij Ajax ga ik voor deze speler speciaal een seizoen naar ajax.. echt wel
 
Sorry man. Ajax neemt vanavond keihard revanche met een 0-7 zege waardoor Napoli in een sportieve crisis komt die zijn weerga niet kent en vervolgens geen enkele wedstrijd meer wint deze groepsfase. Ajax en Liverpool gaan door waarna Ajax doorstoot tot de finale door zeges op Bayern, PSG en Real. In de finale scoort Haaland 5x tegen zijn oude club Manchester City (want Ajax neemt hem in de winterstop over) en staat Ajax weer met de Cup met de grote oren.
Zou wel een film van komen
 
Terug
Bovenaan Onderaan