UEFA Champions League 2021/22

Natte Krant

Basisspeler
Iemand die de wedstrijd volgt?
Ik heb slechts kort gekeken: een enthousiast en aanvallend Moskou maar een volwassen en gevaarlijk uitkomend Benfica, was mijn voorlopige indruk.

Natte Krant

Basisspeler
Yep.

En nu heb ik een psy nodig denk ik.

PSV tegen Sporting Lissabon. ( En dat is nog niet eens Benfica. )
2019.
Aan alle kanten volledig weggetikt. ( Onder MvB, dat wel. )
Ik dacht er destijds een midweek met mijn echtgenote in Lissabon aan te besteden.
Die midweek was OK trouwens.
Maar : sindsdien is ze voor 020! :ROFL: :(:D

De gedachte dat we nu tegen Benfica moeten, maakt me niet blij.
Psy?
Of een andere vrouw?
Wat denken jullie?

ELPSV

Aanvoerder
Yep.

2019.
Ik dacht er destijds een midweek met mijn echtgenote in Lissabon aan te besteden.

Psy?
Of een andere vrouw?
Wat denken jullie?
Andere vrouw.
Is vreemdgaan in t kwadraat.
Onvergeeflijk :mad:

Humtoezje

Aanvoerder
Alsof Vertonghen een partij is voor Noni. Noni draait hem helemaal dol.

Benfica, makkie, die winnen we met 4-1 overall.
2-0 en 2-1 overwinning.

(0-2 voor Benfica inmiddels)

DrJ

Routinier
Yep.

2019.

Psy?
Of een andere vrouw?
Wat denken jullie?
Die eerste wedstrijd tegen Sporting wonnen we toch met 3-2? Bij die 2e wedstrijd zaten we al in een megadip sinds Bergwijn en Malen geblesseerd raakten.

Natte Krant

Basisspeler
Andere vrouw.
Is vreemdgaan in t kwadraat.
Onvergeeflijk :mad:
En nu serieus: Benfica is echt een tegenstander van andere orde dan Gala en die Denen.

Maar goed, we willen ons presenteren op het hoogste niveau in Europa; nu is het moment.

En als ik het me goed herinner, had 020 niet lang geleden niet veel moeite met Benfica.

Benfica op dit moment grote problemen. President in de bak, trainer die door iedereen uitgekotst wordt. Lastig om spelers te kopen en verkopen vanwege die president. Rui Costa heeft het overgenomen maar is een loopjongen, een JdJong light. PSV gaat gewoon tegen Benfica spelen en ook gewoon winnen.

Zwakste Benfica in 20 jaar.

Humtoezje

Aanvoerder
Benfica op dit moment grote problemen. President in de bak, trainer die door iedereen uitgekotst wordt. Lastig om spelers te kopen en verkopen vanwege die president. Rui Costa heeft het overgenomen maar is een loopjongen, een JdJong light. PSV gaat gewoon tegen Benfica spelen en ook gewoon winnen.

Zwakste Benfica in 20 jaar.
En dat tegen het sterkste PSV van, pak ‘m beet, de laatste 15 jaar?

Benfica is erg labiel. Als het even tegenzit daar dan vliegen de popjes elkaar in de haren. PSV op dit moment stabiel en top. Dus ook al heeft Benfica de laatste jaren beter gepresteerd en heeft het geweldige spelers garandeer ik een overwinning voor ons PSV.

Jackal06

Winnaar Voorspellingen Eredivisie 2011-2012
Voor degene die nog niet genoeg hekel aan Portugese clubs heeft, ik kom er net achter dat vieze Jan dus voor Benfica speelt

Luc de Jong

Aanvoerder
Wauw echt heel toevallig gisteren met m’n vriendin een reisje naar Lissabon geboekt van 15-20 aug. Mochten beide clubs doorgaan wordt het Benfica - PSV op 17/18 aug. Ga er alles aan doen (als dit gebeurt) om kaarten te regelen en anders in een kroeg daar kijken. Wat het fantastisch zijn om een Europese uitwedstrijd van onze club mee te maken.

Bovenaan Onderaan