UEFA Champions League 2021/22

CNG MrKrateos

Trainer Coach
Klopt, hij sloot later aan bij de groep. Ik denk alleen dat hij ook kwa karakter en persoonlijkheid zich moet ontwikkelen. Ik vond en vind hem nog te vlak ogen. Hij mag van mij, zeker na vorig seizoen en na een EK, wat dwingender worden op het veld.
Dat mag inderdaad wel, maar die tijd heeft hij ook nog wel. Competitie is immers nog niet eens begonnen. Ik denk dat hij ook nog een beetje moet wennen aan zijn nieuwe plek. Reserve (co) aanvoerder, en na Malens vertrek ook in principe de vedette. En international natuurlijk.

Afijn. Als hij dwingender speelt in een swingend team is leuk meegenomen. Maar ik verwacht vooral van hem dat hij opstaat als we wat minder spelen of als Madueke zijn dag niet heeft. Dàn moet hij het laten zien, daar gaat het vooral om. Als (co)aanvoerder, als vedette en als international

Penalty

Internationale Legende
Hattrick van Jorrit moet nog komen, dan staat het gewoon weer gelijk

(En z'n invalbeurt moet ook nog komen trouwens 😬)
Dan moeten ze hem wel snel in het veld zetten. Hij zit op de bank.
Waarschijnlijk naast Kutepov. :lmao: Die zit ook op de bank. Echt waar.

Penalty

Internationale Legende
Benfica scoort in de 92e minuut nog 2-0.
Jorrit zit nog steeds op de bank. 4 goals gaat niet meer lukken.

EricAddo

Ballenjongen
Inderdaad! Je zal als 30+er, die al nooit snel was, maar eerst helemaal murw gebeukt worden door een sleurende en jagende Zahavi en na een minuut of 70 ook nog eens Vertessen moeten proberen bij te houden...
Precies dat wil ik zeggen ja!
Als je tegen Vertessen moet in de 70e minuut, ben je gewoon de lul.
Die gast rent iedereen snot.

V

Verwijderd account Ralf Edström

Guest
Inderdaad! Je zal als 30+er, die al nooit snel was, maar eerst helemaal murw gebeukt worden door een sleurende en jagende Zahavi en na een minuut of 70 ook nog eens Vertessen moeten proberen bij te houden...
Ook hun kunnen wisselen.

Kira

Aanvoerder
Stel dat we CL halen, krijgen we het niet makkelijk. :unsure:
Had ook niets anders verwacht. Hoewel, een relatief te pakken tegenstander in pot 3 (zodat we europa leaugue doorgaan) was wel leuk geweest.

Bovenstaande is wel als we het halen. Niveau Benfica en hoger is wel wat je krijgt bij CL voetbal. Dus als we die verliezen dan hebben we er ook niet echt iets te zoeken :(

• Leuk
Reactions: DrJ

CNG MrKrateos

Trainer Coach
Toch grappig dat pot 1 altijd zwakker is dan pot 2. Lille, Sporting, Inter (na de uitverkoop), Villareal ... Da's toch te doen voor een pot 1 ploeg. Pot 2 daarentegen zit vol met zwaargewichten. En Man United. En Sevilla dan.

robpsv11

Grammatifaler
Ach je kunt de plastic bende loten (City, PSG, Leipzig) maar kunt ook uitkomen op Sporting, Dortmund en Atalanta. Zwaar wordt het sowieso, maar met een beetje geluk kun je best een prima loting krijgen.

Bovenaan Onderaan