UEFA Champions League 2021/22

ParDeTetasSLB

Terreinknecht
Wat een held! :clap2:

Ik zat in dat spel. 3-1 tegen de Turken, wat ons naar onze eerste Europese finale in 23 jaar leidde (die we verloren).

Volgend jaar zou ik naar Italië reizen om weer een Europese finale verloren te zien gaan.

We hebben nu 8 Europese finales op rij verloren.

63-Milaan
65-Inter
68-Man United
83-Anderlecht
88-PSV
90-Milaan
13-Chelsea
14-Sevilla

Een grappig ding: een vriend kocht online een motorfiets. Toen hij de verkoper ontmoette, was het Veloso zelf (de man die de penalty tegen PSV miste).

Helaas is het leven niet goed voor hem geweest. Geen geld, Benfica moest hem enkele jaren helpen. Zou voor altijd achtervolgd worden door die gemiste PK...

Rot in de hel, Bella Guttmann.

Google Translate

IPF

Winnaar 'Beste Post' & 'Meeste Voetbalkennis' 2020
Wat ik niet snap is dat aguero of dembele er niet vast in staat. Die zijn toch 10x beter moet als Luuk die zonder Koeman natuurlijk nooit bij Barca had gespeeld. Ik zou als Ajax zijnde iig never nooit niet willen ruilen met deze voorhoede.
Aguero en Dembele zijn al sinds maanden geblesseerd geweest en nu pas is Aguero naar de selectie gehaald.

Bruma

Terreinknecht
And so what? I know most fans are obsessed about the national championship, but I'll take European victories over internal victories any day.
But you didn't won either. I want European success but domestic trophies are a must in such a big club as SL Benfica. We have to win trophies.

Ozymandias

Basisspeler
Vind toch redelijk bizar hoe ajax wordt opgehemeld hier op Italiaanse (!) tv…

Van mij mag Donyell ze idd een flinke les leren, zijn we daar ook weer even van af😑

Retro Willems

Assistent Coach
Gravenberch behoorlijk overschat. Dit seizoen de Gravemverch die we bij oranje op het EK hebben gezien. Zou altijd beginnen met Kudus. Sterker nog, ik zou als psv hem proberen te kopen. Middenveld met Kudus, Sangaré en Götze...

Mentos

Stomste niet-PSV'er 2020
Dortmund is wel een goede ploeg hoor, misschien wel net zo goed als Go Ahead Eagles.

Bovenaan Onderaan