UEFA Champions League 2021/22

Retro Willems

Assistent Coach
Weet niet wat vernederender is. Bayern op hoogste versnelling Barca 8-2 van de mat vegen of in de laagste versnelling Barca op dooie gemak koud stellen.

Laatst bewerkt:

ParDeTetasSLB

Ballenjongen
Dynamo 0-0 Benfica. We have no place in the UCL, lots of posession and no chances.

I am in an hotel in Algarve and this random old fella hugged me after VAR disallowed a goal from Dynamo at 93'.

That was awkward af but my gf told me it was kind of hot.

Weird stuff.

Humtoezje

Aanvoerder
Mooi met de armpjes over elkaar afwachten wat het resultaat van ons aller Ajax zal zijn tegen Sporting.
Als ze winnen, zal ik er niets van zien, maar hebben ze het knap gedaan en is het prima voor NL.
Als ik tijdens de wedstrijd lees dat Sporting Getafe-praktijken toepast en Ajax erin trapt is het grappig, maar zal ik ook niet kijken, want antivoetbal dat resultaat oplevert is zeer ergerlijk. Alhoewel, Tadic die loopt te zeiken en nul op rekest krijgt bij de scheids en door blijft zeiken, eventueel al met geel op zak, is natuurlijk ook leuk om te zien.
Staat Sporting ruim voor zal ik wel even gaan kijken en zal het genieten zijn.

Laatst bewerkt:

Tegengas

Invaller
Mooi met de armpjes over elkaar afwachten wat het resultaat van ons aller Ajax zal zijn tegen Sporting.
Als ze winnen, zal ik er niets van zien, maar hebben ze het knap gedaan en is het prima voor NL.
Als ik tijdens de wedstrijd lees dat Sporting Getafe-praktijken toepast en Ajax erin trapt is het grappig, maar zal ik ook niet kijken, want antivoetbal dat resultaat oplevert is zeer ergerlijk. Alhoewel, Tadic die loopt te zeiken en nul op rekest krijgt bij de scheids en door blijft zeiken, eventueel al met geel op zak, is natuurlijk ook leuk om te zien.
Staat Sporting ruim voor zal ik wel even gaan kijken en zal het genieten zijn.
Pffff zet die gekleurde bril eens af zeg. Nog nooit zo’n grote onzin gelezen als een PSV’er die zegt dat dat ie geen Ajax kijkt want Ajax speelt anti voetbal. Whahahaha

je bent in ieder geval grappiger als Martijn Koning.

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Pffff zet die gekleurde bril eens af zeg. Nog nooit zo’n grote onzin gelezen als een PSV’er die zegt dat dat ie geen Ajax kijkt want Ajax speelt anti voetbal. Whahahaha

je bent in ieder geval grappiger als Martijn Koning.

Dan Martijn Koning. Als Martijn Koning is Brabants en da bende gij nie.

Bovenaan Onderaan