UEFA Champions League 2022/23

Verschil met vroeger is dat je toen rustig 5 jaar lang dezelfde spelers toezong en ook geen buitenlanders die hier even een jaartje komen en weer weggaan. Nu draait alles om geld en bestaat clubliefde niet meer bij de spelers die al miljonairbzijn voordat ze de eerste bal getrapt hebben. Dat heeft ook logische gevolg op de manier van supporteren. Dan ben je eerder in staat te fluiten dan wanneer je al 5 jaar tegen dezelfde koppen aankijkt.
Lekker makkelijk, als een speler wel lang blijft is het ook niet goed :maniac: #Luckassen
 
Niet allemaal hoor, maar zo leeg is het nooit nee. Maar goed 1-6 heb ik dan ook nog nooit meegemaakt wel 2-6😂….2x😢. Ik kan je wel verzekeren dat ik tot het eind blijf.
Nooit voor het eindsignaal het stadion verlaten. Sterker nog veel later dan het eindsignaal.
Er waren er altijd die elke wedstrijd eerder vertrokken en die hebben veel goals gemist.
Loop je op de parkeerplaats en dan hoor je gejuich. :maniac:
 
Nooit voor het eindsignaal het stadion verlaten. Sterker nog veel later dan het eindsignaal.
Er waren er altijd die elke wedstrijd eerder vertrokken en die hebben veel goals gemist.
Loop je op de parkeerplaats en dan hoor je gejuich. :maniac:
Ook nooit voor het einde van een seizoen een vakantie plannen die in het seizoen valt.
Ik ken iemand die met Kerstmis 2006 zei dat hij best eind april naar Frankrijk kon gaan omdat PSV - met 10 of 11 punten voorsprong op dat moment - "toch al lang kampioen zou zijn".
Na de 1-1 in Utrecht besloot hij gewoon te gaan, waardoor hij 29-04-2007 miste.
Dat heeft hij nog vaak moeten horen.
 
Nooit voor het eindsignaal het stadion verlaten. Sterker nog veel later dan het eindsignaal.
Er waren er altijd die elke wedstrijd eerder vertrokken en die hebben veel goals gemist.
Loop je op de parkeerplaats en dan hoor je gejuich. :maniac:
Ik doe dat altijd. Ook bij concerten. Hoef je niet in de drukte weg.. wel zo efficiënt
 
Ook nooit voor het einde van een seizoen een vakantie plannen die in het seizoen valt.
Ik ken iemand die met Kerstmis 2006 zei dat hij best eind april naar Frankrijk kon gaan omdat PSV - met 10 of 11 punten voorsprong op dat moment - "toch al lang kampioen zou zijn".
Na de 1-1 in Utrecht besloot hij gewoon te gaan, waardoor hij 29-04-2007 miste.
Dat heeft hij nog vaak moeten horen.
Velen hebben toen hun kaart weggegeven aan iemand anders en hadden daar later heel veel spijt van.
29 april 2007 is en blijft een van de mooiste belevenissen in een voetbalstadion. :CHEER:
 
Manchester City blaast FC Kopenhagen van het veld af.
5-0
73% Balbezit 27%
29 Doelpogingen 2
15 Schoten op doel 0
 
De stand in groep B is precies het omgekeerde van wat je op voorhand zou verwachten. Hoe krijgt Brugge het in vredesnaam voor elkaar?
 
Sevilla - Borussia Dortmund 1-4
Volgens de statistieken in evenwicht maar Dortmund was blijkbaar veel effectiever.
55% Balbezit 45%
20 Doelpogingen 18
6 Schoten op doel 7
5 Corners 4

Een haf uur na de wedstrijd ontslaat Sevilla trainer Julen Lopetegui.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het vooral irritant.
Ik gun het hem van harte. Een prima coach en een fijn mens. Mag van mij alle succes hebben in een land waar ze hem niet afzeiken zoals hier.

Overigens zijn er ook dit jaar weer een paar ploegen in de CL die alleen dienst doen als kanonnenvoer. Met 0 punten en een zwaar negatief doelsaldo.

Na gisteren is duidelijk dat Nederlandse clubs in de Europa League meer op hun plaats zijn. Zitten wij toch mooi goed morgenavond.:)
 
De stand in groep B is precies het omgekeerde van wat je op voorhand zou verwachten. Hoe krijgt Brugge het in vredesnaam voor elkaar?

Miljoenen smijten, heel veel. In de competitie loop het nog wat achter mede omdat vooral Antwerp een geweldige start heeft. Maar Brugge heeft sinds vorig seizoen bijna 20 spelers gekocht, voor 102 miljoen. En daar zaten wel wat pareltjes tussen zoals Jutgla, Skov Olsen en de allerbeste voetbal van het universum; Noa Lang.
 
Die Ziyech he, dat is toch ook helemaal geen voetballer die in PL thuis hoort. Dat is er toch eentje voor een Spanje of Italie? Onbegrijpelijk dat ie naar Chelsea is gegaan, tja het geld natuurlijk en de allure wellicht, maar qua voetbal? Past die jongen daar toch helemaal niet.
 
Ik gun het hem van harte. Een prima coach en een fijn mens. Mag van mij alle succes hebben in een land waar ze hem niet afzeiken zoals hier.

Overigens zijn er ook dit jaar weer een paar ploegen in de CL die alleen dienst doen als kanonnenvoer. Met 0 punten en een zwaar negatief doelsaldo.

Na gisteren is duidelijk dat Nederlandse clubs in de Europa League meer op hun plaats zijn. Zitten wij toch mooi goed morgenavond.:)
Ik vond Schmidt niet echt een enorm leuke, sympathieke indruk maken. Daarnaast waren de prestaties een stuk minder dan bij Benfica. En vooral dat laatste stoort mij. Had dat bij PSV laten zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan