UEFA Champions League 2021/22

Luc de Jong

Aanvoerder
Hou op hoor! Eerst had Ajax de mazzel dat iedereen geblesseerd was maar oeh oeh nu komen ze allemaal terug! Oh jee! Haaland! nu staat hun sterkste opstelling er, speelt Ajax zed helemaal zoek en zegt men: "Tja, zo goed is BVB niet." Lachwekkend.
Waar heb ik dit gezegd?

J.B.

Aanvoerder
Op basis waarvan? Ze worden duizelig getikt maar zijn ook erg pover. Hier doe je psv echt mee tekort. Geen enkele bal gaat goed en een paar keer per ongeluk haaland bereikt. Gewoon 1 tactiek en dat is alle ballen op haaland. Ik durf er echt wel een wedje op te leggen dat ook psv voor had gestaan. Wellicht niet met zo een overwicht maar toch.
We spelen nou eenmaal niet vanavond en vind dat vergelijken appels en peren.. wij moeten Europees ons niets aantrekken van ajax en donderdag laten zien dat de uitstekende seizoenstart geen toeval was. Zondag hebben we mbt ajax een testcase. En ik denk dat dat niveauverschil niet eens zo groot is..

Die andere

Jeugdspeler
Op basis waarvan? Ze worden duizelig getikt maar zijn ook erg pover. Hier doe je psv echt mee tekort. Geen enkele bal gaat goed en een paar keer per ongeluk haaland bereikt. Gewoon 1 tactiek en dat is alle ballen op haaland. Ik durf er echt wel een wedje op te leggen dat ook psv voor had gestaan. Wellicht niet met zo een overwicht maar toch.
Staan gewoon 2e in Duitsland.

Mentos

Stomste niet-PSV'er 2020
Dortmund is wel gestopt met verdedigen. Die goal mag natuurlijk nooit vallen als de bal zo lang onderweg is en je twee verdedigers bij Haller hebt staan.

Maar wat speelt Ajax lekker zeg.

CNG MrKrateos

Trainer Coach
Dortmund is wel gestopt met verdedigen. Die goal mag natuurlijk nooit vallen als de bal zo lang onderweg is en je twee verdedigers bij Haller hebt staan.

Maar wat speelt Ajax lekker zeg.
Was ook al mijn conclusie bij de 3-0. Emre Can in beide gevallen in de negatieve hoofdrol.

Bovenaan Onderaan