UEFA Champions League 2021/22

Tegengas

Invaller
Sterke inhoudelijke reactie....wat vinden jullie van het positiespel van PSV? Jammer van alle beledigingen....
CH100

ik als mede Ajacied wil toch even ingrijpen hier. Jouw vorige post was redelijk stokend. Besef dat het een PSV forum is waar je als je uit bent op stoken genoeg terug krijgt. Echter lijkt het mij niet de bedoeling om hier als Ajacied te stoken. Ik ben hier ooit terecht gekomen omdat PSV de nummer 2 van Nederland is en ik het leuk en interessant vind om van gedachte te wisselen. Soms wint PSV soms winnen wij maar beide clubs zijn niet gebaat om zonder elkaar de eredivisie voort te zetten.

Uitdelen mag maar dan moeten we ‘zeker hier’ ook incasseren zoals na de 4-0 nederlaag wat ondanks geflatteerd echt wel vernederend is. Winnen we straks in oktober mogen we weer uitdelen. Tot die tijd aub iets meer respect voor PSV aub

Laatst bewerkt:

Buitenspelgoal

Aanvoerder
CH100

ik als mede Ajacied wil toch even ingrijpen hier. Jouw vorige post was redelijk stokend. Besef dat het een PSV forum is waar je als je uit bent op stoken genoeg terug krijgt. Echter lijkt het mij niet de bedoeling om hier als Ajacied te stoken. Ik ben hier ooit terecht gekomen omdat PSV de nummer 2 van Nederland is en ik het leuk en interessant vind om van gedachte te wisselen. Soms wint PSV soms winnen wij maar beide clubs zijn niet gebaat om zonder elkaar de eredivisie voort te zetten.

incasseren mag maar dan moeten we ‘zeker hier’ ook incasseren zoals na de 4-0 nederlaag wat ondanks geflatteerd echt wel vernederend is. Winnen we straks in oktober mogen we weer uitdelen. Tot die tijd aub iets meer respect voor PSV aub

Thank you, Againstgas!

Ozymandias

Basisspeler
CH100

incasseren mag maar dan moeten we ‘zeker hier’ ook incasseren zoals na de 4-0 nederlaag wat ondanks geflatteerd echt wel vernederend is. Winnen we straks in oktober mogen we weer uitdelen. Tot die tijd aub iets meer respect voor PSV aub
Mooie post, maarreh…”PSV de nummer 2 van Nederland”?😒

De numero uno, zul je bedoelen. Is je vergeven:PSV:

Ongezouten

Assistent Bondscoach
CH100

Ik weet niet; hij brengt het wellicht stokend, maar ik vind zijn bevindingen best steekhoudend eigenlijk. PSV was voetballend gewoon de onderliggende partij, ondanks dat het fitter had moeten zijn, en de eindstand was vrij geflatteerd. Zelfs met 10 man was Ajax vaak nog de bovenliggende partij en moest PSV het hebben van vlijmscherpe counters. Ik vond dat erg teleurstellend. Ik had gehoopt dat ze verder waren dan dat, en dat ze Ajax voetballend het hoofd konden bieden, en al helemaal tegen 10 man. Ik ga dan ook niet blij lopen doen met die overwinning en die er te pas en te onpas bijhalen om Ajacieden te plagen, in de wetenschap dat het een nietszeggende prijs is, en PSV in de basis dus onderdeed aan Ajax. Die uitslag erbij halen vind ik dan een zwaktebod. Hij heeft ook gelijk dat de backs van PSV uitermate zwak zijn, en dat je kan zien hoe je PSV eenvoudig kunt neutraliseren door bepaalde spelers te dekken of dubbel te dekken. PSV is eendimensionaal in zijn tactiek, dus je hoeft alleen maar dat plannetje uit te voeren, wetende dat er geen andere tactiek is...

ParDeTetasSLB

Terreinknecht
Saw Portugal - England in our stadium in Eindhoven. What a great match that was. England 2-0 up and than the turnaround.

All the teams had absurdly good squads that year, it was insane.

Possibly one of the most memorable games of a whole generation, here in Portugal. We went down against France in the semis, and I still recall crying outside, still a kid.

We'd have to wait 16 years to get our revenge, with some heartbreaks in the middle (2004), but God knows I wouldn't trade that 2016 final for anything.

There's an ongoing discussion over here about which style of Portuguese teams people prefer. The full-attacking ones from the likes of 2000, or the cynical ones from 2016 till now? As much as I understand that people love to romanticize the beautiful football we played back then, I don't trade "beauty" and "moral victories" for actual trophies.

Quagmire

Aanvoerder
ajaks gaat vanaaf weer de europa schockeren, let maar op..
4-0 als ze een baggerwedstrijd spelen 6-0 als ze normaal doen
En dan komen wij aan, met zenuwen of we überhaupt een goal of puntje kunnen pakken in europa :rolleyes:

Buitenspelgoal

Aanvoerder
ajaks gaat vanaaf weer de europa schockeren, let maar op..
4-0 als ze een baggerwedstrijd spelen 6-0 als ze normaal doen
En dan komen wij aan, met zenuwen of we überhaupt een goal of puntje kunnen pakken in europa :rolleyes:

We zullen het zien. Met de blessures bij Besiktas en alle lovende taal ligt alle druk bij Ajax, want alles behalve een walkover wordt niet verwacht. Nou gaan ze daar doorgaans wel beter mee om als wij.

Bovenaan Onderaan